Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
IK vind het dapper hoor Yette. Het lijkt me alleen dat als je bang bent voor spinnen het opzoeken veel moeilijker is, ze komen niet even langs op commando en aaien is er al helemaal niet bij. Dus langzaam wennen lijkt me lastig.
Hier ook een spinnerbangerd. Dat is dan ook meteen het enige dier waar ik bang voor ben, dat wel. Maar voor spinnen ben ik dan ook wel echt heel erg bang. Waarom ik daar niets aan doe? Er zijn vast trainingen. Maar die eindigen vast met een grote harige spin op je arm. En daar ben ik dus bang voor!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook spinnenfobie. Ben wel bezig gegaan om de confrontatie aan te gaan met mijn angst. Ben daardoor al een stuk minder bang voor langpootspinnen, maar voor die dikke kun je me nog steeds op de loop krijgen

Ik heb dus nog wat werk te doen. Gelukkig komen die dikke jongens niet zo vaak in mijn huis. Of iig ik zie ze niet
Sorry, ik kom even spuien..."nieuwe fiets" mijn zoon (15 jr) is uit onze box gestolen!

Baal als een stekker vooral voor mijn zoon, hij was echt gek op zijn fiets!

Vuile dieven!
Prrrr, mauw miawwwww.
Aaah wat naar zeg....

Een teleurstelling zoiets.

Arm kind.
Da's ech k*t Jane-ice! Snap dat je daar woest over bent en zoon vreselijk baalt!
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 11:47:

Sorry, ik kom even spuien..."nieuwe fiets" mijn zoon (15 jr) is uit onze box gestolen!

Vuile dieven! O gatver de gatver, waarom blijven mensen toch niet met hun poten van andermans spullen af!!!
Blègh Jane, wat een tuig!
quote:MissJodiF schreef op 21 november 2016 @ 11:22:

Hier ook spinnenfobie. Ben wel bezig gegaan om de confrontatie aan te gaan met mijn angst. Ben daardoor al een stuk minder bang voor langpootspinnen, maar voor die dikke kun je me nog steeds op de loop krijgen

Ik heb dus nog wat werk te doen. Gelukkig komen die dikke jongens niet zo vaak in mijn huis. Of iig ik zie ze nietAls je stil bent kan je ze horen op een harde ondergrond. Het tikken van 8 pootjes.
quote:Bugs_Bunny schreef op 21 november 2016 @ 12:12:

[...]

Als je stil bent kan je ze horen op een harde ondergrond. Het tikken van 8 pootjes.Ja
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 11:47:

Vuile dieven! Bah wat naar. Is de fiets verzekerd?
Heb wel een nieuwe fiets besteld. Zonder zou niet handig zijn ivm school.

Wat ik niet snap is dat er geen inbraaksporen zijn.

Kan dus ook geen aangifte doen bij de politie.

Het was gelukkig geen dure fiets (3 weken geleden gekocht op mp)

maar hij was goed en mooi en mijn zoon was er gek op, grrrrr.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:BridgetteDubois schreef op 21 november 2016 @ 12:15:

[...]

Bah wat naar. Is de fiets verzekerd?Nee fiets is niet verzekerd.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 12:16:

Heb wel een nieuwe fiets besteld. Zonder zou niet handig zijn ivm school.

Wat ik niet snap is dat er geen inbraaksporen zijn.

Kan dus ook geen aangifte doen bij de politie.

Het was gelukkig geen dure fiets maar hij was goed en mooi en mijn zoon was er gek op, grrrrr.

Je kan wel aangifte doen bij de politie. Diefstal is ook diefstal als daar geen inbraak voor is gepleegd.

Ze doen alleen niets. Maar bij een inbraak in een kelderbox hoef je ook geen actie te verwachten.
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 12:16:

[...]

Nee fiets is niet verzekerd.Heb je geen inboedelverzekering?
quote:Bugs_Bunny schreef op 21 november 2016 @ 12:18:

[...]

Heb je geen inboedelverzekering?Misschien heel stom maar nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 12:19:

[...]

Misschien heel stom maar nee.Ach, stom, dat weet ik niet. Maar jammer wel nu
quote:Bugs_Bunny schreef op 21 november 2016 @ 12:21:

[...]

Ach, stom, dat weet ik niet. Maar jammer wel nuAhja, laat maar...moet dit snel achter me laten.
Prrrr, mauw miawwwww.
Fijne dag iedereen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jammer, Jane!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bugs_Bunny schreef op 21 november 2016 @ 12:12:

[...]

Als je stil bent kan je ze horen op een harde ondergrond. Het tikken van 8 pootjes.Dan ga ik ervoor zorgen dat het hier nooit echt stil is. Dan zie en ik hoor ik ze niet
Balen, Jane
Ik ken helemaal niemand in mijn omgeving die geen inboedelverzekering heeft. Hoe doe je dat als je huis affikt en je echt niks meer hebt? Nou ja nieuwkopen maar een beetje inboedel is toch al snel 40.000 euro dacht ik.
quote:MissJodiF schreef op 21 november 2016 @ 12:31:

[...]

Dan ga ik ervoor zorgen dat het hier nooit echt stil is. Dan zie en ik hoor ik ze niet Goed plan
Ik heb twee uur bij de huisarts gezeten met mijn dochter.

Ze heeft erge buikpijn en dan niet als in obstipatie of diarree maar een stekende, aanhoudende pijn.

Ze is uitgebreid onderzocht, urine, bloed, niks acuuts.

Donderdag moet het over zijn of veel minder erg, anders gaat ze door naar de gynaecoloog.

Bah, zo zielig voor haar en rot om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven