Het Stamcafé XXV
donderdag 24 november 2016 om 19:33
Wiebelig en de tranen blijven hoog zitten. Ik heb me door de dag 'geslagen'. Normaliter zit ik het liefst bij de collega's in het grote kantoor, maar vandaag ben ik in mijn eigen spreekkamer gaan zitten werken. Niet dat ik heel veel uit mijn handen gekregen heb. Thuis komen was zo raar. En het voelt heel leeg terwijl er hier toch nog een dametje rondloopt te mauwen. Pfff. Nou ja, jij weet hoe het is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 24 november 2016 om 19:34
donderdag 24 november 2016 om 19:35
quote:Oudblond schreef op 24 november 2016 @ 19:33:
Wiebelig en de tranen blijven hoog zitten. Ik heb me door de dag 'geslagen'. Normaliter zit ik het liefst bij de collega's in het grote kantoor, maar vandaag ben ik in mijn eigen spreekkamer gaan zitten werken. Niet dat ik heel veel uit mijn handen gekregen heb. Thuis komen was zo raar. En het voelt heel leeg terwijl er hier toch nog een dametje rondloopt te mauwen. Pfff. Nou ja, jij weet hoe het is.
Wat rot En zo leeg hé.
Ik wilde dat ik kon zeggen dat het went. Maar nee. Het verdriet gaat weg maar dat het kaal en leeg is blijft.
Wat rot En zo leeg hé.
Ik wilde dat ik kon zeggen dat het went. Maar nee. Het verdriet gaat weg maar dat het kaal en leeg is blijft.
donderdag 24 november 2016 om 19:39
Bah Puss. Echt leeeeeg! Man concludeerde dat zo'n klein katje dan toch wel een heel grote persoonlijkheid was. Ik ben wel blij dat er nog een poes is, dat we de poezenspullen dus niet weg hoeven doen. De jongste dame is helaas geen knuffelkat, die wil niet eens op schoot en dat vond ik zo gezellig, dat zachte warme, spinnende lijfje op mijn schoot geplakt. En daar biggelen de tranen weer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 24 november 2016 om 20:26
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 20:23:
[...]
Nog niet opgeknapt?
Nee, ben in jaren niet zo ziek geweest. Man moet morgen werken en dan ben ik alleen thuis met drie kinderen en daar zie ik wel tegenop. Ik hoop dan ook dat ik me morgen een stuk beter voel.
Oudste wordt gelukkig wel gebracht en gehaald uit school, dus ik hoef er gelukkig niet uit
[...]
Nog niet opgeknapt?
Nee, ben in jaren niet zo ziek geweest. Man moet morgen werken en dan ben ik alleen thuis met drie kinderen en daar zie ik wel tegenop. Ik hoop dan ook dat ik me morgen een stuk beter voel.
Oudste wordt gelukkig wel gebracht en gehaald uit school, dus ik hoef er gelukkig niet uit
donderdag 24 november 2016 om 20:31
Blond wat naar
Jodi beterschap meid!
Hier hadden we noedels vanavond met garnalen. Lekker!
Ik heb vandaag een klein rondje gelopen, alleen! Ik ben zo naar de kaasboer gelopen om verschillende kaasjes te halen voor manlief. Wij hebben in mijn woonplaats een kaaswinkel die oa ook aan de Librije kaas levert. Goeie kaas dus. Man is er erg blij mee, ik vond dat ie het 'verdient' had met al dat mantelzorgen
Jodi beterschap meid!
Ik heb vandaag een klein rondje gelopen, alleen! Ik ben zo naar de kaasboer gelopen om verschillende kaasjes te halen voor manlief. Wij hebben in mijn woonplaats een kaaswinkel die oa ook aan de Librije kaas levert. Goeie kaas dus. Man is er erg blij mee, ik vond dat ie het 'verdient' had met al dat mantelzorgen
donderdag 24 november 2016 om 21:09
quote:barbaracartland schreef op 24 november 2016 @ 21:01:
Ik voel me verplicht te kijken, zo vaak komt Groningen niet op tv.
Hollands Hoop was beter. Ik hoop ook niet dat westerlingen nu afreizen naar Winschoten in de verwachting een schattig dorpje te treffen met lieve dijkhuisjes.
Maar goed. Kruidnoten maar.Ik kijk ook nog, tenminste het staat aan. Ondertussen op het forum en wordfeud. Gisteren 'de zaak Menten' was boeiender.
Ik voel me verplicht te kijken, zo vaak komt Groningen niet op tv.
Hollands Hoop was beter. Ik hoop ook niet dat westerlingen nu afreizen naar Winschoten in de verwachting een schattig dorpje te treffen met lieve dijkhuisjes.
Maar goed. Kruidnoten maar.Ik kijk ook nog, tenminste het staat aan. Ondertussen op het forum en wordfeud. Gisteren 'de zaak Menten' was boeiender.
donderdag 24 november 2016 om 21:17
quote:takkentrol schreef op 24 november 2016 @ 20:31:
Blond wat naar
Jodi beterschap meid!
Takkie, wij zijn echt bijna buren
Top van de wandeling trouwens, lekker dat je dat nu weer alleen kan.
Blond wat naar
Jodi beterschap meid!
Takkie, wij zijn echt bijna buren
Top van de wandeling trouwens, lekker dat je dat nu weer alleen kan.
donderdag 24 november 2016 om 21:23
En hoi allemaal trouwens, speciaal voor Woll (heel vertrouwd hoor, idd of je bijna niet weg bent geweest) en Oudblond want een poezel kan je nog heel lang missen.
Hier pasta met verse groente en zalm uit blik en crème fraiche voor het lekkere. En verse speculaasjes van een bakker die Tak ook wel zal kennen (pas verbouwd en heropend) bij de koffie.
MissJodi, beterschap!
Ssst, toen jij het laatste over jouw vorige werk had wist ik ineens wie je bent
Hier pasta met verse groente en zalm uit blik en crème fraiche voor het lekkere. En verse speculaasjes van een bakker die Tak ook wel zal kennen (pas verbouwd en heropend) bij de koffie.
MissJodi, beterschap!
Ssst, toen jij het laatste over jouw vorige werk had wist ik ineens wie je bent