Het Stamcafé XXV
vrijdag 25 november 2016 om 10:17
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2016 @ 09:44:
[...]
Ben ook erg benieuwd hoe het gaat.
Ik ga haar letterlijk tot aan de trein wegbrengen en uitzwaaien en op een ander station staat vader op het perron te wachten.
Binnenkort gaan we die ene overstap een keer oefenen en dan kan ze helemaal tot aan pa zelf met de trein.
Heerlijk.
Dat uitgeruil op zo'n parkeerplaats van een station, ik ben er wel klaar mee.Goed plan dat oefenen met die overstap. Onze dochter moest dat geheel zelf uit vinden want haar vader had haar op de verkeerde trein gezet. Kind was wel iets ouder, maar als je nooit met de trein gaat, dan is dat best even lastig.
[...]
Ben ook erg benieuwd hoe het gaat.
Ik ga haar letterlijk tot aan de trein wegbrengen en uitzwaaien en op een ander station staat vader op het perron te wachten.
Binnenkort gaan we die ene overstap een keer oefenen en dan kan ze helemaal tot aan pa zelf met de trein.
Heerlijk.
Dat uitgeruil op zo'n parkeerplaats van een station, ik ben er wel klaar mee.Goed plan dat oefenen met die overstap. Onze dochter moest dat geheel zelf uit vinden want haar vader had haar op de verkeerde trein gezet. Kind was wel iets ouder, maar als je nooit met de trein gaat, dan is dat best even lastig.
vrijdag 25 november 2016 om 10:19
Gefeliciteerd Angie, met de dreum!
Spannend Leo. Is je dochter weer helemaal opgeknapt?
Yas, dat klinkt niet goed van je pols, ben benieuwd wat je dinsdag te horen krijgt.
Zag dat jullie gisteren nog even gezellig door gekletst hadden. Ik had ineens een RL! Maar een 'm tussen TH en mezelf sluit ik niet uit, lijkt me hartstikke gezellig!
Puss en TH, hele fijne en gezellige dag vandaag samen!
Spannend Leo. Is je dochter weer helemaal opgeknapt?
Yas, dat klinkt niet goed van je pols, ben benieuwd wat je dinsdag te horen krijgt.
Zag dat jullie gisteren nog even gezellig door gekletst hadden. Ik had ineens een RL! Maar een 'm tussen TH en mezelf sluit ik niet uit, lijkt me hartstikke gezellig!
Puss en TH, hele fijne en gezellige dag vandaag samen!
vrijdag 25 november 2016 om 11:58
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 november 2016 @ 10:31:
[...]
Dank maar dat is morgen. Vandaag kun je nog veilig over straat Ik ga straks met mijn moeder naar de markt en lekker lunchen.
Oh ik ben net geweest, brrrr koud.
Neem je morgen wel een camera mee als jullie in de bosjes gaan liggen om Takkie te spotten?
[...]
Dank maar dat is morgen. Vandaag kun je nog veilig over straat Ik ga straks met mijn moeder naar de markt en lekker lunchen.
Oh ik ben net geweest, brrrr koud.
Neem je morgen wel een camera mee als jullie in de bosjes gaan liggen om Takkie te spotten?
vrijdag 25 november 2016 om 12:27
Ik wilde nog mogguh typen, maar zie dat ik daar al zeker een kwartier te laat mee ben. Naja, goedemiddag dus.
Takkie, wie weet hebben we elkaar al eens ontmoet, dat zou helemaal apart zijn . Maar we gaan sowieso iets plannen!
Inkie, ik zal de camera klaar leggen
SaveAngie, gefeliciteerd met Dreum! En jij was natuurlijk naar IJsland, heel gaaf!
Leo, zeker spannend, zo'n hele reis. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit uiteindelijk fijner is dan zo'n overdracht op een parkeerterrein
Solo, kijk je goed uit met oversteken, het is in de grote stad natuurlijk heul druk op straat
Puss, veel plezier vandaag!
Heb vast nog een paar mensen overgeslagen, maar ik moet een stukje rennen. En nog wat klusjes voor school doen want de administratieve zaken passen nooit helemaal in de werkdagen.
En natuurlijk huis poetsen en boodschappen doen want ik krijg morgen (gezellig!) bezoek.
Takkie, wie weet hebben we elkaar al eens ontmoet, dat zou helemaal apart zijn . Maar we gaan sowieso iets plannen!
Inkie, ik zal de camera klaar leggen
SaveAngie, gefeliciteerd met Dreum! En jij was natuurlijk naar IJsland, heel gaaf!
Leo, zeker spannend, zo'n hele reis. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit uiteindelijk fijner is dan zo'n overdracht op een parkeerterrein
Solo, kijk je goed uit met oversteken, het is in de grote stad natuurlijk heul druk op straat
Puss, veel plezier vandaag!
Heb vast nog een paar mensen overgeslagen, maar ik moet een stukje rennen. En nog wat klusjes voor school doen want de administratieve zaken passen nooit helemaal in de werkdagen.
En natuurlijk huis poetsen en boodschappen doen want ik krijg morgen (gezellig!) bezoek.
vrijdag 25 november 2016 om 13:21
Het gaat Takkie. Slecht geslapen, lijf wil niet mee maar de tranen zitten wat minder hoog. Ik heb nog 1 vergadering en dan ga ik naar huis. Genoeg te doen, maar ik kan de klussen thuis doen en dus over het weekend spreiden. En dan heeft overgebleven poes gezelschap want die treurt, roept en zoekt haar maatje.
Fijn dat jij weer zelfstandig op pad kan! Lijkt me een hele vooruitgang.
Fijn dat jij weer zelfstandig op pad kan! Lijkt me een hele vooruitgang.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 25 november 2016 om 14:21
Blond, wat sneu voor de andere poezel. Toen wij jaren geleden onze kater in moesten laten slapen bleef zijn halfbroer van 15 geheel onverwacht ook maar zoeken en treuren en dat was voor ons toen aanleiding om vrij snel op zoek te gaan naar een nieuw maatje. Dat werden er toen 2, jonkies en na de eerste schermutselingen combineerde dat toch goed. Ze hebben 3,5 jaar samen geleefd, toen was onze ouwe rooie uitgeleefd
Sterks en wie weet laat poes zich van een onverwacht knuffelige kant zien
Sterks en wie weet laat poes zich van een onverwacht knuffelige kant zien