December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Heb net ff gedoucht, kwam ik beneden zegt JP tegen me dat Manu wel 3 hele mandarijnen heeft zitten eten!!! Heeft ie ineens een fruit-openbaring gehad ofzo? Haha! Ik ben d'r blij mee, in ieder geval!
Speciaal voor Yora!!!

Olifantje in het bos
Ja, ik zie ze vandaag ook. Wat lijkt Yasmine op jou zeg! Dat mondje! En Roxanne is meer een kruising van jou en M.

Dat verschillende week- en weekendritme teken ik ook voor!

Is het niet een verschrikking op zondag naar de Ikea?
Eh... waarschijnlijk net zo'n verschrikking als vorige week, haha! We hebebn toen al uitgebreid rondgekeken en willen nu alleen maar die ene kast. Dus we kunnen 'hopelijk' zo doorlopen.
Hee krijg nou wat!! Ik zie op Hyves dat Indian Rose jarig is!

Gefeliciteeeeerd!

Een beetje laat, maar toch allemaal de beste wensen voor 2009.

Helaas geen foto's gemaakt op de slee op het ijs. We wilden eerst maar eens zien hoe Boyd het vond. Hopelijk gaat het de komende dagen nog vriezen, dan kunnen we ze nog schieten.

Nu dooit het ook teveel en vind ik het niet verstandig.

Ik ben al sinds nieuwjaarsdag geveld door de griep. Ik zou morgen gaan werken na 5 maanden, maar ik ben nog lang niet opgeknapt.

Vrijdagavond had ik het zo koud dat ik helemaal klappertandde en lag met 2 fleecedekens en een kruik in bed. Daarna een beetje doorgewarmd gelukkig.

Afgelopen nacht was het net het tegenovergestelde, toen heb ik alles eruit gezweet. Drijf en drijfnat. Maar het gekke was dat ik geen koorts heb gehad.

Nu voel ik mij een vaatdoek en heb nog flinke hoofdpijn.

Loewyz, het is een dag te vroeg, maar alvast gefeliciteerd met Merijn morgen. Maar misschien vier je het vandaag wel.

Floddertje

Wat een gave schaatsfoto's. !

En nu stop ik echt, want ik moet naar bed !!!
Hoi!

Fijn dat de foto´s nu wel zichtbaar zijn, niet voor niets nog zo laat lopen kloten

PPff, nou Tinus, ga dr maar aan staan; op zondag naar de Ikea

succes iig En 3 mandarijnen? Misschien scheelde t in smaak met de vorige die je hem ooit hebt aangeboden? Vind dat die dingen veel kunnen schelen (qua zoetigheid zeg maar)

Martianne:

Dankje voor de tip!

Falcon:

Ja, dat vind ik ook dat ons Roxanne echt een mix van ons is alleen vind Yasmine op M. lijken maar als je een baby foto van mij dr bij pakt lijkt ze weer op mij

Ma Flodder:

Ja, idd knap van dr! Denk dat Roxanne tegen de vlakte aan gaat... Vanmiddag willen wij ook even naar de schaatsbaan hier verderop maar dan met een slee...

Daar is niet zo diep, hier achter het huis hebben we ook een plas liggen maar die is in het midden 3,5 mtr diep en ook toen het zo hard vroor durfde ik dr niet op... Roxanne zou dr wel op kunnen denk ik alleen als dr iets gebeurd kunnen we niet ingrijpen zonder dr door te zakken...

En ooooh, ik weet t,moet echt foto´s van mn buik gaan maken... doe jij dat wel trouw?

Had me eigen zoooo voorgenomen om alles goed bij te houden maar net als t foto album van Yasmine, dat blijft ook liggen

Indian:

GEFELICITEERD!!! Fijne dag gewenst!!

Ohja, de vrijdagavond de kindjes bij vrienden op bed leggen en ´s nachts weer meenemen ging heel goed, geen gemopper of gezeur en eenmaal thuis sliep Roxanne na een kwartier en doorgeslapen tot 8:00, Yasmine sliep meteen en doorgeslapen tot 9:30

Morgenvroeg naar de VK, ben heel benieuwd, heb echt t idee dat de baby al reusachtig is De omvang van mn buik valt wel mee maar is al helemaal gevuld met kind heb ik t idee

En nu aan mn strijk

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 04-01-2009 13:36
Reden: Hahaha! Indian een mep-smiley gegeven ipv een zoen-smiley
% gewijzigd
He meiden,

Hadden weer eens geen verbinding, maar na het resetten van de router doet ie het weer.

Indian; gefeliciteerd!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Nurse, Flodder en Sannie, leuke foto's!!

Tinus; nog geslaagd bij de Ikea?

Joni; beterschap, en wat rot dat het net is als je moet beginnen met werken. Ik hoop dat je snel opknapt.

Ik voel me ook niet helemaal lekker, dus ga er ook vroeg in.

xx
O ja, Ik vond een handtas die ik al heel lang kwijt was. Kijk ik erin, zit er nog een kaart in voor Yora, Hoera 1 jaar..
We zijn weer thuis en hebben een super gezellig weekend gehad!! Lekker gezwommen en veel in het restaurant gezeten waar een binnenspeeltuin bij was, vonden de kids helemaal super!

Gisteren zijn er nog vrienden van ons gekomen met hun zoontje van bijna 1, maar die was niet helemaal fit en was ook niet gewend om bij zijn ouders op de kamer te slapen....die was dus tot over 3-en aanhet spoken....gelukkig sliepen onze kids overal door heen.

Vanavond dus maar optijd er in!

Ik pik vanaf hier de draad weer op met reageren!
Meiden iedereen nog een gelukkig nieuw jaar gewenst!

Wat een leuke foto's allemaal! Heb verder niet echt bijgelezen dus hoop dat alles goed gaat met iedereen. Denk wel aan jullie hoor! Maar mijn trouwe lappie is nog steeds niet gemaakt en de vervanging die ik van mijn moeder leen is 12 jaar oud en kan de viva site niet aan hihihi. Dus daar heb ik verder ook niet echt veel aan maar ja. Hier gaat alles goed zag van de week dat Davina weer een paar extra kiezen heeft dus dat is ook bijna compleet nu. Gaat hard allemaal. Tis zo'n heerlijk meisje.
Tinus: onwijs bedankt voor je olifantjes link! Ik heb een hele tijd geleden wel eens gedacht dat het toch wel handig zou zijn als er een kinderliedjessite zou zijn waar alles werd voorgezongen... en nu: tadáááá! Heb m meteen bij mn favorieten gezet want ik weet echt helemaal niks van kinderliedjes haha!

Hier gaat het een beetje beter, Kaya heeft sinds vandaag weer praatjes (en streken... dat is dan wel handig van een ziek kind: die mispeuteren niks...) en is, los van een snothoofd tot en met, weer helemaal zichzelf. Yahnoa heeft dus bronchitis en sinds gisteren heb ik zo'n aerosol-apparaat gehuurd. Hij vind het niet leuk maar hij moet toch echt met zo'n kapje op zijn snoet. Het lijkt meteen te helpen want afgelopen nacht ben ik er maar 1 keer uit geweest om hem te voeden en sliep hij daarna meteen weer in! Echt zooo fijn! Heb de afgelopen 2 weken amper 3 uur per nacht geslapen, dus dit had ik zo nodig!

Ik kan me herinneren dat er hier nog een kindje al jong aan de ventolin zat (floortje???) Ik vraag me toch een beetje af wat ik daar van moet vinden... hij krijgt dus ventolin, en nog 2 andere medicijnen in die verstuiver. Het helpt zeker wel, maar ergens vind ik hem nog veels te jong voor dat soort dingen... het voelt een beetje fout. Komt misschien ook omdat het niet onze eigen dokter was die het voorschreef.

Morgen is mijn laatste verlofdag en dan ga ik dinsdag weer werken. Heb er eigenlijk best veel zin in!

Lief heeft Yahnoa net op bed gelegd, ga m maar even gezelligschap houden op de bank.

Dag meiden, binnenkort ga ik weer netjes mee in de reakties.

Meiden van ons ook de beste wensen voor het komende jaar!

Oud en nieuw was rustig maar wel gezellig. Veel vuurwerk werd er afgestoken hier niet normaal. Brian heeft overal doorheen geslapen gelukkig maar want hij vind die knallen helemaal niet leuk.

Afgelopen week is Brian weer naar het kdv gegaan. Ging wel redelijk, hard huilen met wegbrengen maar dat is niet zo raar. Er waren zo weinig kindjes dat hij in een andere groep ging met allemaal vreemde leidsters. Dus je laat m eigenlijk bij vreemden achter.

Maar ok na een kwartiertje ging het wel goed vertelde ze aan de tel dus maar niet opgehaald.

Hij heeft ook eindelijk 'getrakteerd' voor zn verjaardag. Was heel leuk en hij was heel trots op zn muts.

Met mij gaat het redelijk, ik denk dat ik weer een hoge bloeddruk heb/krijg. Dikke voeten en handen, hoofdpijn en dat soort rotdingen. Dinsdag weer op controle dus dan hoor ik het wel. De vorige zwangerschap was t prima op te lossen met een pilletje dus ik hoop dat dat nu ook zo is.

Verder ben ik wel klaar met zwanger zijn eerlijk gezegd. Kan niet meer normaal een stukje lopen (Fietsen wel gelukkig) slapen gaat ook niet altijd lekker en ik krijg ook behoorlijk last van mn bekken nu. Eigenlijk vind ik er niks meer aan :(

Maar goed het is toch de laatste keer en het duurt hooguit nog 8 weken dus ff volhouden.

Babyspullen voor zover we die nog niet hebben moeten nu echt gekocht worden. Wel grappig. De babykamer is geschilderd ed maar echt nog helemaal leeg, staat helemaal niks in.

Komt Peet naar beneden zegt ie. Ja ik ga komende week wel wat inkopen doen want ik vind het nog wel een beetje kaal hahaha. Ehh ja

Nou goed dus hij gaat naar de winkels en ik ga online eens inslaan.

Ik hou t even kort geen inspiratie om veel te schrijven.

A1mee fijn dat het wat beter gaat bij jullie. Ik zou het ook niks vinden zo veel medicijnen. Maar ja als hij t nodig heeft.. Volgend mij hadden Boyd en Merijn ook zo'n puffer.

Flodder leuke foto van floortje op t ijs. Vroegah gingen wij ook altijd bij jullie op de plas schaatsen. heerlijk. nu vraag ik me af of ik t zowiezo nog kan.

Nursie ook lieve foto's

En naar de rest zwaai ik gewoon even.
Olifantje op de stoep

Trap niet in de hondepoep

Anders krijg je vieze schoenen

Die moet mama dan schoon boenen

Olifantje op de stoep

Trap niet in de hondepoep

Zit gewoon een beetje in poep fase denk........

A1mee; Floortje was het niet van de ventolin. Snap dat het misschien niet fijn is voor zo'n kleintje nu al aan medicatie maar als hij het er goed op doet wijst het wel op iets medisch of niet ?? In elk geval even lekker bijtanken !!

Nurse; Floortje weet heel goed wat ze wil. En als ze koude handen krijgt dan vraagt ze zelf om haar handschoenen. Vandaag wilde ze ze niet maar dan hoor je haar ook niet klagen.

Foto's maken is het probleem niet. Is wel het minste werk :-) Bijhouden is wat anders. Ik moet de foto's even uitprinten. Wil de echo's en buikenfoto's gewoon nog ouderwets plakken. De rest digitaal als ik me een keer verveel ofzo :-) Dus voorlopig loop ik ook nog achter hoor haha.

Ben ook zeker niet de eerste die het ijs op gaat hoor. Ik ga pas als het al wat drukker is. En ook niet meer echt de plas op. Maar ja, zoals je kon lezen zijn we natuur schaatsen hier ook wel gewend. Scheelt denk wel.....

Oef; geloof dat het aardig in de weg gaat zitten ja !! Hoop voor je dat het mee val met je bloeddruk !! Maar zal wel sneller gaan met 2 ?!

Rose: gefeliciteerd !!!! Hoe jong ben je ??

Sannie; leuke foto's !!!!

Gister een hele leuke avond gehad. Met vriendin naar een pizzaria en cabaretgroep geweest. Ik ken 1 van die gasten dus was gezellig ook even kletsen. Erg gelachen. Heel leuk stuk !!

Vandaag weer aan het ruimen geweest op Timo zijn toekomstige kamer. Nu last van bekken . Toch te veel gedaan. Daarna naar mijn ouders gelopen met Floortje. Timo en P hebben Luca weg gebracht. Die is uit logeren bij P zijn broer. Die willen misschien een hond en oefenen nu met die van ons. Al het tweede gezin in een jaar die op hem oefend :-).

Net gepakt en helemaal klaar om te gaan !! Dus ik zwaai even naar de rest en tot vrijdag !!
Merijn: gefeliciteeerd met je verjaardag!!

Indian:

Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Flodder: Rose? Heb je weer zitten knippen en plakken?

Tinus: Leuk dat liedje dat je hebt opgezocht! Dankjewel!!!!! Yora vond het erg ook erg leuk en heeft er wel 6x naar zitten luisteren.

Mette: en ik maar wachten en wachten en wachten op die kaart... nou als je nou even wacht tot Yora tien is dan plak je er gewoon een nul achter.

Hoe is het nu met je moeder?

A1mee: Ik weet wel dat Boyd ooit zo'n puffer had en volgens mij had Merijn ook ooit zoiets??

Ik snap dat je het toch vervelend vindt dat Yahnoa aan die medicijnen moet

Marloes: Fijn dat het een leuk weekendje was! Je bent wel best wel snel weer terug toch?

Nurse: Wat is Yasmine groot geworden!!! Ik denk trouwens dat je een jongen gaat krijgen dit keer! En leuke trui heeft Roxanne aan! Yora heeft die trui ook.
Denk bij deze taart even 2 ipv 1. Mooi issie hè?

Merijntje: gefeliciteeeeerd!

Hihi, Manu zingt de hele ochtend al met zijn gele bouwhelm op: maken, maken!
thanks voor alle felicitaties.... TINUS EEN ERRUG MOOIE TAART!!

We hebben gister zijn verjaardag gevierd. Kind is verwend... heb gelijk maar het een en ander in de kast gezet... zou het ook nergens anders kwijt kunnen.

Verder rustig dagje vandaag. Merijn gaat zo plat. Daarna even langs oma-oma (Oma van R, die is ziek dus kon gister niet komen) en vanavond pannenkoeken eten in een pannenkoekenhuis. Merijns lievelingskostje....

Vanaf woensdag eindelijk alle tijd om er eens rustig voor te gaan zitten (als R internet weer heeft aangesloten op de vaste pc pffffffffffffffffffffffffff wordt daar een beetje moe van haha).

R. moet morgen weer werken en vanaf woensdag gaat Merijn ook weer gewoon naar het KDV eindelijk RUST! hahaha..

Tot snel!!!
Merijn: Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Ik hou het weer eens kort, vannacht was het weer bal. Kaya werd om half 9 wakker, heeft liggen miepen en hoesten tot 11. Toen hebben we haar ook even laten stomen (Yahnoa moest toch ook) en toen weer naar bed. Om 1 uur viel ze pas in slaap en om 3 uur was ze weer wakker. Toen ze maar bleef miepen en Yahnoa ook al wakker van haar was geworden heb ik de babyfoon gewoon uitgezet. Ik schrok om half 6 wakker en wilde de babyfoon weer aanzetten: lag ze nog stééds te piepen en huilen. Voelde me toen echt een slechte moeder zeg... Ben naar haar toe gegaan maar het kind was klaarwakker. Na veel gedoe haar mee genomen naar ons bed in de hoop dat ze zou gaan slapen, maar nee hoor, ze lag nog steeds te piepen en doen. Pfff. Om 6:15 haar toen maar een fles gegeven en haar slaap-ritueel nog een keer volledig gedaan, toen viel ze EINDELIJK in slaap. Om half 7 ging de wekker van lief...

Yahnoa werd nog een keer wakker om half 8, heb ik gevoed en ben nog een keer teruggekropen. Maar om 9 uur vond hij het echt genoeg geweest in bed...

Kaya ligt nu in bed, ben benieuwd hoe lang ze nu gaat slapen want aan haar humeur te merken is ze echt moe. (en ik ook, kan niet veel hebben nu)

Merijn gefeliciteerd!! geniet van je pannenkoek vanavond!

Loewyz, lekker dat je bijna echt van je verlof kunt gaan genieten!

mainecoon, fijn dat alles goed gaat!

Hopelijk heb je snel weer een degelijke computer!~

A1mee, Amber heeft ook ventolin gehad, tja liever niet, maar als de rest niet genoeg helpt dan is het niet anders!

Wat onwijs balen zeg van die nachten....

Oef, kan me voorstellen dat het allemaal wel erg zwaar begint te worden, zeker als je ook nog klachten krijgt van een hoge bloeddruk. Sterkte meid met de laatste weekjes!

En leuk dat je het shoppen nog te goed hebt!

Floddertje, fijne vakantie! Knap zeg dat Floortje al aan het schaatsen is!

Indian, nog gefeliciteerd!

Yora, rose bij floddertje zal wel van indian rose zijn!

Tja H moest weer werken vandaag en Justin weer naar school, eigenlijk hadden we tot vandaag in het huisje mogen blijven, maar dat kon dus niet...maar het was toch wel lekker hoor.

Tinus, leuk he dat ze nu steeds meer dingen gaan herkennen en nadoen en meezingen!

Ga eens kijken wat Amber allemaal aan het uitspoken is in de gang!

HOERA MERIJN 2 JAAR!!

Veel plezier vanavond met eten!

Flodder; veel plezier op Texel!

Oef; Balen dat je je brak voelt. Ik hoop dat je bloeddruk meevalt. Kreeg je ook aldomet (oid) voor je bloeddruk de vorige keer?

Kan me voorstellen dat het nu zwaar voor je wordt, met zo'n buik. Succes met internetshoppen. Moest wel even lachen, om de opmerking van Peet over de lege kamer.. Toch maar even shoppen, tis wel erg kaal zo

Voor de rest even een zwaai, moet nog even de tandarts bellen, en nog een aantal dingen doen..

En de naam hebben ze natuurlijk verkeerd gespeld, Moet natuurlijk Merijn zijn! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!! Kunt vandaag met t eventuele bezoek sneeuwpoppen gaan bouwen buiten

Mette:

Beterschap meissie, hoe voel je je vandaag??

En wahaha! van die kaart... En Yora maar wachten.... acherm...

En hoe gaat het met je moeder??

Oef:

Fijn dat jullie manneke door t vuurwerk heeft heengeslapen,

Wat vervelend dat Brian zo moest huilen op het KDV...hoe gaat t nu? En hoe gaat het met jou? Nog max 8 wkn... telt echt al af ja...

Marloes:

Fijn dat jullie zo´n leuk wknd hebben gehad!!

De kids dus door het gerammel heengeslapen maar jullie niet? Vannacht wel iets van de slaap in kunnen halen??

Flodder:

oh, kijk, ben dus niet de enigste die achterloopt

Bah, last van je bekken.... aan welk ras denken jullie?? Wij willen toevallig ook een hond dr bij Voor buitenshuis op het erf voor bewaking... we hebben de Leonberger op t oog maar het is nog lastig om een pup aan te komen wat ik zo snel heb opgezocht...

Tinus:

Aaah wat schattig dat zingen!! Filmen!!!

Yora:

Ja, ze groeit hard hè?

en wat grappig! waarom een jongen dit keer? Je hebt niet eens mn buik gezien Ons mam zweert bij hoog en laag een meisje..... We laten iedereen nog lekker in ´spanning´

Joni:

Beterschap met de griep!!

A1mee:

Hè wat een k*tnacht zeg.... Kun je misschien vandaag even plat ergens op de dag? kan me iig voorstellen dat je er een kort lontje van krijgt...

Voel me bijna schuldig om te schrijven dat t slapen hier heel goed gaat momenteel... Meiden slapen allebei door tot een uur of 7:00 dan allebei een fles en weer even terug... vanmorgen schrok ik om 9:15 wakker, we moesten om 10:10 bij de VK zijn... net gehaald, controle was helemaal okay.

Ohja, en had ik al verteld over onze auto??

De koppakking is kapot...de waterpomp wrs ook en de remleidingen hebben een beurt nodig.

Kosten?

Ergens tussen de 2500 en 3000 euro.

Het moet gemaakt worden; hij is anders niet te verkopen... Hebben we namelijk ook al aan zitten te denken; t ding dr uit!!! Maar ja, we hebben dr nu al zoveel geld ingestoken, is ook zonde, en daarbij weet je nooit precies wat je dr voor terug koopt...

*zucht*

Nahja, als het nog allemaal met geld te maken is.....

(zeggen we dan maar tegen elkaar...)

Fijne dag allemaal, geniet van de sneeuw! (behalve dat t kou is, heeft t ook wel wat hè? )

xx

Merijn, van harte met je verjaardag, de laatste in de rij hier. Wat heeft hij gekregen?

A1mee, godver wat rottig zeg je nacht.. pfff.. kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Wat voor soort werk doe je? Want soms kun je ondanks dat je moet werken en er vroeg uit moet toch een beetje uitrusten op je werk. Moet je twee keer kolven straks, of zelfs drie? Nou, heel veel sterkte ermee.. bedoel je met piepen van Kaya jengelen of piepen van verkoudheid trouwens?

Oef, o, pas je goed op? Had je vorige keer dus ook verh. bloeddruk en medicijnen? Dan zal de tweeling wel wat eerder worden gehaald he.. Verder wel leuk om met het kamertje bezig te zijn! Leuke foto's heb je op hyves erbij geplaatst, wat is Brian een mooi jongetje!

Flodder ook niet te veel doen, des te sneller je weer herstelt straks.

Wie van de zwangeren krijgt er eigenlijk nog een echo? Nurse nog een pretecho he, is dat een 3d met bewegende beelden? Of vonden jullie die niet mooi? (ik kan me vaag iets herinneren van dat jullie dat er eng uit vonden zien). Wij hebben bij M wel een 4d echo laten maken en ik vond het wel de moeite waard. Toch creëer je dan een beeld in je hoofd van de baby dat niet helemaal klopt na de geboorte. Wij konden wel zien dat hij heel erg op z'n papa leek/lijkt en dat is ook zo (maar net na de geboorte juist nog niet zo).

Nou, morgen ga ik weer aan het werk (M weer naar kdv). Vanavond wat visite voor mans verjaardag. Heb nu een polenta-cake met dadels en abrikozen in de oven staan...
Nurse, hier in G geen sneeuw maar wel zon..

Ik heb het gevoel dat je weer een meisje krijgt, maar dat komt vooral doordat je er al twee hebt. Ze zeggen wel eens dat macho-mannen dochters krijgen.. is M macho? Hij ziet er iig wel stoer uit
anoniem_66920 wijzigde dit bericht op 05-01-2009 14:50
Reden: even aanvullen na bericht Nurse
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven