yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zondag 4 januari 2009 om 12:26
zondag 4 januari 2009 om 12:33
*haalt hééél diep adem en DONDERD* LIEVE Steven/ Femke/ Bart/ Kevin/ Sjakie /Jop/ Madelief/ Mieke/ Iets van Femke, Juul, Tjitske of Maartje/ Geert/ Bram, Jochem of Willem. Cas/ Bart of Bram/ Roderick/ Antoinette /Noa(h) /Berend/ Abel / Finn/ Daan, Stijn, Mees/ Korenwolf Eleonora Superstar... Roepnaam: Shining./ Marel /Kees /MEREL /Daniël / Robin. Ophelia /Nathan/ Nicky/ Sam/ Epiphany/LOIS/ . Marjolein/ Rozemarijn, roepnaam Roos/ Lotte/ Wessel/ Lavendel, roepnaam: LAAF!
Linde/ Jan-Julius/ Rafke, Sterre/ Richard !!!!
*moet even op adem komen* …. *met honingzoet stemmetje* Kom dan?
Linde/ Jan-Julius/ Rafke, Sterre/ Richard !!!!
*moet even op adem komen* …. *met honingzoet stemmetje* Kom dan?
zondag 4 januari 2009 om 12:37
zondag 4 januari 2009 om 12:39
zondag 4 januari 2009 om 12:45
zondag 4 januari 2009 om 12:48
Ik had nog niet verder durven / willen kijken dan de CTG. dus ik had ook nog nergens op gerekent.
Dus een teleurstelling of een tegenvaller kan ik t niet noemen.
natuurlijk wel voor de zekerheid tas enzo mee ...
Nu op de terugweg nog even langs de kiosk geweest voor boekies enzo ... dan heb ik wat te doen met het inleiden
zeg ik heb ooit eens op het forum gebrult waar ik me kon inschrijven voor een olifantendracht ...
mijn advies aan de nu zwangeren .... pas op je woorden... weet wat je zegt want het zou nog wel eens kunnen zijn dat je krijgt waar je om vraagt
dat ik later zei laat maar zitten ik hoef geen olifantendracht ... toen hebben ze me klaarblijkelijk niet gehoord
Dus een teleurstelling of een tegenvaller kan ik t niet noemen.
natuurlijk wel voor de zekerheid tas enzo mee ...
Nu op de terugweg nog even langs de kiosk geweest voor boekies enzo ... dan heb ik wat te doen met het inleiden
zeg ik heb ooit eens op het forum gebrult waar ik me kon inschrijven voor een olifantendracht ...
mijn advies aan de nu zwangeren .... pas op je woorden... weet wat je zegt want het zou nog wel eens kunnen zijn dat je krijgt waar je om vraagt
dat ik later zei laat maar zitten ik hoef geen olifantendracht ... toen hebben ze me klaarblijkelijk niet gehoord
zondag 4 januari 2009 om 12:49