Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 december 2016 om 18:48
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 18:42:
[...]
Ik ben niet bekend in Amsterdam, maar het waren toch 2 stadsdelen? De rest sloot ze toch niet uit? Of valt Osdorp of bijna Osdorp, weet niet waar ze nu op heeft gereageerd, ook onder die uitgesloten stadsdelen?Ze sloot meer uit dan 2 stadsdelen waaronder Nieuw West omwille van de bewoners en de afstand. Osdorp leunt tegen Nieuw West aan en is verder van het centrum.
[...]
Ik ben niet bekend in Amsterdam, maar het waren toch 2 stadsdelen? De rest sloot ze toch niet uit? Of valt Osdorp of bijna Osdorp, weet niet waar ze nu op heeft gereageerd, ook onder die uitgesloten stadsdelen?Ze sloot meer uit dan 2 stadsdelen waaronder Nieuw West omwille van de bewoners en de afstand. Osdorp leunt tegen Nieuw West aan en is verder van het centrum.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 2 december 2016 om 18:51
vrijdag 2 december 2016 om 18:52
vrijdag 2 december 2016 om 18:54
vrijdag 2 december 2016 om 19:05
vrijdag 2 december 2016 om 19:06
vrijdag 2 december 2016 om 19:13
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 18:30:
[...]
Daar zijn programmaatjes voor... die ik natuurlijk niet - meer- weet. Misschien kan Enn je helpen? Vraag 's op haar Digi topic.Ik heb een heel mooi plaatje maar helaas kan ik mijn profiel niet wijzigen kreeg al een aantal keren de melding sorry er is iets fout gegaan kunnen we je blij maken met een andere pagina?
[...]
Daar zijn programmaatjes voor... die ik natuurlijk niet - meer- weet. Misschien kan Enn je helpen? Vraag 's op haar Digi topic.Ik heb een heel mooi plaatje maar helaas kan ik mijn profiel niet wijzigen kreeg al een aantal keren de melding sorry er is iets fout gegaan kunnen we je blij maken met een andere pagina?
vrijdag 2 december 2016 om 19:41
quote:YellowDiamond schreef op 02 december 2016 @ 19:13:
[...]
Ik heb een heel mooi plaatje maar helaas kan ik mijn profiel niet wijzigen kreeg al een aantal keren de melding sorry er is iets fout gegaan kunnen we je blij maken met een andere pagina?
Simpel.
Of je vraagt iemand advies hoe het moet ( fanffffdss en met je gfdggcddv verkleinen je met ffddffddtf je gdcxxxt: simpel!)
Of je vraagt iemand om het voor je te doen.
[...]
Ik heb een heel mooi plaatje maar helaas kan ik mijn profiel niet wijzigen kreeg al een aantal keren de melding sorry er is iets fout gegaan kunnen we je blij maken met een andere pagina?
Simpel.
Of je vraagt iemand advies hoe het moet ( fanffffdss en met je gfdggcddv verkleinen je met ffddffddtf je gdcxxxt: simpel!)
Of je vraagt iemand om het voor je te doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 2 december 2016 om 20:12
quote:Katalina schreef op 02 december 2016 @ 20:03:
Vind het maar een eng figuur eerlijk gezegd. Ik hoop niet dat TO ingaat op haar aandringen om te pben.Ik hoop dat de TO dan binnen twee uur met drie grote koffers op haar stoep staat. " halloooootjes, hier ben ik en ik ga nooit meer weg " .
Vind het maar een eng figuur eerlijk gezegd. Ik hoop niet dat TO ingaat op haar aandringen om te pben.Ik hoop dat de TO dan binnen twee uur met drie grote koffers op haar stoep staat. " halloooootjes, hier ben ik en ik ga nooit meer weg " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 2 december 2016 om 20:33