Mode & Beauty alle pijlers

Foute Kersttrui

09-12-2016 00:22 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm onder de pijler 'mode' hoort het misschien niet echt... maar ik heb met de kerst een feestje waar het de bedoeling is dat iedereen een foute Kersttrui aan heeft. Op zich een leuk idee, maar vind het best prijzig worden als ik voor iedereen een trui moet aanschaffen voor één avondje.

Nu heb ik op een Amerikaanse site van die 1x dragen-rommel gezien voor weinig (10,- p.s.), maar de levertijden zijn nogal lang, dus ben bang dat ik het dan niet op tijd binnen heb.

Iemand een goede tip voor een website/winkel waar leuke/grappige truien (of jurkjes) voor weinig te vinden zijn?
Hema, Action, Kruidvat, overal zie je die dingen.
Zeeman
I've got nothing to do today but smile.
Xenos heeft ze ook.
Xenos, haf ik niet aan gedacht! Maar zie dat ze daar evengoed nog 19,- zijn.

Action ook een goede tip, zie een mooi prijsje van 8,99.
Hang wat kerstballen in een oude trui.

Serieus, ik vind dit zo'n stomme trend. Tenminste de trend om er stpeciaal iets voor te kopen. Jaren terug had ik in het buitenland een 'foute kersttrui feestje'. Gingen we naar de tweedehands shop om voor 3 dollar of zo inderdaad iets afzichtelijks te vinden. Er speciaal voor gefabriceerde dingen vind ik zo onnodig. Al kunnen al die glittertjes er naturlijk goedkoop aan worden genaaid met kinderhandjes, dat wel. *eind mopperstand*
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
H&m en Primark! Heb ik ze vandaan voor een tientje.
Primark!
Ik zag ze vorige week ook in de folder van de Aldi
Wat stom zeg. Dan loopt iedereen in een plastic Primark/Action/Kruidvat trui omdat dit de dresscode is.

Wat is daar nu leuk aan? Ik zou er geen geld aan uitgeven.
Je kunt er ook zelf een maken: https://www.pipoos.com/kerst-sweater-kit.html
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
quote:Principe-Prinses schreef op 09 december 2016 @ 05:10:

Wat stom zeg. Dan loopt iedereen in een plastic Primark/Action/Kruidvat trui omdat dit de dresscode is.

Wat is daar nu leuk aan? Ik zou er geen geld aan uitgeven.

En na het feestje gooit iedereen hem weg want zo'n synthetisch ding stinkt na een avond feesten en wat moet je sowieso met zo'n foute trui.

Ik ben helemaal geen 'duurzaam-freak' maar zoiets eenmaligs kopen vind ik zo zonde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aliexpress heeft goedkope, maar ik vrees dat je dat qua levertijd niet meer gaat redden?

*Waarom wil mijn autocorrect het woord 'levertijd' toch steevast vervangen door 'kevertijd'? Wat ís 'kevertijd'???*
Kijk eens op pinterest. Daar staan leuke makkelijke ideeën om zo een trui zelf te maken.
Ik vraag me trouwens af hoe lang iedereen zo'n zweettrui aanhoudt op zo'n feestje. Ik schat een half uur?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:appeltjesgroen schreef op 09 december 2016 @ 05:50:

Aliexpress heeft goedkope, maar ik vrees dat je dat qua levertijd niet meer gaat redden?

*Waarom wil mijn autocorrect het woord 'levertijd' toch steevast vervangen door 'kevertijd'? Wat ís 'kevertijd'???*

De tijd dat een kever leeft?

De tijd dat een kever zwanger is?

Heb je zelf geen oude trui waar je wat kerstballen in kan hangen?

Of ga eens naar de kringloop, misschien hebben ze daar wat.
quote:schorpioentje28 schreef op 09 december 2016 @ 05:34:

Je kunt er ook zelf een maken: https://www.pipoos.com/kerst-sweater-kit.htmlDie wilde ik dus bij de Pipoos gaan kopen, hadden ze het niet. Gelukkig wel een zak vol met rode, witte en groene bolletjes. Voor 2,50. Ga ik die op een oude trui naaien/plakken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zelf maken inderdaad
Het leukste is om een foute kersttrui niet met kerst aan te doen maar met sinterklaas of ergens in mei of zo

Het commentaar wat je dan krijgt is echt hilarisch...

(Stom spelletje van een neefje van mij en ik. Vorige week met sinterklaas gedaan en echt van iedereen commentaar gehad )

Ik had hem bij het kruidvat voor een paar pleuro..

Black Sabbath

http://m.large.nl/black-s ... t_.images_339717/?image=1

AC/DC

http://m.large.nl/art_345588/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Die sweater is te gek, vind hem niet eens echt fout
Die van snoesje zou ik dagelijks aantrekken in december

Verder hangt de kringloop vol met foute truien.
En is een grote kindermaat geen idee? Zijn vaak nog weer ietsje goedkoper.

Ik vond er toen ik nog jong en mooi was de bonbonella's ook beter in uitkomen. En de kont.
5 euro op MP

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven