** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Ik ben het ook eigenlijk helemaal met je eens Margh.. zeker wat betreft dat geduw en getrek als je op stap gaat.. :-)

Tot wanneer blijf je in NL eigenlijk?

Tentamen ging wel goed vandaag! Nog 3 te gaan..

Vanavond iig op de bank hangen en filmpje kijken :-D

Nemo: jouw oud & nieuw klinkt ook niet verkeerd hoor! wil ook strand! En Vietnam lijkt me zooooo gaaf, vriendin van me komt daar vandaan (of eigenlijk haar ouders) en hoor daar veel enthousiaste verhalen over.

Kjong: crisis weer overwonnen? of is tv nog steeds stuk?
Marg, ik ben geen Antilliaan. Tenminste, volgens mij niet.

Spees, met al die tentamenverhalen ben ik blij dat ik niet meer studeer. Maar dat is dan ook eigenlijk het enige moment.
Ruilen?
Nemo, ik had eerst ook een heel andere reactie op Margh staan, maar ik was bang dat dat verkeerd over zou komen, ik ben niet zo goed in nonchalante opmerkingen. En ik ben zeker een slons in verglijking met Margh, dus mag ik mijzelf niet als referentiekader gebruiken. Al had in Oud&Nieuw wél een jurkje aan. Maar dan weer geen make-up.

Ik moet weer druk aan het werk. De laaste correcties aan de bachelorscriptie aanbrengen. En dan mag ik mij eindelijk weer masterstudent noemen. En ben ik weer terug bij af.
Ik bedoelde dan ben ik weer op het punt waar ik in de zomer ook al een keer was. Ach ja, het houd mij van de straat. ;)
Hier was er wind. En regen. En Kman maar klagen. Dat je bij dit weer toch niet naar buiten gaat. Heb hem wijsgemaakt dat het 90% van de tijd regent in NL. En dat het er nu -10'C is.En dat alle kindertjes in Nederland gemiddeld 95km over de afsluitdijk naar school moeten fietsen met eeuwige tegenwind. Dus dattie maar moet wennen.

Nadat ik hem warm had ingepakt, terwijl Chip en ik alleen in een winterjasje naar buiten gingen, en hij ons voor gek versleet, zagen we dat de markt zowat leeg was.

Drie kramen. Geen mensen.

Omdat het regent.

Watjes!

Dat wordt nog wat straks als hij in NL zit.

Mijn moeder is gearriveerd. Dat is toch anders. Wel gezellig heur. Maar niet meer in je blote kont enzo.
Kjong het zijn echt watjes, reken op een dicht slaapkamerraam en de kachel op 21 en 3 pyama's (die jij vervolgens weer uit mag trekken) .

Mijnheer heeft nu een dubbeldekbed, 1 pyama en een electrische deken en een deken voor op de bank en skisokken.

En ik vanmorgen vers gedoucht met nat haar de kinderen naar school brengen, dat viel btw wel tegen.

Spees, succes met je tentamens
Ik ben ook een behoorlijke slons hoor, alleen ik vind het leuk om het níet te zijn. Ik heb mijn nagels echt al maanden niet gedaan, doe op werkdagen bijna nooit make up op, maar ik wou stiekem best zo'n vrouw zijn die elke dag tiptop verzorgd (nagels, accessoires, haar, make up, gepoetste schoenen) de straat op gaat.

Ik ga morgen al weer terug! Héél vroeg! En ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Niet omdat het daar stom is, maar omdat het hier allemaal zo makkelijk en luxe en comfortabel is. Ik wil echt heel graag een lekker huis, zo'n grote douche, een bad, 's ochtends met een kopje koffie de krant lezen, een afwasmachine, precies weten waar je overal zijn moet (en daarom veel tijd voor andere dingen hebben), om zes uur thuis zijn en dan nog een hééééééle lange avond. Het is aan de ene kant goed want ik heb een grote drive om dit nu ook allemaal te begrijpen, dus ik zal er uiteindelijk wel beter van worden. Maar dat voelt nu als een schrale troost!
Marg ik probeer iedere maandag netjes met make-up en gekapt haar en nette kleding de deur uit te stappen, dinsdag ben ik dat alweer vergeten maar ik zou he tniet eens stiekem willen, ik wil echt zo zijn maar het zit niet in me.
Kjong, het IS hier ook min tien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zusenzo, verschrikkelijk, slapen met de ramen dicht en de verwarming! Elektrische deken lijkt me wel okee, die kan dan vast het bed opwarmen en dan kan je als je er in ligt tóch een raampje open doen

Maarja, waar heb ik het over, ik heb pas een maand geleden het dekbed erop gegooid
Haha Zusenzo! Het zit wel in mij denk ik, alleen de tijd die het kost! Mijn vroegere huisgenootje had 's ochtends geen tijd om te ontbijten maar wel om haar haar te föhnen!!!!!!!!

Ik zit nu met een haarmasker op en folie over mijn haar te typen. Ik hou wel van tutten, alleen niet ten koste van alles (slaap ).
Klagen bij te warm (het is altijd te warm in bed, nooit pyjama...mmm dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ). Klagen bij te koud (en nat).

~PING!~

Fok die inburgeringscursus.Hij is gewoon al een Hollander!
Het raam gaat hier niet open maar de verwarming in onze kamer is stuk....... hoe kan dat nou??
Ik merk wel, nu ik meer tijd heb (omdat ik niet de sloof ben, en wel een persoonlijke slaaf heb, die ik vanaf de bank liggend met een wijzende vinger dirigeer), ik ook meer met mezelf doe. Lippestiffie, nagellakkie.

~ of is dat omdat ik graag gezien wil worden door mijn meneer...?~
woehahaha zusenzo, je hebt dezelfde technieken als ik.
Ach ja manipulatie is mijn vriend.....
Hahaha ja die inburgeringscursus daar rolt hij vast zó doorheen als ik dat zo hoor!
Hoi, ik ben nieuw hier en wou iedereen even een hart onder de riem steken, maar zo te lezen (ik heb allen de laatste 3 pagina's gelezen en niet alle 45 :|) is dat helemaal niet nodig, jullie vermaken je uitstekend in allerlei verre landen, gaaf hoor! Ik had zelf ook een long distance relationship, inmiddels wonen we al ruim 8 maand samen in Nederland, daarvoor heb ik 2 jaar in zijn land gewoond (maar altijd was het duidelijk dat ik/we daar niet zouden blijven, dus het was toch wel een onzekere tijd).

Ik weet ook niet hoe lang we in Nederland gaan blijven, mij bevalt alles hier best goed, maar m'n man denkt daar wel anders over. Hij vind Nederland saai en koud (letterlijk en figuurlijk).

Trouwens, moest wel even lachen toen jullie het over kleding hadden (en het verschil daarin met Nederland). Zoveel herkenning!! Ik vind mezelf geen slons, maar mijn kledingstijl was altijd vrij informeel, maskertjes op doen etc. vond ik leuk, maar wekelijks naar de schoonheidssalon...nou nee.

Nou daar heb ik wel een aantal lessen in gehad zeg!! Die meiden daar lopen er altijd op en top verzorgd bij! Alles altijd compleet gecombineerd met elkaar (tot aan de nagels toe). Hoge hakken? Daar begin je op je 4e al mee... En die gaan ook aan naar de sportschool (oke, TIJDENS het sporten zijn sportschoenen toegestaan, maar ze moeten wel combineren met je sportoutfit!!! maar voor en na de sportschool gaan de stiletto's weer aan.)

Inmiddels ben ik ook wat bijgespijkerd (1x per week ging ik bijv. daar wel naar de nagelsalon, hier trouwens niet hoor...veel te duur) en heb daar ook heel wat jurkjes bijgekocht.

Maar ik moet zeggen, hier vind ik het (zo in de winter) een stuk lastiger om jurkjes te dragen (veel te koud) en dan kies ik toch veel sneller voor warmte (en gemak). Helemaal als ik eerst nog 20 minuten door de kou moet fietsen voor mijn oud en nieuw feestje, ik moet tot mijn schaamte dan ook bekennen dat IK OOK een spijkerbroek aan had met oud en nieuw!!
Há ik doe wel elke dag make-up op en föhn mijn haar om de dag. Vaak te snel waardoor mijn haareen tikje gek zit, maar hé, het is beter dan niets. Ben ik dan de grootste tut hier?
quote:kjong schreef op 06 januari 2009 @ 18:31:

Klagen bij te warm (het is altijd te warm in bed, nooit pyjama...mmm dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ). Klagen bij te koud (en nat).

~PING!~

Fok die inburgeringscursus.Hij is gewoon al een Hollander! Niks meer aan doen denk ik dan.
Hoeveel make-up, en wat?

Ik doe ook iedere dag mascara, telt dat ook dan? En ik fohn m'n haar droog (betekent niet hetzelfde als in model, ben maar niet bang) als ik 't 's ochtends heb gewassen.

Ik mag dus ook nog mee doen als ik dat zo inschat.

Missprinces: welkom! Welk land heb je 't eigenlijk over? Ben nu wel nieuwsgierig.

Die sneeuw gister, echt niet meer normaal! Ik had 'n training van m'n werk, 30 km van huis. En ik heb er 3,5 uur over gedaan, wat 'n ramp. En op de een of andere manier moet ik altijd enorm plassen als ik in de file sta en er voorlopig nog niet uit kan, heel irritant. Kon uiteindelijk na 'n uur wiebelen en tot pijn toe ophouden bij 'n tankstation, wat 'n verlossing.
Mascara, foundation (in de zomer meestal niet), oogpotlood, wenkbrauwen en soms oogschaduw. Föhnen doe ik met de intentie om het ook beter te laten zitten maar meestal heb ik te weinig tijd. Ik hou toch meer van mijn bed dan van een goed kapsel.
Hihi, ik liet eigenlijk de naam van het land bewust er buiten, maar wat maakt het ook uit... Dominicaanse Republiek
oh ja oh ja, foundation. Ik vergeet 't iedere keer, ik vergeet dat ik dat 'n keer wil proberen. Ik vind de laatste tijd dat ik er beter uit zie als ik mascara + oogpotloodje gebruik, misschien voegt foundation ook wat toe. Heb alleen de zin om zo'n Ici Paris in te lopen nog niet gevonden.

Missprincesa: ik had al zo'n vermoeden dat 't een land uit die regio zou zijn (niet dat ik daar iets van weet of ooit ben geweest). Maar je hebt er zelf dus gewoond? Hoe beviel dat dan? En wat heb jij daar gedaan?

Het is echt ongelooflijk. Hoeveel films met Steven Seagal zijn er?? Het lijkt wel iedere week Steven Seagal-avond op de Belg. Nou is er verder helemaal niks te zien op tv, dus boeit 't ook niet wat er aan staat, maar mèn, hoeveel films zijn er met die kerel?
Isiss, bij de etos hebben ze goede foundation. Hema vond ik niet zo'n succes.

Princesa, welkom. Hoe vond je het om daar te wonen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven