Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maison06 schreef op 11 december 2016 @ 18:40:

Grappig dat er veel meiden opeens veel eerder wakker zijn ect . Vandaag heb ik wel heerlijk wat uitgeslapen..

Danny: ik moet ook goed mijn maag in de gaten houden. Wanneer ik trek krijg, voel ik mij er ook niet beter op worden. Wanneer ik snel wat eet, is het wel weer over, dus ik heb allerlei gezonde snacks in mijn tas.

Ik heb even een vraag aan jullie. Na week 10 hoef je geen foliumzuur meer te slikken. Zijn jullie na week 10 begonnen met andere vitamine pillen en zo ja, welke?

Ik heb vandaag vele kraamzorg websites bekeken. Hoe hebben jullie de keuze gemaakt? Het zijn er zoveel, dat ik het even niet meer weet

Vitamines

VSM puur mama, gebruik ik.Hier zit wel foliumzuur in ,maar dat maakt niet uit.

Kraamzorg

Kraamzorg hebben we al geregeld,erg moeilijk inderdaad, we hebben maar voor een grotere partij gekozen.

Het blijft een lastige keuze,volledig mee eens.Ze bieden ook min of meer hetzelfde aan.

Eten doe ik de hele dag door.
Hoi dames,

Ik slik alleen vitamine D extra, ik word misselijk van de multivitamine en volgens de vk hoef je geen vitamines tablet te slikken alleen maar D extra.

Ik blijf nog steeds continu eten, word anders echt ziek... zou mijn lichaam echt behoefte hebben aan eten of zijn het de hormonen?

Wij hebben voor kraamzorg gekozen die iets kleinschaliger zijn, lijkt me prettiger
Vandaag een goede uitslag van de combinatietest gekregen! Alles was met de kleinste kans op een afwijking (1:5000).

De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ze maandag de uitslag al had.. Ik heb potverdorie 3 dagen met zenuwen rond gelopen, mijn klasje ingelicht dat als ze mijn telefoon horen en ik toevallig net op de wc zou zitten mij moeten roepen en 3 dagen lang elke 5 min op mijn telefoon gekeken.. Pffffff.

Maar wat voel ik mij nu fijn en gelukkig, alles lijkt nu op dit moment goed te zijnen daar ben ik enorm blij mee. Ik heb vanmiddag meteen een leuk setje gekocht in de babywinkel. Ook daar trots verteld dat ik zwanger ben, want nu mag iedereen het echt weten

Morgen ga ik het op mijn werk vertellen...

Sorry voor mijn ego post, maar moest het even met jullie delen.

Wondertje: ik ben zo benieuwd! Zit er een klein meisje of klein jongetje in je buik????
quote:Maison06 schreef op 14 december 2016 @ 18:02:

Vandaag een goede uitslag van de combinatietest gekregen! Alles was met de kleinste kans op een afwijking (1:5000).

De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ze maandag de uitslag al had.. Ik heb potverdorie 3 dagen met zenuwen rond gelopen, mijn klasje ingelicht dat als ze mijn telefoon horen en ik toevallig net op de wc zou zitten mij moeten roepen en 3 dagen lang elke 5 min op mijn telefoon gekeken.. Pffffff.

Maar wat voel ik mij nu fijn en gelukkig, alles lijkt nu op dit moment goed te zijnen daar ben ik enorm blij mee. Ik heb vanmiddag meteen een leuk setje gekocht in de babywinkel. Ook daar trots verteld dat ik zwanger ben, want nu mag iedereen het echt weten

Morgen ga ik het op mijn werk vertellen...

Sorry voor mijn ego post, maar moest het even met jullie delen.

Wondertje: ik ben zo benieuwd! Zit er een klein meisje of klein jongetje in je buik????leuk , succes morgen !
zojuist de geslachtsbepalingsecho gehad en we krijgen een meisje erbij super leuk!

Alles was verder in orde ze heeft ook aantal interessante dingen laten zien zoals de 2 hersen delen dat het maagje vol zat en ruggenwervel en het hartje mooi verdeeld met 4 kamertjes dus wij zijn in de wolken!
Maison: gefeliciteerd met je mooie uitslag! Geniet ervan! Hier was de uitslag ook op alle 3 1:5000.
Wat leuk wondertje! Een kleine meid erbij Is dit nu jullie derde dochtertje? Ook leuk als ze alles laten zien tijdens de echo. Zo bijzonder om alles te mogen bewonderen.

En wat fijn dat bij jou ook de kansen 1:5000 waren, fijn gevoel is dat hè? Wondertje, geniet jij ook maar heerlijk van al het fijne nieuws
Ja dat is idd heel fijn Maison om 1:5000 te scoren op alles en geeft me toch een gerust gevoel.

We hebben een jongen en een meisje dus straks dan 2 meisjes en een jongen echt super leuk!

Geniet jij ook maar van je mooie scores!
Wondertje wat leuk een meisje!! Morgen heb ik de geslachtsbepaling ben zo benieuwd
Hoi allemaal,

Morgen met 14 weken een extra echo, zodat mijn moeder en zus een keer mee kunnen! Zouden ze dan het geslacht al kunnen zien?

Nog een vraagje, hopelijk kunnen jullie mij gerust stellen:( ik heb net niks binnen kunnen houden, echt kots misselijk. Ik heb tot nu toe verder in deze zwangerschap nog niet hoeven overgeven. Zou dit een buikgriep zijn of toch de zwangerschap?

Ik ben wel al 14 weken ziek zwak en misselijk. Moet ook regelmatig blijven eten.
Leuk Wondertje een meisje!! Ik ben ook heel benieuwd.

Spannende dag voor jou prettymama! hoop je stiekem ergens op?

Danny is moeilijk te zeggen. Het is wel echt griepseizoen. Maar dan voel je vaak wel belabberd met koorts. Dus als het alleen overgeven is.. Zou best de zwangerschap kunnen zijn!
Danny er zijn echo praktijken die al vanaf 13 weken het geslacht kunnen zien. Bij mij doen ze het pas vanaf 15 weken. Vaak moet je dan ook echt een geslachtsbepalingecho boeken. Maar goed je kan het altijd vragen toch? Spannend hoor.

Bevertjes zeker spannend! Ik moet helaas nog tot 19:00 wachten haha maar goed tis zo vanavond. Ik heb het gevoel dat het een jongen is en ik zou dat ook wel leuk vinden dan heb ik een meisje en een jongen.
Prettymama succes met wachten vandaag, kan me voorstellen dat je dag zo erg lang duurt. Maar wel leuk vooruitzicht!

Wondertje3 wat leuk een meisje!

Succes met vertellen vandaag Maison, ga je het ook gelijk aan je klas vertellen vandaag?

Hier op zich alles rustig. Wel onrustige dromen door een kennis van ons is die verloskundige is, ze vroeg gister hoe het met me ging. Ik vertellen dat het vorige week beter leek te gaan, maar dat ik het hele weekend weer had lopen spugen. Vorige zwangerschap ging het echt al veel beter rond deze periode. Als grapje zei ze; zeker weten dat het er geen twee zijn? Bij ieder ander die deze opmerking zou maken zou ik me hier totaal niet druk over maken. Maar omdat ze verloskundige is....

Volgende week nog een echo, ga het dan toch vragen of ze even extra goed willen kijken. Voor alle zekerheid
Bevertjes ik denk dat het dan toch de zwangerschap is... En geen griep. Alleen dacht ik dat het nu wel beter zou gaan in plaats van slechter.

Ik ben benieuwd pretty mama of ze het dan kunnen zien.

Mijn voorkeur gaat toch wel naar een meisje.. Maar een jongen is ook kei leuk!

ik had alleen niet verwacht dat ik me zo anders zou voelen tijdens de zwangerschap.. veel ziek, nergens zin in, ik trek me wat meer terug.

Herkennen jullie dit ook?
Wondertje: gefeliciteerd, wat leuk een meisje!

Ik vind het super leuk dat we nu de periode in gaan dat de geslachtsbepalingen er aan komen.. toch erg spannend om te weten wat er groeit in je buik..

Prettymama: veel plezier vanavond.. nog even wachten.. spannend hoor!

Mijmama: Hadden ze dat ondertussen niet moeten zien dan? Volgens mij hoeft veel overgeven e.d. niet perse te betekenen dat het een tweeling is. Mijn nichtje is heel haar zwangerschap ziek en misselijk en overgeven geweest en zij heeft er gewoon 1 gekregen. Ik zou het alleen ontzettend vervelend voor je vinden als je heel je zwangerschap zo ziek blijft.. dan lijkt me toch erg jammer omdat je minder kan genieten.. ik ben benieuwd wat ze bij de echo gaan zien..

@Danny: wat vervelend dat jij je zo voel.. Het is natuurlijk ook griepseizoen en in de winter zijn er gewoon heel veel meer mensen die zich een beetje down en nergens zin meer in hebben.

Ik herken mij er niet in.. Ik ben wel wat sneller moe, maar ik heb vooral ook erg veel zin in een echte zwangerschapsbuik en daar lekker mee te showen. Ik hoop dat jij je snel wat beter gaat voelen.. je bent nu bijna 15 weken toch? (ff in de tabel gekeken).

Bij mij gaat het verder goed.. geen bijzonderheden.. Zie wel op tegen komende week. Vanaf zaterdag moet ik werken en dan moet ik in 9 dagen 6 dagen werken en een vergadering :S, waarvan 4 ochtenddiensten en die zijn gewoon ontzettend zwaar. Ik ga proberen een dienst weg te geven voor volgende week, anders weet ik niet of mijn lichaam het wel vol houdt.
Bedankt voor jullie felicitaties vind ik erg leuk!

Prettymama: veel plezier bij de echo geniet er maar van!
Wat een leuke berichten!! Wil iedereen weten wat het wordt? Mijn vriend en ik hebben besloten het tot het einde een verrassing te houden..

Gisteren 2 pakjes voor de kleine online besteld, voor onder de kerstboom.. Doen geen cadeautjes maar afgesproken allebei apart iets voor ons kleine wondertje te kopen voor onder de boom!

Spannend vanavond prettymama!

De griep heerst nu wel Danny! Heb ook 3 dagen ziek thuis in bed gelegen.. Wat kan je je dan ellendig voelen! 2 weken terug was ik 13 weken en ook ziek thuis van de misselijkheid.. Kan best ook toch nog door de zwangerschap komen! Sommige hebben er langer last van.. Hopelijk voelt iedereen zich snel weer helemaal fit!! En kunnen we van de beginnende buikjes gaan genieten..
@hartje Ja dat hoop ik ook hartje, snel weer fit. Heb ook opeens totaal geen eetlust meer...Dus dwing mezelf tot eten omdat ik anders over een uur weer misselijk ben.. best lastig haha..eerst eetbuien en nu kokhalzen.

@lilianw; dat is best veel werken, gewoon kijken hoe het gaat!
Wij zijn net terug van de echo en mijn voorgevoel was weer goed. Wij krijgen een zoontje! een broertje voor mijn dochtertje super leuk!
Wondertje gefeliciteerd een meisje erg leuk!

En prettymama jij ook gefeliciteerd een jongen is ook erg leuk haha!

Ik heb deze week toch ook nog een geslacht bepaling echo afspraak gemaakt. 29 december kunnen we erheen. Gelukkig hadden ze nog plek. Ik kan niet wachten we hebben nu een meid van bijna 2 en een jongen zou me erg leuk lijken, en denk dit ook. Maar denk dan toch ook weer vaak kan ook wel een meisje zijn haha! Als het maar gezond is uiteindelijk natuurlijk!

Sterkte voor iedereen die nog klachten heeft. Ik ben nu 14 weken en ook nog niet helemaal misselijk en vermoeidheid vrij.

Ik slik trouwens ook de Davitamon mama plus met omega 3 voel me daar toch fijn bij!

Hier heb ik in de uitverkoop een setje voor een jongen en meisje gehaald kon me echt niet inhouden haha slecht hè...... Marja die andere verkoop ik wel weer! Jullie nog dingen gekocht verder? Ook erg leuk idee om ze als cadeau onder de kerstboom te leggen.. Hier zou dochter ze gelijk openmaken helaas haha.

Hebben jullie allemaal een kerstboom in huis ? Wij wel vind het altijd erg gezellig.
Wat leuk prettymama!!! En wat grappig dat je gevoel zo klopt beide keren!

@ Danny, wat rot dat je je zo voelt. En inderdaad, de griep heerst enorm, dus dat zou het ook kunnen zijn. Rustig aan doen!

@love is dancing, wij willen 30 december voor de geslachtsbepaling gaan.. Wacht nog even op bevestiging. Spannend!

Vandaag het nieuws aan al mijn collega's verteld. Eigenlijk alleen maar leuke en lieve reacties gekregen op mijn mooie nieuws. Veel hadden het (zoals van te voren wel bedacht) niet verwacht, maar vonden het ontzettend leuk! Ik was wel erg zenuwachtig.. Stom is dat hè?! Ik hou er ook totaal niet van om in de belangstelling te staan.

@mijmama: Ik wil het denk ik volgende week aan mijn klas gaan vertellen. Ik zat te denken aan woensdag of donderdag (de laatste ochtend voor het kerstdiner). En dan daarna heerlijk genieten van 2 weken vakantie. Lekker alleen maar bezig zijn met mijn kleine wondertje, zin in!
Prettymama: ook een koningskoppel voor jou dus! Leuk geniet ervan!
Vandaag de Echo! Heb er veel zin in! 6 januari trouwens ook een echo voor de geslachtsbepaling.... Heb dus 2 extra echo's en kost 25 euro per keer. Ik vond 11 weken en daarna met 20 weken pas weer veel te lang duren.... doen jullie ook extra echo's?
@Danny: leuk!! Hoe ver ben je vandaag? Ik hebook een extra echo gepland.. vond het ook veels te lang anders.. Heb het met 16 weken zodat we het geslacht kunnen weten.. wel fijn dat het bij jou 25 euro is.. Ik moet 37 euro betalen.. achja ik heb het er voor over
Hoi meiden,

Ik heb vandaag de bevestiging gekregen dat we 30 december een afspraak hebben voor de geslachtsbepaling Zoo spannend! We waren eigenlijk eerst van plan om meteen een 4d echo op dit moment te plannen, zodat we ons kindje nog beter kunnen zien..

Toen ik belde voor een afspraak gaf de meneer aan dat dit uiteraard wel mogelijk was, maar dat het niet het 'ideale en mooiste ' moment is om te doen. Nu heb ik alleen een 2D echo besproken van 20 min. Hebben jullie wel een 4d echo gekozen rond de 15 weken? Ik ga namelijk nu weer twijfelen..

En daarbij heb ik een nieuw 'kwaaltje'. Ik huil echt OVERAL om. Een mooi liedje op de radio, een lief berichtje van iemand, een mooie reclame.. Zelfs vandaag rolden de tranen over mijn wangen tijdens het lunchen in een broodjeswinkel. Ik vertelde aan mijn vriend hoe lief ik vond dat een goede vriendin zo lief voor me was en daar ging ik weer.... Even later hebben we er samen om moeten gieren... Julle hier ook last van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven