Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 17 december 2016 om 13:27
quote:Star schreef op 17 december 2016 @ 10:48:
[...]
Tuurlijk. Ik snap het wel eigenlijk. Heerlijk toch elke zaterdagochtend hetzelfde gezeik?
Zolang er hier ook tig pagina's doorgeluld kan worden over huisdieren, recepten, sporten, mag het ook over muziek of F1 gaan.
En als er dan vervolgens met termen als autisten wordt gesmeten dan zou ik helemaal doorgaan. Achterlijk gedoe.He-le-maal eens. Dat gezeik zaterdagmorgen vind ik 10 keer irritanter dan die 3 pagina's met linkjes. Waar is iedereen vrijdagavond dan? Kom dan zelf iets leuks melden.
[...]
Tuurlijk. Ik snap het wel eigenlijk. Heerlijk toch elke zaterdagochtend hetzelfde gezeik?
Zolang er hier ook tig pagina's doorgeluld kan worden over huisdieren, recepten, sporten, mag het ook over muziek of F1 gaan.
En als er dan vervolgens met termen als autisten wordt gesmeten dan zou ik helemaal doorgaan. Achterlijk gedoe.He-le-maal eens. Dat gezeik zaterdagmorgen vind ik 10 keer irritanter dan die 3 pagina's met linkjes. Waar is iedereen vrijdagavond dan? Kom dan zelf iets leuks melden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 december 2016 om 13:29
zaterdag 17 december 2016 om 13:52
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 11:20:
Ik zou toch sferen dat het zaterdagochtend was.
https://youtu.be/1iAYhQsQ ... oW0geuJEksRehjnCSQzlJxFsK Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - S.O.B. (Official)
Ik zou toch sferen dat het zaterdagochtend was.
https://youtu.be/1iAYhQsQ ... oW0geuJEksRehjnCSQzlJxFsK Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - S.O.B. (Official)
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 december 2016 om 13:57
quote:IrishCassidy schreef op 17 december 2016 @ 00:52:
Ik sluit af met waar ik het eerder deze avond al over had (TVOH topic), een heel erg zenuwachtige Johnny Logan die van een rapnummer iets eigens moest maken.
https://www.youtube.com/watch?v=vvpADoceEbQ
Muziek is zo leuk, hoe kan je dat nou niet leuk vinden.
Ik sluit af met waar ik het eerder deze avond al over had (TVOH topic), een heel erg zenuwachtige Johnny Logan die van een rapnummer iets eigens moest maken.
https://www.youtube.com/watch?v=vvpADoceEbQ
Muziek is zo leuk, hoe kan je dat nou niet leuk vinden.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 december 2016 om 14:00
quote:missie_m schreef op 17 december 2016 @ 13:52:
[...]
Nooit van gehoord, maar wat leuk!
Sommige stukken roepen beelden van katoenplantages in Amerika op, ergens in achtienhonderdnogwat
[...]
Nooit van gehoord, maar wat leuk!
Sommige stukken roepen beelden van katoenplantages in Amerika op, ergens in achtienhonderdnogwat
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 17 december 2016 om 14:04
zaterdag 17 december 2016 om 14:09
quote:Star schreef op 17 december 2016 @ 10:48:
[...]
En als er dan vervolgens met termen als autisten wordt gesmeten dan zou ik helemaal doorgaan. Achterlijk gedoe.
[...]
En als er dan vervolgens met termen als autisten wordt gesmeten dan zou ik helemaal doorgaan. Achterlijk gedoe.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 december 2016 om 14:10
quote:missie_m schreef op 17 december 2016 @ 14:04:
[...]
Wat een nog-meer-on-aardige-woorden in deze donkere dagen voor kerst.
Als je elke onaardigewoordenindezedagenvoorkerst quote met een reactie erop, ben je drie pagina's verder.
Wel 3 pagina;s zonder muzieklinkjes, dat wel.
[...]
Wat een nog-meer-on-aardige-woorden in deze donkere dagen voor kerst.
Als je elke onaardigewoordenindezedagenvoorkerst quote met een reactie erop, ben je drie pagina's verder.
Wel 3 pagina;s zonder muzieklinkjes, dat wel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 17 december 2016 om 14:12
quote:Nouschi schreef op 17 december 2016 @ 13:27:
[...]
He-le-maal eens. Dat gezeik zaterdagmorgen vind ik 10 keer irritanter dan die 3 pagina's met linkjes. Waar is iedereen vrijdagavond dan? Kom dan zelf iets leuks melden.
Zo vaak gedaan, op een gegeven moment ook geen zin meer in hoor.
En er wordt nu toch weer doorgezeken over het gezeik, hou er dan zelf ook over op.
[...]
He-le-maal eens. Dat gezeik zaterdagmorgen vind ik 10 keer irritanter dan die 3 pagina's met linkjes. Waar is iedereen vrijdagavond dan? Kom dan zelf iets leuks melden.
Zo vaak gedaan, op een gegeven moment ook geen zin meer in hoor.
En er wordt nu toch weer doorgezeken over het gezeik, hou er dan zelf ook over op.
zaterdag 17 december 2016 om 14:14
zaterdag 17 december 2016 om 14:21
quote:missie_m schreef op 17 december 2016 @ 14:04:
[...]
Wat een nog-meer-on-aardige-woorden in deze donkere dagen voor kerst. Nou het is weer eens wat anders dan het geijkte prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
[...]
Wat een nog-meer-on-aardige-woorden in deze donkere dagen voor kerst. Nou het is weer eens wat anders dan het geijkte prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 december 2016 om 14:21
zaterdag 17 december 2016 om 14:24
zaterdag 17 december 2016 om 14:35
quote:missie_m schreef op 17 december 2016 @ 13:52:
[...]
https://youtu.be/1iAYhQsQ ... oW0geuJEksRehjnCSQzlJxFsK Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - S.O.B. (Official)Zingt hij nou Hoerenzoon geef me wat te drinken?!
[...]
https://youtu.be/1iAYhQsQ ... oW0geuJEksRehjnCSQzlJxFsK Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - S.O.B. (Official)Zingt hij nou Hoerenzoon geef me wat te drinken?!
zaterdag 17 december 2016 om 14:45
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 14:35:
[...]
Zingt hij nou Hoerenzoon geef me wat te drinken?! Hij bedoeld trut. Zonder twijfel. Zoon van een trut. Zomaar een onbekende trut, niet dé trut maar een trut, maakt niet uit welke trut. Hij is boos op de gevangenisbewaker en heeft grote dorst. Zijn handen trillen. Als hij een glas water op heeft bied hij zijn excuses vast aan, en krijgt hij een week extra 'verblijf' aangeboden.
van Dale:
bitch
1teef, wijfje (van hond, vos)
2(negatief) teef, kreng (van een wijf), trut
[...]
Zingt hij nou Hoerenzoon geef me wat te drinken?! Hij bedoeld trut. Zonder twijfel. Zoon van een trut. Zomaar een onbekende trut, niet dé trut maar een trut, maakt niet uit welke trut. Hij is boos op de gevangenisbewaker en heeft grote dorst. Zijn handen trillen. Als hij een glas water op heeft bied hij zijn excuses vast aan, en krijgt hij een week extra 'verblijf' aangeboden.
van Dale:
bitch
1teef, wijfje (van hond, vos)
2(negatief) teef, kreng (van een wijf), trut
LOEP ME MAAR aub.