Gezondheid alle pijlers

Tepelpiercing?

18-12-2016 00:52 9 berichten
Beste allemaal,

Ik ben nu een meid van 17 jaar en heb altijd al last van ingetrokken tepels. Volgensmij zijn mijn borsten wel uitgegroeid, ze begonnen met groeien op mijn 12e. Mijn tepels zijn klein, als ik een koude douch neem komen ze soms één seconde te voorschijn. Ik vind tepelpiercings erg mooi en ik heb positieve reacties gelezen dat je tepels dan naar buiten gaan staan. Ik ben niet bang voor naalden en heb een hoge pijngrens, dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen over. Hebben jullie ervaring met een tepelpiercing laten zetten? En zou ik dan mogen vragen op welke locatie jullie je tepelpiercing(s) hebben laten zetten?

Groetjes,

Linda
Alle reacties Link kopieren
Hier platte tepels uit zichzelf, de vorm is mooier nu ze gepierced zijn.

Ik (11 piercings) kan maar een zaak aanraden, zou zelf nooit naar een ander gaan en vriend (30+ piercings) staat er hetzelfde in: Rings of Pleasure in Haarlem.
Lees nu dat je 17 bent. Je moet er 18 voor zijn, en bij bovenstaande kan je dus ook echt op je kop gaan staan. Geen 18, geen tepelpiercing.
Tja, je zou het in ieder geval kunnen proberen. Mocht het niet bevallen, dan zie je het vrijwel niet meer als je ze er weer uit laat. Hou er wel rekening mee dat tepelpiercings maar langzaam helen.
Well behaved women rarely make history.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 18 december 2016 @ 00:57:

Hier platte tepels uit zichzelf, de vorm is mooier nu ze gepierced zijn.

Ik (11 piercings) kan maar een zaak aanraden, zou zelf nooit naar een ander gaan en vriend (30+ piercings) staat er hetzelfde in: Rings of Pleasure in Haarlem.JAAAA! To, als je straks 18 bent, zou ik zeker kijken of je hier terecht kunt!
Even los van de vraag of je wel of geen tepelpiercing moet nemen, er zijn volgens mij ook apparaatjes die ervoor kunnen zorgen dat ingetrokken tepels meer naar buiten komen.
Ik ben ook team Rings of Pleasure! Fantastische man. Heb zelf daar m'n tepelpiercing, helix en navelpiercing laten zetten. Zetten van tepelpiercing vond ik meevallen maar het genezen was echt een kut proces. Nu genees ik ook gewoon langzaam maar pff. Heb hem na een jaar uitgedaan om hem dicht te laten groeien en opnieuw te laten piercen. Hij is nooit dichtgegoeit alleen. Nu wel piercing weer in, zonder problemen. Ben er erg blij mee.
er zijn ook andere manieren om een ingetrokken tepel te verhelpen. Ben je al eens naar je huisarts gegaan ermee?
Ik kan er niks aan doen, klopt ook vast voor geen meter, maar ik zie altijd straaltjes melk voor me als ik denk aan een ooit gepiercte (schrijf je dat zo?) vrouw die borstvoeding gaat geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven