Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Wat vervelend die spanning zonnetje! Ik duim!

Ik had vandaag ook een kloppend hartje op de echo, zo blij!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd rosings! Bijzonder gezicht hé!
Gefeliciteerd rosings!

Zonnetje ik had 5 december een knal test en blijk nu waarschijnlijk pas 5 weken en 6 dagen te zijn, als je 2 dagen eerder erg licht hebt getest kan het best dat je zo vroeg was dat je nu net 5 weken bent. Dat er gewoon nog niet zo veel te zien is en dat dat helemaal niet gek was. Bij mij vond de vk het echt vroeg dat er al een kloppend hartje te zien was. Google is niet verstandig als je onzeker bent, maar ik heb toch even gekeken en lees wel meer dat er met 5 weken alleen een leeg vruchtzakje te zien was en het toch 2 weken later prima bleek te zijn. Was het een echo via je buik of vaginaal? Op de eerste variant zie je met deze termijn volgens mij ook nog minder dus misschien heeft het ook een beetje daar aan gelegen. Ik duim in ieder geval voor je en hoop op een goede echo straks.
Sorry Zonnetje...maar dat was beide keren niet goed. Bij mijn zoontje en nu bij deze hadden ze gelijk rond 6 wkn een hartje gevonden, de echo stond op mijn buik en het was binnen een paar tellen gevonden. Zo anders als die andere keren...ik wil je de moed niet in de schoenen praten, maar zo ging Het bij mij...de vk zei die keren dat ii misschien ook minder ver was, het kon nog allemaal. Ook positieve verhalen op internet gevonden, het kan dus nog wel.... maar achteraf had ik liever meteen gehoord dat het niet goed was. Maar ja er zijn dus genoeg verhalen waarbij het wel goed was...moeilijk moeilijk. Ik duim voor je meis! ik gun je zo dat de laatste dag van het jaar!
Zonnetje ik duim voor je op goed nieuws de 31ste! Wat vervelend voor jullie.
Het zal n vreemde oudejaarsdag worden..

Ben nu al wat rustiger...zullen gewoon moeten afwachten. Wil er toch fijne feestdagen van maken!

Thnx @Interimnick! Met jouw opmerking over de wkn denk ik ook dat ik tussen 5 en 6wkn moet zijn. Mijn test op 8dec was nog niet eens knal. VK gaf ook aan dat tegenwoordig de testen ook zo snel aanslaan dat dat niet altijd handig is.
Gefeliciteerd Eefje en Rosings met jullie goede echo's!

En spannend Zonnetje, hoop dat het inderdaad meevalt. Jammer dat je nu nog weer zo lang moet wachten maar ze willen natuurlijk zeker weten dat ze dan wat zien als het goed zit. Sterkte de komende dagen!
Hallo dames ik durf weer langs te komen. Heel veel naar zwangerschap/babynieuws in de omgeving dus durfde zelf niet meer zo goed blij te zijn. Zonnetje ik heb twee weken geleden (geinitieerd door internist) een eerste echo gehad en er was niks te zien. Maar dan ook echt niks.... te vroeg bleek want nu gisteren twee weken later een kloppend hartje! Ben gezet op 7 weken en een beetje uitgerekende datum 5 augustus. Ga vanavond al jullie berichten ff teruglezen!
Gefeliciteerd Ariel! Wat een goed nieuws voor jou.
Het gaat eigenlijk ineens heel goed met mijn misselijkheid. Ik ben het niet meer. Ik was afgelopen weekend ziek, griepje dus ik denk nu dat als aanloop naar de griep ik extra last had van misselijkheid en moeheid. Of komt vast nog wel een keer terug ;) ben helemaal zonder Sea bands en gemberpillen.

Mijn zoontje was ook ziek. Hij is nu 3,5 en we lagen samen 'gezellig' samen ziek te zijn op de bank onder een dekentje. Mijn moeder is langs geweest om te komen helpen want mijn vriend was aan het werk. Ik dacht nog wel, straks als de tweede er is is het natuurlijk een stukje lastiger met nog een baby in huis. Maar ja. Dat overleven we ook wel weer!
Fijn dat het beter gaat Pocas! Bij mij begint het sterker te worden, 't is dat ik weet dat ik zwanger ben anders had ik me ziek gemeld
Dankje @Ariel dat geeft moed .. hoop ook dat het met sisser afloopt. Kan goed zijn dat ik even pauze neem v forum om even te focussen op andere dingen dan zwangerschap. De feestdagen en vakantie erna hoop ik namelijk ook gewoon van te kunnen genieten..
Begrijpelijk Zonnetje! Lekker even genieten van de feestdagen! Laat het de pret niet drukken, je kan toch niets aan de situatie veranderen. Fijne kerst alvast!

Pffff ik heb hier op de achtergrond een krijsende dreumes die het vertikt te slapen....en ik heb echt ff mijn rust nodig....vanavond kerstdiner op werk en morgen weer werken. Al een uur bezig.........

.......ik geloof dat het stil is....de aanhouder wint
Zonnetje wat een lastige tijd voor jou. Ik duim voor je..

Ik ben even stil geweest maar ook ik heb inmiddels met 6 w en 3 dagen een kloppend hartje gezien. Ik durf het nog niet echt te geloven.

Verder ben ik ook erg misselijk geweest maar dat is vandaag ineens stukken minder. Vreemd, maar ik heb besloten om me daar geen zorgen over te maken.

En ook ik heb Moeders voor Moeders over de vloer gehad. Lastig is alleen dat ik in een appartement woon en wij fulltime werken. Ik kon de kratten bij de huisarts laten ophalen maar daar ging MvM niet mee akkoord omdat de huisarts niet altijd tot 6 uur geopend is. Ik weet het dan ook niet. Hebben jullie nog tips?
Hi meiden, ik ben lekker naar huis gegaan vanaf m'n werk. Ging daar naar WC en had ineens bloedverlies. Ik voel gewoon dat dit weer een miskraam wordt. Ws niet zijn erg als vorige x want er was nu nog geen vruchtje maar ik geloof er niet inmiddels. Ik was vanochtend nog vol goede moed na toch we twijfelachtige echo maar nu zegt mijn intuïtie toch dat dit niet goed is. Pffft dringt nog niet echt door hoor! Wel blij om de duidelijkheid te krijgen nu al is die erg confronterend...nu niet meer in spanning v 1.5wkn. 1 ding weet ik wel: ik ga nooit meer om vroege echo en n volgende x wil ik me pas zwanger voelen na n kloppende hartje op de 1e echo en niet eerder. Heb mezelf weer zo lekker gemaakt... Vind het nog steeds moeilijk te verkroppen 2x in korte tijd een miskraam mee te maken... al die mensen die ogenschijnlijk gemakkelijk zwanger worden en bij ons is de weg ernaar toe alles behalve makkelijk :( Daar heb ik het wel erg moeilijk mee...

Ik denk dat ik binnenkort stop met schrijven bij dit topic want voelt niet goed meer.... wens jullie natuurlijk wel alle geluk toe met gezonde baby's!
Sterkte zonnetje
Wat naar zonnetje, sterkte!

Ik weet niet het vervelend vind als het topic in je lijst blijft staan, maar als dat zo is moet je even aan de bel trekken. Dan open ik onder de algemene inlog een deel 2 en kopieer ik de openingspost gewoon. Ik kan me goed voorstellen dat je dit topic misschien niet steeds voorbij wil zien komen.
Ah wat naar zonnetje! Ik wens je veel sterkte!
Begrijpelijk Zonnetje en daar mag je ook gewoon ff flink de pest in hebben! Sterkte
Bah echt klote Zonnetje. Sterkte!

Durf bijna mijn goede nieuws niet te posten; 7 wkn en 6dgn en een kloppend hartje! Precies volgens mn eigen berekeningen! Wat een verschrikkelijk spannende dag.
Dan hebben we maar 1 dag verschil KittB!

Morgen naar het ziekenhuis voor de intake bij de gynaecoloog, misschien zie ik het hartje wel nog een keer (al is het meer een blinkende pixel uit een jaren 80 computer spelletje)
zonnetje

kan je niet bellen naar de vk om na te vragen? Soms kan je toch ook gewoon bloedverlies hebben...

Misschien kan je dan iets rapper en kunnen ze je al dan niet bevestigen wat je denkt.

Je weet ùaar nooit hé, wie weet is het een sterk hummeltje en klampt hij zichzelf vast!

Sterkte!
Gefeliciteerd kittb! Haha rosings ik noemde het gisteren super mario om diezelfde reden
Sterkte tzonnetje :(
Ach zonnetje toch, wat een narigheid!

Ik snap echt hoe je je voelt, iedereen wordt maar zwanger en bij jou gaat het weer mis. Maar geloof me meid, het komt uiteindelijk echt goed! Dat durf ik je te beloven! Ook bij mij is het goedgekomen, en bij meer hier op het forum. Dus ook bij jou! Ga lekker genieten van een hoop wijntjes en rood vlees met kerst en ik weet zeker dat je in 2017 weer in een ander topic meeschrijft en dan 9mnd lang . Sterkte meis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven