Jongensnamen topic
donderdag 22 december 2016 om 16:29
Hallo!
Wij zijn opzoek naar een "combinatie" of een naam met als afstamming de naam: Alwy
Het is een jongensnaam. ( en ook voor een jongen bedoeld )
Nu zit ik al veel op papier te zetten maar kom op niets moois uit! Weten jullie iets creatiefs ervan te maken?
Graag niet te lang, geen dubbele namen.
Ben benieuwd waar jullie creatieve geesten mee komen ????
Wij zijn opzoek naar een "combinatie" of een naam met als afstamming de naam: Alwy
Het is een jongensnaam. ( en ook voor een jongen bedoeld )
Nu zit ik al veel op papier te zetten maar kom op niets moois uit! Weten jullie iets creatiefs ervan te maken?
Graag niet te lang, geen dubbele namen.
Ben benieuwd waar jullie creatieve geesten mee komen ????
vrijdag 23 december 2016 om 20:33
Hallo! Ons zoontje is nu bijna 2maanden en heet Vigo!
Het is een originele naam, stoer en kort. Precies wat wij wilde.
En heel vreemd is de naam ook niet want in mijn omgeving hoorde we mensen die de naam wel kennen. (Leuke reacties ook!)
Je kan de naam ook op verschillende manieren spellen, en uitspreken wat je wilt natuurlijk.
Wij hebben voor een Hollandse uitspraak gekozen en een makkelijke spelling. Met een harde G dus.
Absoluut geen dag spijt van! Super naam
Het is een originele naam, stoer en kort. Precies wat wij wilde.
En heel vreemd is de naam ook niet want in mijn omgeving hoorde we mensen die de naam wel kennen. (Leuke reacties ook!)
Je kan de naam ook op verschillende manieren spellen, en uitspreken wat je wilt natuurlijk.
Wij hebben voor een Hollandse uitspraak gekozen en een makkelijke spelling. Met een harde G dus.
Absoluut geen dag spijt van! Super naam
dinsdag 27 december 2016 om 17:44
quote:bellashopie schreef op 24 december 2016 @ 10:31:
Hallo!
Ik ben vandaag 7 weken zwanger dus we hebben nog even, maar toch leuk om alvast over na te denken.
Hebben jullie suggesties?
Namen die ik mooi vind: navid, hidde, ezra, ruben
Jelte, Tobin, Eldin, Fedde, Ebian, Sverre, Jurjen, Ilan, Nolan, Joas, Mathis, Silvan, Jurre, Ferre,
Matteo, Nathan, Silas.
Hallo!
Ik ben vandaag 7 weken zwanger dus we hebben nog even, maar toch leuk om alvast over na te denken.
Hebben jullie suggesties?
Namen die ik mooi vind: navid, hidde, ezra, ruben
Jelte, Tobin, Eldin, Fedde, Ebian, Sverre, Jurjen, Ilan, Nolan, Joas, Mathis, Silvan, Jurre, Ferre,
Matteo, Nathan, Silas.
dinsdag 27 december 2016 om 22:03
quote:henkelien schreef op 26 december 2016 @ 21:48:
[...]
Zit jij in mijn hoofd ofzo? 4 van de 5 namen hebben op mijn lijstje gestaan, 1 gebruik ik nu dagelijks. Als je nog suggesties hebt voor het volgende exemplaar...
Eh, de overige vier?
Justian
Aaron
Abel
Adam
Andreas
Felix
Gideon
Jonah
Levi
Nathan
Saul
Seth
Silas
Timon
Ethan
Aithan
Benjamin
Joachim
James
Jesse
Joel
Samuel
Meisjes
Chloe
Elisa
Eva
Lois
Phoebe
Gaia / Kaia
Noa
Milou
[...]
Zit jij in mijn hoofd ofzo? 4 van de 5 namen hebben op mijn lijstje gestaan, 1 gebruik ik nu dagelijks. Als je nog suggesties hebt voor het volgende exemplaar...
Eh, de overige vier?
Justian
Aaron
Abel
Adam
Andreas
Felix
Gideon
Jonah
Levi
Nathan
Saul
Seth
Silas
Timon
Ethan
Aithan
Benjamin
Joachim
James
Jesse
Joel
Samuel
Meisjes
Chloe
Elisa
Eva
Lois
Phoebe
Gaia / Kaia
Noa
Milou
woensdag 28 december 2016 om 13:03
@Iduna Je zit echt op het goede spoor. Knap vind ik dat!
Joachim en Jonah vind ik prachtig, maar zo bijbels... Bij de andere namen uit jouw eerste rijtje wordt het Jut-enJuleffect te groot, vind ik. Seth heeft ook ooit op een lijstje gestaan. Bij je meisjesnamen staat mijn alltime favorite en nog een andere kanshebber. Gelukkig hebben we nog maanden. Man wil het er nog niet eens over hebben...
Joachim en Jonah vind ik prachtig, maar zo bijbels... Bij de andere namen uit jouw eerste rijtje wordt het Jut-enJuleffect te groot, vind ik. Seth heeft ook ooit op een lijstje gestaan. Bij je meisjesnamen staat mijn alltime favorite en nog een andere kanshebber. Gelukkig hebben we nog maanden. Man wil het er nog niet eens over hebben...