Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Verplaatst naar prikbord, en inderdaad, het lijkt wel een plaag:

"scriptieonderzoek"
Ze heeft er nog twee geopend, bij Psyche en Gezondheid, misschien kan je die ook een "zwieber" geven?
quote:Jaschenca schreef op 26 november 2008 @ 22:48:

Ze heeft er nog twee geopend, bij Psyche en Gezondheid, misschien kan je die ook een "zwieber" geven? Ik was er mee bezig, maar er kwam ineens iets tussen. Inmiddels is het gebeurd.
quote:Viva Angel2 schreef op 26 november 2008 @ 23:30:

[...]

Ik was er mee bezig, maar er kwam ineens iets tussen. Inmiddels is het gebeurd.Da's mooi Vief2!
Five, ik doe een walgelijke insinuatie? Nee, ik kan idd niet achter de schermen kijken, duh. Dus wordt in mijn perceptie een topic van Digi out of the blue gesloten. En ik weet heel goed hoe de meeste topics van Digi aflopen. Maar daar was nu geen sprake van. Voor de schermen niet althans, en ja, dat is het enige wat ik kan zien nietwaar? Dus ik heb graag dat je je woorden terugneemt.

Maar daar ging het niet over. Ik vind het niet correct dat we livre op haar blauwe ogen moeten geloven dat forumster willens en wetens niet betaald, terwijl het scenario van Yasmijn ook heel goed mogelijk is. En er was immers contact geweest? topic gesloten, casus opgelost. Hadden ze de afspraak dat er binnen twee weken betaald zou worden?
Wat is er eigenlijk zo walgelijk Five? En wat insinueer ik wanneer ik zeg dat jullie out of the blue een topic van Digi hebben verwijderd?
Sjee, laten we beide zaken laten rusten!

Het is goed zo.
Geen bijzonderheden
Ik ga er niet eens op in, Evidenza. Als je problemen of vragen hebt mbt met mijn (onze) beslissing tot sluiten van het topic van Digi, dan kan je me mailen op het welbekende adres. Laten we hier nu het modtopic van Angel2 niet verder vervuilen.
quote:Viva Angel5 schreef op 04 december 2008 @ 22:41:

Ik ga er niet eens op in, Evidenza. Als je problemen of vragen hebt mbt met mijn (onze) beslissing tot sluiten van het topic van Digi, dan kan je me mailen op het welbekende adres. Laten we hier nu het modtopic van Angel2 niet verder vervuilen.

Oh nee, jij gaat er niet eens op in. Das lekker dan. Ik koppelde het één aan het ander betreffende jullie eigen beslissingen en de dualiteit daarvan. Ik heb helemaal geen problemen met het sluiten van het topic van Digi, dus heb ook geen enkele behoefte aan mailen.

Die excuses van je, die verzin ik er zelf wel bij.
Evidenza, wat wordt bedoeld is dat dit niet op het mod topic thuis hoort. Open een discussie of stuur een mail, maar zet je postings niet hier neer. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Ik wil je vragen of je dat wil respecteren.
Ja hoor, ik respecteer dat. Maar als een Angel je aanvalt op een topic wat daarna gesloten wordt moet je toch wat he.

Maar Five mag me altijd mailen op het daarvoor bekende adres hoor

The End.
Angel, mag mijn topic over die glimlach naar de Lijf&Lijn pijlert, was weer te snel en ik vind maar geen animo hier!
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 08 december 2008 @ 21:18:

Angel, mag mijn topic over die glimlach naar de Lijf&Lijn pijlert, was weer te snel en ik vind maar geen animo hier! Done!
Hai angel,

Ik heb een topic geopend met als titel "autorijden, wie wil me even moed inspreken?'

Prongeluk 'wil' met twee ll-en geschreven. Wil(l) je dat voor me veranderen? Als ik namelijk behalve autorijden ook al niet meer kan schrijven ga ik gewoon maar naar bed denk ik.....
Dubbelzien kan ook door de drank komen, Leo. Heb je al ergens geverifiëerd of je wel écht twee ll-en neergezet hebt?
quote:qwertu schreef op 12 december 2008 @ 14:50:

Dubbelzien kan ook door de drank komen, Leo. Heb je al ergens geverifiëerd of je wel écht twee ll-en neergezet hebt?

Zzzzeggg qWertU, noumoezzjeophouwehe....?

Ikbenzonuchteraseenpasgeborekalvvvv!

En nou uidzzzzzdewegjullie allebei!

*slingert weg*
quote:eleonora schreef op 12 december 2008 @ 14:39:

Hai angel,

Ik heb een topic geopend met als titel "autorijden, wie wil me even moed inspreken?'

Prongeluk 'wil' met twee ll-en geschreven. Wil(l) je dat voor me veranderen? Als ik namelijk behalve autorijden ook al niet meer kan schrijven ga ik gewoon maar naar bed denk ik.....

Hersteld.

En 'Livre vertelt' is omgedoopt naar 'Livre's coin à lire'
Verplaatst naar Wonen:

Centraal honden topic.

Moet ik mijn kat laten inslapen?

Kattenluik werkt op identificatiechip?

Muizenverdrijver

kattenvrienden help!!!!!!

Viva kattenvraagbaak deel 6

poes van 12 jaar laten inslapen...

Handigheidje bij geven medicijnen aan kat?

oude overal plassende poes laten inslapen of niet

kattenterreur (en spelfout hersteld)

Barack heeft [een hond] gekozen...

valse poes in huis gehaald?

Ziek konijn en haar maatje van slag?
quote:Viva Angel2 schreef op 12 december 2008 @ 18:14:

Verplaatst naar Wonen:

Centraal honden topic.

Moet ik mijn kat laten inslapen?

Kattenluik werkt op identificatiechip?

Muizenverdrijver

kattenvrienden help!!!!!!

Viva kattenvraagbaak deel 6

poes van 12 jaar laten inslapen...

Handigheidje bij geven medicijnen aan kat?

oude overal plassende poes laten inslapen of niet

kattenterreur (en spelfout hersteld)

Barack heeft [een hond] gekozen...

valse poes in huis gehaald?

Ziek konijn en haar maatje van slag?

Super! Bedankt.

(grin, geloof zelfs nog dat ik (1 van de) forummers was die dit geopperd heeft).
quote:thee schreef op 12 december 2008 @ 18:16:

[...]

Super! Bedankt.

(grin, geloof zelfs nog dat ik (1 van de) forummers was die dit geopperd heeft).

Graag gedaan Al viel het de laatste tijd wel weer mee met die dierentopics.

Ik ben teruggegaan tot de standaard instelling (14 dagen), dat leek me mooi genoeg. Als je nog een dierentopic ziet dat ik vergeten ben, of als een ouder topic je enorm dwars zit of weer opgehaald wordt, geef het vooral door.
Dank je wel, Two!
Angel, wie was dat meisje van vorige week, in paars/blauw?
KATTENALAAAARM! Stuur die troela met haar boela naar het Zwarte Gat please.
2, ik heb je gemaild.

Weet niet of je dat vanzelf ziet of dat ik daar hiervan melding moet maken.

*heeft nog nooit eerder een angel gemaild*

Sorry voor mijn blonde posting dus
668, the neighbour of the Beast
@Marels: inmiddels heb je antwoord

@Willem: geen idee

@Geve: bedankt voor het doorgeven, topic "Katten: wat is er loos?" is verplaatst naar Wonen.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 14-12-2008 20:59
Reden: Foutje in de opmaak
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven