Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Fiep waar haal je toch die wijze woorden vandaan? wat jij zegt probeer ik ook toe te passen in mijn leven. De mensen die enkel energie kosten, laat ik niet meer toe/verbreek contact.

Tasje, ik heb er idd iets van gezegd, daar reageert hij gewoon niet op..

Hoe leuk dat je toch even de baby hebt zitten spartelen

Mlsc wat fijn dat alles nu in orde is. Ik hoop dat je nu beter kan genieten en loslaten

Groenogig monster, hoe gaat het nu??

Jullie allen weer bedankt voor jullie woorden, tips én begrip. Ben er gister nog veel mee bezig geweest en verdrietig geweest. Ik heb er met mijn moeder over gepraat en zij baalt ook flink. Ik heb voor mijn eigen besloten zo min mogelijk/geen contact met hem te hebben. Helaas de feestdagen dat ik hem nog zie (maar wil het voor mijn moeder niet verpesten) Het is een erg moeilijk mens en we hebben eerder een jaar geen contact gehad. Als hij nu weer mij buitensluit, en ons kind nu niet accepteerd, dan hoeft het helemaal niet.

Zo, hart gelucht!
Alle reacties Link kopieren
Beter bumpersticker! Nu alleen nog wat oud bloed. Dus het lijkt weer voorbij te zijn

Nu even rustig aan aan het doen.
De zee is groen
Bumpersticker nare situatie met je vader maar gelukkig klink je erg nuchter.

Groenogig monster blijft schrikken dat bloed zeg! Hopelijk gebeurt het niet weer....

Tasje fijn zo'n goede echo!

Wij gaan toch een geslachtsbepaling doen met 16 weken, 14 januari mogen we! Mijn voorgevoel zegt dat we weer een jongen krijgen.

Verder nog wel misselijk maar langzaamaan lijkt het iets beter te gaan
Ahh tasje natuurlijk, je zat eerst in het zkh. Leuk dat ze een verrassingsecho deden!

Sosa, jij wilde eerst geen 16weken echo toch? Waarom zijn jullie van gedachten veranderd?
Ik twijfelde nog of ik een extra echo wilde of wachten tot 20 weken. Geslacht wilden we sowieso wel weten. Tja, we zijn gewoon heel nieuwsgierig
Haha herkenbaar
Leuk sosa! Wij zijn nog aan het twijfelen, vraag me af of wij (ik) zo lang kunnen wachten totdat we het geslacht weten.

Leuk dat jullie jullie kleintje weer hebben gezien

En vervelend van het bloeden iedere keer groenogig monster. Hopen dat het nu is afgelopen, lijkt me erg schrikken iedere keer.
Appelstroop, hoe is de echo gegaan vandaag?

De laatste dagen heb ik het wat lastig. Ik ben nog altijd elke dag enorm misselijk en ik ben zo stom geweest om met de doppler naar het hartje te zoeken en niet gevonden. Mijn darmen zijn helemaal niet in orde en mede daardoor zal ik ook geen hartje vinden, buiten dat het ook gewoon nog redelijk vroeg is en de placenta misschien ook wel aan de kant van de buikwand zit,.. Maar natuurlijk maak ik me dus wel zorgen. Vorige week woensdag was alles perfect in orde en feitelijk gezien heb ik geen enkele reden om me zorgen te maken maar ik vind dit toch ook weer een lastige periode. Je voelt nog niks en krijgt wel bevestiging bij de echo's maar de periode daar tussenin moet je er maar gewoon op vertrouwen dat alles goed is.

En ik heb ook ergens zo het gekke idee dat mijn buik sneller zou moeten groeien. De eerste weken had ik een heel opgezette buik door mijn darmen. Nu zijn die nog altijd problematisch maar mijn buik is niet meer zo opgezet. Dat allemaal samen maakt van mij een bezorgd mamaatje:D

Nog iemand die dit herkent?
Och fiep toch!

Probeer echt op je lichaam te vertrouwen hoor!

Een vriendin had ook zon doppler en was ook regelmatig in de stress omdat ze geen hartje vond. Ze vroeg of ik hem wilde lenen... nou neee dankje. Ik ken mezelf ik zou ook stressen.

Mijn buik is de laatste 2 weken ineens geëxplodeerd! Maar bij mijn eerste zag je tot week 16 nagenoeg niks... idd in het begin opgezette darmen maar daarna dus amper een buikje. Heel normaal allemaal hoor!
Ah Fiep als je het écht niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen hoor! Ik heb het er soms ook moeilijk mee om in mijn lijf te vertrouwen, maar dat is vooral op dagen dat ik helemaal niks voel. Voel nu de laatste dagen allemaal gerommel in mijn buik en vind mijn buik opeens ook al echt groot. Ik zie in ieder geval al duidelijk dat ik zwanger ben.

Ik heb het vandaag aan mijn directe collega's van mijn afdeling verteld! Ze waren hartstikke blij voor me. Over twee weken weet iedereen die we het persoonlijk willen vertellen het, hoef ik niet meer na te denken over wat ik aan moet trekken qua kleren en hoef ik er niet meer op te letten tijdens het kletsen. Ben daar echt klaar mee, wil dat iedereen het weet!
Fiep doe jezelf dit niet aan. Ik kreeg bij de eerste ook pas laat een klein buikje.. en die doppler weg doen.. de verloskundige luisterd hier pas over 4 weken... je maakt jezelf helemaal gek meid ... heb vertrouwen
De doppler leg ik nog een paar weken weg

Ben gisteren en vandaag thuis geweest en dan schiet ik meteen in de denk- en piekermodus.

Gewoon terug wat minder in mijn hoofd zitten denk ik en bewuster genieten!
Fiep wanneer moet je nog eens gaan?

Waarschijnlijk loopt alles gewoon door.

Hier hebben we het aan een van de oma's verteld, wat was ze blij! In mijn klas heb ik het ook vergeld, voorlopig alleen maar goede reacties...

Met kerstmis gaat de wereld het te weten komen.
Fiep, ik herken je gevoel helemaal. Gisteren heb ik de hele avond gehuild omdat ik vandaag een echo had. En maar piekeren dat het misschien wel fout zit. Nu met deze termijn ook nog de misselijkheid afneemt terwijl mijn buik nog plat is, wordt het extra lastig. Om de reden die jij beschrijft zou ik ook geen Doppler willen. De Verloskundige zocht al een minuut, terwijl het hartje perfect klopte. Die spanning zou ik zelf niet aan willen. Goed dat je hem even wrggelegd hebt. Maar geen het wel aan bij je vk als je erg onzeker bent. Ze willen his wel een keertje extra luisteren. Volgens mij is het overigens bij de eerste normaal dat je pas veel later iets gaat zien. De buikspieren moeten nog rekken.

De echo hier was helemaal goed . 13+2 en heel actief . Vandaag durf ik het wel te geloven . Hopelijk durf ik dat morgen nog steeds.
Hey Fiep, de verloskundige wilde bij mij niet eens gaan luisteren. Te grote kans dat we geen hartje zouden vinden en ik alleen maar meer stress zzou krijgen

Leuk dat je een goede echo hebt gehad appelstroop! En dik over de 12 weken, dat moet toch ook fijn voelen.

Hoe is het met jullie bijwerkingen? Ik vind mn man stinken. Vooral s'ochtends in bed . En ik heb gisteravond een bitchy mail naar een tante gestuurd omdat ik geirriteerd was over de opmerking 'dat ik niet voor twee hoef te eten en dat ik toch na de zwangerschap weer een strakke buik wil'. Ik word sowieso wat directer en botter de laatste weken.
De zee is groen
Aah fiep toch! Met de doppler zoek je nu echt nog naar een spelt in een hooiberg. Ik had van de week het hartslagje te pakken... twee tellen en tien zwom de baby weg om zich niet meer te laten vinden. Het is een mooi ding maar ook een vreselijke bangmaker!

Als je echt bezorgd bent gewoon je verloskundige bellen. Je baby voelt jouw spanning aan!
appelstroop, wat fijn dat alles goed is met jullie kindje! Begin er maar van te genieten:)

Onze volgende afspraak is half januari dus nog wel even wachten maar dat is oke.

Ik ga ook niet naar de verloskundige, zolang ik geen echte reden heb buiten angst. Ik wil angst niet de bovenhand laten nemen.
quote:groenogig_monster schreef op 22 december 2016 @ 05:29:

Hey Fiep, de verloskundige wilde bij mij niet eens gaan luisteren. Te grote kans dat we geen hartje zouden vinden en ik alleen maar meer stress zzou krijgen

Leuk dat je een goede echo hebt gehad appelstroop! En dik over de 12 weken, dat moet toch ook fijn voelen.

Hoe is het met jullie bijwerkingen? Ik vind mn man stinken. Vooral s'ochtends in bed . En ik heb gisteravond een bitchy mail naar een tante gestuurd omdat ik geirriteerd was over de opmerking 'dat ik niet voor twee hoef te eten en dat ik toch na de zwangerschap weer een strakke buik wil'. Ik word sowieso wat directer en botter de laatste weken.

Haha oh sorry ik moest hardop lachen. Álles stinkt! M'n man, de hond, m'n lievelingsshampoo! Het gaat voorbij haha, ooit.

En och ja dat soort opmerkingen... sowieso schijnen mensen te denken dat ze alles mogen zeggen als je zwanger bent. Gewoon lekker terugbitchen ja
Haha ik vind vooral zeep stinken. Mijn man dus ook als hij net gedoucht heeft . Verder dacht ik dat symptomen aan het afnemen waren, maar gooi er een slechte nacht tegenaan en ik hang weer boven de pot.
Hi

Graag schrijf ik ook mee! Ben 15 juli uitgerekend van de 2e.

Grtjs
Hahaha stinkende mannen

Heb ik gelukkig geen last van, vriend is voor zijn werk al 3 weken weg en komt alleen in het weekend thuis.

Vandaag kerstborrel op het werk, en daarna is het bijna zover en kunnen we het aan onze families gaan vertellen
Ik heb net trouwens mijn UD aangepast in de tabel
Welkom Stefq!

Vertel! Hoe gaat het?
De zee is groen
Merk wel dat ik beter ruik, maar nog geen geuren waarvan ik denk bah!

grappig hoe dat bij iedereen verschilt he!

Vandaag 12 weken!!! Overmorgen de hele familie inlichten zo veel zin in! eindelijk iedereen mag het weten!

Fijn he aardbei-banaan! dat iedereen het mag weten!

Ik heb eigenlijk ook een kerstborrel op mn werk vanmiddag... maar ik werk met kerst ga vandaag geen moeite nemen om daar naar toe te gaan....

Welkom Stefq!
Fijne kerstdagen allemaal!! En veel plezier voor iedereen die deze dagen het grote nieuws bekend gaat maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven