Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
donderdag 22 december 2016 om 06:49
Mij helpen uitpakken kan niet want ik ben klaar, joehoe!! (Sodemieter wat een werk... en ik pak ook behoorlijk rommelig dozen in... das ook niet erg handig)
6 nachtjes geslapen nu hier, ja ik ben helemaal over en ik ben erg blij! (Ook dat het achter de rug is. 2 verhuizingen in 1 jaar is best heftig)
Ontopic: het regent...
En ik moet nu heeeeeeeelemaal naar boven om koffie te halen...
Ik moet mn katten beter africhten, ik vind dat zij dit horen te doen...
6 nachtjes geslapen nu hier, ja ik ben helemaal over en ik ben erg blij! (Ook dat het achter de rug is. 2 verhuizingen in 1 jaar is best heftig)
Ontopic: het regent...
En ik moet nu heeeeeeeelemaal naar boven om koffie te halen...
Ik moet mn katten beter africhten, ik vind dat zij dit horen te doen...
donderdag 22 december 2016 om 09:58
hahahaha, heb je best snel gedaan, ik deed er bijna een maand over om alles uit tepakken
hmm sowiso verhuizen sloopt je sowiso denk ik, als je toch bezig bent met je katten africhten, leer die van mij meteen dat hij mij niet moet lastig vallen nachts want dan slaap ik.
is je keuken op zolder ofzo
hmm sowiso verhuizen sloopt je sowiso denk ik, als je toch bezig bent met je katten africhten, leer die van mij meteen dat hij mij niet moet lastig vallen nachts want dan slaap ik.
is je keuken op zolder ofzo
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 23 december 2016 om 08:31
Ja! Het is een bovenwoning, slaap en badkamers op de 1e verdieping en keuken/woonkamer op de 2e verdieping met best wel ruim balkon.
Ja vind ik ook, ik ben een soort dozen in en uit pak roadrunner.. (miep miep)
Ja klopt hoor... moet nu wel echt even tot rust komen merk ik. (Daar denkt mijn hoofd soms een beetje anders over.... maar dat hoofd kan mooi even de boom in)
Zo ik ga opstaan. (Lig nog in bed met tablet met poezels om me heen die willen dat ik opsta)
Fijne dag dames!
Ja vind ik ook, ik ben een soort dozen in en uit pak roadrunner.. (miep miep)
Ja klopt hoor... moet nu wel echt even tot rust komen merk ik. (Daar denkt mijn hoofd soms een beetje anders over.... maar dat hoofd kan mooi even de boom in)
Zo ik ga opstaan. (Lig nog in bed met tablet met poezels om me heen die willen dat ik opsta)
Fijne dag dames!
zaterdag 24 december 2016 om 14:29
Ja zoiets keuken.
Ben een stuk gaan wandelen, ook een oplossing
En, kutfuckshitkonttiet... ik heb een talengids arabisch gevonden tussen mijn verhuisspullen...
En nu moet ik dus echt gaan studeren van 'meneer de docent ' ...
Meeeehhh.... ana ma biddi.... (ik wil niet in Arabisch)
Ahh... ma fi shi moestahil...
Ben een stuk gaan wandelen, ook een oplossing
En, kutfuckshitkonttiet... ik heb een talengids arabisch gevonden tussen mijn verhuisspullen...
En nu moet ik dus echt gaan studeren van 'meneer de docent ' ...
Meeeehhh.... ana ma biddi.... (ik wil niet in Arabisch)
Ahh... ma fi shi moestahil...
zondag 25 december 2016 om 00:02
Ja natuurlijk!
Ik houd van talen.... verkeerde hobby want ik wil tig talen leren...
Gaat best lekker hoor! Je zou die gezichten moeten zien van de cliënten als ik ineens een volle zin in het Arabisch zeg. Onbetaalbaar...
Ik ben helemaal gelukkig want ik at bij mn moeder, en die heeft spruitjes gekookt nadat de broccoli totaal mislukt was .
En ik lust heeeeeel erg graag spruitjes...
Oww oeps off topic..
Snorry, niks te mopperen. Ja dat ik dus niks te mopperen heb.
Slaap lekker, zalig kerstfeest!
Ik houd van talen.... verkeerde hobby want ik wil tig talen leren...
Gaat best lekker hoor! Je zou die gezichten moeten zien van de cliënten als ik ineens een volle zin in het Arabisch zeg. Onbetaalbaar...
Ik ben helemaal gelukkig want ik at bij mn moeder, en die heeft spruitjes gekookt nadat de broccoli totaal mislukt was .
En ik lust heeeeeel erg graag spruitjes...
Oww oeps off topic..
Snorry, niks te mopperen. Ja dat ik dus niks te mopperen heb.
Slaap lekker, zalig kerstfeest!
zondag 25 december 2016 om 00:36
zondag 25 december 2016 om 09:08
fijne kerst lieve mensen!
Veel sterkte met alle verplichte familiebezoekjes .
(Waar ik vandaag helaas ook niet onderuit kan, maar ik ga er maar gewoon het beste van maken)
Ik zit nu lekker aan een ontbijtje met een croissantje, broodje uit de oven, zelfgemaakte mango-frambozen-smoothie en uiteraard koffie.
Veel sterkte met alle verplichte familiebezoekjes .
(Waar ik vandaag helaas ook niet onderuit kan, maar ik ga er maar gewoon het beste van maken)
Ik zit nu lekker aan een ontbijtje met een croissantje, broodje uit de oven, zelfgemaakte mango-frambozen-smoothie en uiteraard koffie.
dinsdag 27 december 2016 om 11:01
Ik ook...
Gister was erg fijn met mijn moeder maar 1e kerstdag was verschrikkelijk....
Geen zin om over te praten....
Wat gaan jullie doen? Ik moet me nog aankleden en dan richting stad want moet dringend een nieuwe waterproof-mascara.
(Ik ben best wel besluiteloos en dit soort aankopen vind ik een drama)
Ook nog ff boodschappen.
Gister was erg fijn met mijn moeder maar 1e kerstdag was verschrikkelijk....
Geen zin om over te praten....
Wat gaan jullie doen? Ik moet me nog aankleden en dan richting stad want moet dringend een nieuwe waterproof-mascara.
(Ik ben best wel besluiteloos en dit soort aankopen vind ik een drama)
Ook nog ff boodschappen.
dinsdag 27 december 2016 om 16:38
hoeft ook niet
was wel leuk hoor de kerstdagen maar erg vermoeiend, en me telefoon is officieel dood nieuwe is wel onderweg maar denk dat ik me foto's kwijt ben
ben nog naar de film geweest vanmorgen, moest van mezelf verplicht wat leuks doen en nog even langs de bieb en nu zit ik veilig thuis tis rete druk op straat
was wel leuk hoor de kerstdagen maar erg vermoeiend, en me telefoon is officieel dood nieuwe is wel onderweg maar denk dat ik me foto's kwijt ben
ben nog naar de film geweest vanmorgen, moest van mezelf verplicht wat leuks doen en nog even langs de bieb en nu zit ik veilig thuis tis rete druk op straat
Relax we're all crazy, it's not a competition