Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
das toch niks geheimpie.....al dat zand er tussen, krijg je schuurplekken van, moet je ook weken met een pot zalf gaan rondlopen
volgens mij is geheim nu haar verhaal aan het opstellen...
Juist leuk het strand....en dan even de zee in als het te heet wordt.

Een lift is ook leuk. Ik stond laatst in een hele geschikte lift met spiegels op het plafond.
wil je erover praten Stew? ;)
Ik zag alleen dat hij erg geschikt was....
en dat kon je in het plafond zien?
Ja, ik zag dat al helemaal voor me......

Geheim waar blijft je verhaal.

Recuerdo, hoe oud is je sv dan dat hij nu al afgepeigerd is?
Valt verder niet heel veel te vertellen, we doen "het" namelijk niet meer.

Beetje vreemd, maar nadat we dus binnen 3 smsjes een nieuwe afspraak hadden voor vrijdag (what's in a name) begon ik toch wel erg te twijfelen of dit nu wel was wat ik nodig had op dit moment.

Ik heb hem dan ook dinsdag laten weten dat ik er toch niet mee door kon gaan. Ik kreeg een sms terug dat het goed was, dat hij nog steeds hoopte me vrijdag wel te zien en whatever will be will be.

We hebben die avond een sms of 25 uitgewisseld.

De avond erna kwam hij langs op mijn werk, is een uur gebleven, tot ik naar huis kon. We hebben bij de auto wel gekust, en vervolgens heeft hij me eraan helpen herrinneren dat ik niets met hem wil op dit moment. Hij heeft me de auto in geduwd en naar huis gestuurd.

Gisteren was ik boodschappen aan het doen toen het smsen weer begon, met als resultaat dat hij me op het parkeerterrein van de supermarkt heeft opgepikt om me mee te nemen naar het strand.

We hebben hand in hand door de branding gelopen. Prachtige dag, leeg strand, blauwe zee.

Daarna op het strand liggen zoenen, maar verder niets, omdat hij volgens eigen zeggen een "good guy" is.

GVD, WAT WIL IK DIE MAN...

Maarja, nu verbiedt hij me ergens aan te zitten.

"No cutie, you wanted to wait, now you'll wait...."

Aaarggghhh
quote:Buster schreef op 08 januari 2009 @ 21:42:

volgens mij is geheim nu haar verhaal aan het opstellen... U kent mij al langer???
volgens mij is typmiep geheim gelijk 4 A4-tjes aan het schrijven...

geheim, het mag ook wel kantje voor kantje hoor!!
Geheim toch, je wordt straks nog erger dan je poffertje!

En ik waarschuw je vast;je gaat geen topic openen over dat je vriend geen seks wil!!!!
Mwah Stew, ik heb soms het gevoel (afhankelijk van hoe ik lig) dat hij stiekem best graag wil....
en jij niet dan?
Idd rec....jij onverzadigbaar en hij niet...wat voor mietje is dat dan...;-)

Hier vandaag weinig contact zoals ik al had gedacht. Dacht dat het moeilijk zou worden, maar viel me reuze mee.Geen behoefte ook om te smsen of zo...of te bellen...Zo hoort het toch. Doen wanneer jij er zin in hebt!

Oe die lift met spiegels aan het plafond lijkt mij ook heel geschikt stew...dat zie ik ook al helemaal voor me!

nou ik ga maar weer naar bedje toe....

laters lieve mensen!

ps @MDR...en ook blij met u hoor. en bedankt voor de info van de dagkamers van v/d valk
geheimpje...meisje toch....hmm hij is hard to get aan het spelen....de doerak...

En wil je echt wachten...kun je je niet toegeven aan je dierlijke lusten??
VM, heb je nu al een vaste date staan?
Oh Geheim, geweldig dit . Jij explodeert straks gewoon van geiligheid! Maar leuk joh, ondraaglijk veel een beetje spanning opbouwen zo... ook frustrerend, maar dan anders! En wie weet is het wel even beter zo... tot je hem vastbindt en hem gewoon neemt natuurlijk .
Ik moet 3 maanden wachten zegt ie.

Hier zat een hele wiskundige berekening achter, waar ik jullie niet mee zal vervelen. (oke, ik snapte er geen hout van)

Maarre, 3 maanden dus...

Weddenschappen kunnen nu worden afgesloten.
Ik wed dat je het geen 3 dagen volhoudt!
Geheim, ik geef je ehm één week. Dan neem ik aan dat je wel enorm je best doet, he?? (ben toch wel benieuwd naar die berekening, hoe kan je in godsnaam één keer wél, en dan 3 (DRIE) maanden NIET??..)

Ik heb een date, ik heb een date! Vrijdag.. Hij praat trouwens wel écht te veel over zichzelf, ik heb zó geen zin in dat priveleven, seks en bye. Terwijl hij mij gewaarschuwd heeft dat ik vooral niet verliefd moet worden. Que? Zucht.

Heb weer veel moeten bijlezen, jullie hebben te veel tijd om te schrijven hier, ga 's 'actie' doen ofzo!
Geheim ik ben blij voor je! En heel benieuwd hoe dit verder zal gaan...

Ik heb weinig update over sc, maar dat had ik gisteren al. De lastige kwestie die gelukkig, zij het per sms, opgelost is!

Vanavond ben ik bij date geweest, wat een heerlijke avonden hebben we toch altijd samen! En we hebben niet eens altijd seks, vanavond ook niet, maar wel weer uren gezoen en geknuffeld, zalig! En het gevoel dat we bij elkaar losmaken... daar heb ik geen woorden voor.

Waar blijf ik met mijn 'Laat mij maar lekker alleen?!' Ik weet het niet maar dit voelt zo ontzettend goed.

Afijn, ik heb me eerder vergist, dus nu weer pootjes op de grond en naar bed over 6 uurtjes gaat de wekker weer.

Droomze allemaal en een geweldige dag weer morgen voor ons allemaal!
Lekker genieten Toytje!

Ik vond jouw minnaar van 11 jaar lang ook wel wat hebben....
Thx stew, ik geniet inderdaad!

Alhoewel het me soms aardig in verwarring brengt ook.

Mijn minnaar van 11 jaar zie ik binnenkort weer, we zijn erg benieuwd hoe het met elkaar gaat. Ik kijk er wel naar uit maar wil niet meer terug, is niet mijn intentie tenminste. De bedoeling is om elkaar eens in de zoveel tijd (half jaar ofzo?) te zien. Dat vind ik wel bijzonder!

*nu haasten, kon mijn bed weer eens nauwelijks uit*
@Geheim: De branding in Nederland is nogal koud op het moment, dus ik neem aan dat jij ergens bevind waar het wat minder vriest. Wel zonde, want de rijp op de bomen was heel erg mooi vanmorgen. In welk warm oord bevindt jij je?
Geheim bevindt zich aan de andere kant van de wereld, MDR.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven