Het grote speelgoedtopic 2017

dinsdag 9 augustus 2016 om 08:41
De zomervakanties zijn nog in volle gang.
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
maandag 19 december 2016 om 19:28
Ik zoek nog een leuk cadeau voor onze dochter van 1.5 / bijna 2. Ik dacht zelf aan iets van een aankleedpop/beer aangezien ze buurman (van buurman en buurman) elke keer zijn broek uit trekt.
Ze heeft al een iets oudere broer die het huis heeft voorzien van al het jongensspeelgoed; duplo, trein, blokken, etc. en knutsel/puzzel speelgoed dus ik wilde eigenlijk (ook al houd ik niet zo van rolbevestigend speelgoed) iets meisjesachtigs. We hebben wel ook al een pop en buggy en keukentje.
Zat ook nog te twijfelen aan de theepot van FP, maar eigenlijk hebben we hier in huis bijna geen 'elektrisch geluiden' speelgoed op de boerderij van FP na, Iemand anders nog iets wat echt een hit was bij jullie dochter. Ze heeft van sint van die (verschrikkelijke) hakjes gehad en liep daar vandaag ook de hele dag trots op rond, dus er zit wel iets meisjesachtigs in
wie heeft de tip
Ze heeft al een iets oudere broer die het huis heeft voorzien van al het jongensspeelgoed; duplo, trein, blokken, etc. en knutsel/puzzel speelgoed dus ik wilde eigenlijk (ook al houd ik niet zo van rolbevestigend speelgoed) iets meisjesachtigs. We hebben wel ook al een pop en buggy en keukentje.
Zat ook nog te twijfelen aan de theepot van FP, maar eigenlijk hebben we hier in huis bijna geen 'elektrisch geluiden' speelgoed op de boerderij van FP na, Iemand anders nog iets wat echt een hit was bij jullie dochter. Ze heeft van sint van die (verschrikkelijke) hakjes gehad en liep daar vandaag ook de hele dag trots op rond, dus er zit wel iets meisjesachtigs in
wie heeft de tip

maandag 19 december 2016 om 20:22
Ze heeft het grote speelhuis van duplo ook al (ja ze zijn verwend ) Die vindt ze overigens wel leuk! maar nog zo'n huis zie ik dan weer niet zitten. Zit toevallig net te kijken naar zo'n jurkje.. zie dat ze alleen allemaal vanaf 3/4 jaar zijn. Ben bang dat ze dan veel te lang zijn. Ze heeft nu mt 86 net.

maandag 19 december 2016 om 20:26
quote:christinayang schreef op 19 december 2016 @ 20:22:
Ze heeft het grote speelhuis van duplo ook al (ja ze zijn verwend ) Die vindt ze overigens wel leuk! maar nog zo'n huis zie ik dan weer niet zitten. Zit toevallig net te kijken naar zo'n jurkje.. zie dat ze alleen allemaal vanaf 3/4 jaar zijn. Ben bang dat ze dan veel te lang zijn. Ze heeft nu mt 86 net.http://www.prinsessenjurk ... min=0&filter%5B%5D=157386
Ze heeft het grote speelhuis van duplo ook al (ja ze zijn verwend ) Die vindt ze overigens wel leuk! maar nog zo'n huis zie ik dan weer niet zitten. Zit toevallig net te kijken naar zo'n jurkje.. zie dat ze alleen allemaal vanaf 3/4 jaar zijn. Ben bang dat ze dan veel te lang zijn. Ze heeft nu mt 86 net.http://www.prinsessenjurk ... min=0&filter%5B%5D=157386

zondag 25 december 2016 om 14:21
Mijn zoontje heeft een accu schroevendraaier van bosch gekregen onlangs en vindt dat erg leuk. Nu zou ik hem graag een werkbankje bij kopen, maar die van bosch vind ik zo afgrijselijk. De houten werkbank van Hape daarentegen... Ziet er zo mooi en zo leuk uit. Maar daar past de bosch schroevendraaier niet op blijkbaar
De schroevendraaier zou wel op Heros Construct passen, maar dat heeft dan weer geen leuke werkbank... Tips?

zondag 25 december 2016 om 16:07
Bedankt voor je link Anouscha. Ik was zelf al eventjes bij amazon.de gaan kijken en daar heeft deze vrij negatieve reviews helaas, lijkt me vrij klein ook.
Is zo'n werkbankje op zich heel leuk? Dan moet ik mss gewoon maar die van hape nemen. Of is het zo'n gevalletje "leuk voor even en dan nooit meer naar omkijken"
Is zo'n werkbankje op zich heel leuk? Dan moet ik mss gewoon maar die van hape nemen. Of is het zo'n gevalletje "leuk voor even en dan nooit meer naar omkijken"

zondag 25 december 2016 om 19:55

dinsdag 27 december 2016 om 14:04

dinsdag 27 december 2016 om 16:42
quote:Jejoue schreef op 27 december 2016 @ 15:13:
Hebben jullie nog een tip voor een cadeau voor een meisje van bijna 10?
Ik kan niks meer bedenken.
Tot ongeveer 50€. Maar komt er niet zo op aan.
-smartgames
-lego (friends)
-abonnement op een blad
-abonnement op een dierentuin of pretpark
-middagje shoppen samen en zelf geld laten besteden
-leuke boeken
Hebben jullie nog een tip voor een cadeau voor een meisje van bijna 10?
Ik kan niks meer bedenken.
Tot ongeveer 50€. Maar komt er niet zo op aan.
-smartgames
-lego (friends)
-abonnement op een blad
-abonnement op een dierentuin of pretpark
-middagje shoppen samen en zelf geld laten besteden
-leuke boeken
dinsdag 27 december 2016 om 23:24
Wat doen jullie met dingen die dubbel zijn? Gewoon uitpakken of door geven? Gaat in dit geval om een duplo auto. Aangeven dat het dubbel was was geen gelegenheid voor op dat moment en was anders ook niet echt gewaardeerd. Eerder had ik het bij grootouders gelaten om daar er mee te spelen, maar de omstandigheden zijn veranderd waardoor hij daar niet meer zo vaak zal zijn en er dus niet zo veel nut is om nog meer speelgoed daar neer te leggen.

woensdag 28 december 2016 om 07:53
Hier heeft zoon veel dubbel gekregen met lego. Gewoon allemaal gehouden. Ze bouwen het en daarna gaat het weer uit elkaar en wordt er iets nieuws gebouwd.
Dubbele Duplo zou ik ook niet zomaar wegdoen, ook een auto niet. Vaak spelen ze er net zo lief mee en maakt het niet uit dat het twee dezelfde zijn
Dubbele Duplo zou ik ook niet zomaar wegdoen, ook een auto niet. Vaak spelen ze er net zo lief mee en maakt het niet uit dat het twee dezelfde zijn