Wodan de chihuahua
woensdag 28 december 2016 om 13:32
quote:Apezuurtje schreef op 28 december 2016 @ 13:28:
Ik ken een kat die Jan-Karel heet.
Het is een vrouwtje, overigens.
Een van de katten die ik nu heb heet Kalle. Ook een vrouwtje, terwijl het toch echt een jongensnaam blijkt te zijn.
Maar dat is tegenwoordig juist heel hip geloof ik, om je dochter een jongensnaam te geven. Liep ik 14 jaar geleden met mijn kat toch mooi voor op die trend.
Ik ken een kat die Jan-Karel heet.
Het is een vrouwtje, overigens.
Een van de katten die ik nu heb heet Kalle. Ook een vrouwtje, terwijl het toch echt een jongensnaam blijkt te zijn.
Maar dat is tegenwoordig juist heel hip geloof ik, om je dochter een jongensnaam te geven. Liep ik 14 jaar geleden met mijn kat toch mooi voor op die trend.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 28 december 2016 om 13:32
woensdag 28 december 2016 om 13:33
woensdag 28 december 2016 om 13:40
woensdag 28 december 2016 om 13:47
woensdag 28 december 2016 om 13:53
quote:Eleonora-1 schreef op 28 december 2016 @ 13:36:
Mijn vier katten heten prachtig maar ik noem ze allemaal Kees.
De chihuahua's heten Frieda Faridah Latina Suárez en Carlos Dios de los Malos.
"prachtig"is ook een mooie naam toch.
En om met Terry Pratchett in "de echte kat"te spreken. Waarom zou je een naam verzinnen voor je kat als het enige waar hij naar luistert is Gavandebankafkreng.
Hoewel, er zijn ook katten die alleen maar luisteren naar Hierisjeeten
Mijn vier katten heten prachtig maar ik noem ze allemaal Kees.
De chihuahua's heten Frieda Faridah Latina Suárez en Carlos Dios de los Malos.
En om met Terry Pratchett in "de echte kat"te spreken. Waarom zou je een naam verzinnen voor je kat als het enige waar hij naar luistert is Gavandebankafkreng.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 28 december 2016 om 13:55
quote:nlies schreef op 28 december 2016 @ 13:53:
[...]
Daar luistert die van mij ook niet eens naar. Het enige waar die op reageert is Shut up! En daar reageert ie op door nog veeel harder te miauwen.
[...]
Daar luistert die van mij ook niet eens naar. Het enige waar die op reageert is Shut up! En daar reageert ie op door nog veeel harder te miauwen.