December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Falcon, jeetje 40 graden is niet mis! Hoe ging het vannacht met hem? Misschien even de huisarts bellen voor advies?

Ik kom vanmiddag nog ff terug hier.
Even een vraagje voor Yora van een meelezer, heb je een emailadres waarop ik je kan mailen? Heb een persoonlijke vraag voor je .
De koorts is gezakt (heb niet meer gemeten maar het is echt geen 40 graden meer), nu alleen een heeeeel kleverig jongetje dat alleen mij wil.. zucht. Vannacht heeft hij bij ons geslapen en ik ben een paar keer wakker geweest of eruit geweest, ben best brak. Man is vandaag op de bank gekropen, grmpf. Als ik dat zou doen zou M alsnog bij mij blijven rondhangen.. (helemaal niet gefrustreerd, hihi).

Heerlijk weer is het, ben net even boodschappen wezen doen. De zon schijnt hier voluit en het vriest geloof ik niet, ik kon rustig zonder handschoenen.
Falcon: Gelukkig dat het weer wat beter gaat dan!

Huh, vriest het niet bij jullie? Het is hier nog koud, brrr! We gingen vanmorgen even langs de Praxis en toen gaf de auto nog -7,5 aan.

Manuel heeft vannacht ook liggen spoken! Hij was niet ziek, niet bang, maar wat dan wel? Gewoon niet meer moe geloof ik... Hij heeft gewoon 3 uur lang liggen jengelen, piepen, zingen, kletsen, draaien... grr! Iedereen hier is dus beetje gaar.

Marloes: Nee onze katten gaan nog niet naar buiten. Tenminste... Guus is al 3x naar buiten geglipt, maar die komt direct weer binnen. We willen even wachten tot het voorjaar met ze naar buiten doen. Ben benieuwd, ze zijn hun hele leventje binnen geweest.

Hoe is het met Justin? Is hij nog erg ziek geworden?

Yora: Ik dacht altijd dat jij vegetariër was?! Valt wel mee met het gegeit dus.

Nurse: Super dat Roxanne zo lekker heeft geslapen in haar bed! Slaapt ze nou nog met slaapzak onder een dekbedje of heb je de slaapzak ook afgeschaft?

Aan het eind vd middag gaan we hier even kijken bij de kerstboomverbranding. Denk dat Manu dat wel spannend vindt!

Vanavond is JP de hort op, dus heb een avondje in mijn uppie gepland. Er staat nog Brokeback Mountain op de HD-recorder, die ga ik dus maar kijken. JP wilde die niet zien, flauw hoor... haha!
Brokeback Mountain is heel goed! wij hebben hem twee keer gezien en allebei huilen... (haha, man huilt nog sneller bij films dan ik, maar wel om andere dingen).

Ik keek even op de termometer en het is 3,8 graden (dat is dan wel onder het balkon gemeten)!

Fijn weekend! (M lig erin en ik ga even aan mijn proefschrift..)
Jaaaa ik heb brokeback mountain ook gezien. (Na die batmanfilm wilde ik alle films van thejoker zien) Wil die film graag nog eens zien! Ben benieuwd Tinus!

Falcon: Ja als de kinders ziek zijn is het mamatijd he...

Nurse: we hebben gisteren kaasfondue met broccoli, cherrytomaatjes, komkommer en stokbrood gegeten. Yora vond het ook lekker.

Ik voel me nu wel een beetje volgevreten alsof het net kerst is geweest... en stiiiiiiiiiiiiiinkpoep dat Yora heeft....

Yora heeft vanochtend op de gang gestaan met haar luier half aan....ze vindt heet de laatste tijd erg grappig om steeds te schoppen als ze een schone luier krijgt... waarschuwing gekregen... toch doen... gang op en tot nu toe geen last meer gehad.

Ik vergeet trouwens echt vaak dat iedereen kan meelezen...

ADL kan ik straks weer t mailadres verwijderen :p
anoniem_48459 wijzigde dit bericht op 10-01-2009 21:41
Reden: Je weet toch maar nooit of hier enge mannetjes meelezen die enge mailtjes gaan sturen :p
% gewijzigd
in het echt noem ik 'man' trouwens geen 'man'... zeg altijd vriend of mompel wat, want ik vind man zo zwaar klinken. Ik typ voortaan wel H.

Yora nu snel dat emailadres weer weghalen voordat je enge mail krijgt ;)
Falcon: Haha, is H ook echt niet je man of zijn jullie wel getrouwd?

Ik weet eigenlijk niet hoe koud het nu is hier in R'dam, maar vanmorgen zat de kofferbak van de auto gewoon dichtgevroren!

Yora: Lekkkkkkerr, kaasfondue! Ik ben gek op kaas, maar JP niet helaas.

Kende je Heith Ledger nog niet voor de Batmanfilm? Wel supergoede rol had ie daarin vond ik. Ik vond het echt een lekker ding zeg! Was altijd grote fan van hem, en vond het heel jammer dat ie zo jong is overleden.

Heb je deze gezien?

Vond ik ook een hele leuke film van 'm.

Wel flauw dat Jp die film niet wil zien, maar die is gewoon een beetje homofoob geloof ik. Liever kijk ik hem alleen dan dat ie de hele avond kotsgeluiden gaat zitten maken...
haha wat erg Tinus. ik geloof dat de meeste heteromannen een beetje homofoob zijn, weet niet wat het is, iig doen vrouwen over het algemeen niet zo raar.

ja, we zijn getrouwd, maar niet zo heel bewust voor gekozen destijds.. we komen allebei uit ultragereformeerde familie en samenwonen of sex voor het huwelijk was verboden. Dan maar trouwen (die sex hadden we overigens stiekem al wel ;)

Ik vond het eigenlijk hetzelfde, trouwen of samenwonen, maar de buitenwereld vind dat toch niet. Ik zei dus altijd maar mijn 'vriend', want ik schaamde me er een beetje voor in de gewone (= niet-gereformeerde) wereld dat ik al zo jong was getrouwd (21). Wij zijn na een par jaar overigens uit die kerk gestapt.

Ik zou denk ik ook wel zijn getrouwd in de zwangerschap ofzo (voor het juridische gemak), maar 'what if' is altijd maar gokken.
Joh! Da's zeker jong, maar ook weer niet heel abnormaal jong toch? Stonden jullie er wel zelf achter om te gaan trouwen of deed je het meer onder de druk van je familie? Wel jammer dat het zo moest dan. Tis toch iets heel bijzonders en je wilt daar het liefste helemaal vol voor gaan op je eigen manier toch?

Mannetje is eindelijk wakker, heeft 3,5 uur geslapen!! Pff, in plaats van dat ie dat nou 's nachts doet... Ik ga ff wat gezelligs doen met de family.
Nee, niet onder druk, ik bedoel dat we niet zo bewust bezig waren met wat we nou eigenlijk aan het doen waren, beetje naief zeg maar. Mijn ouders vonden het eigenlijk helemaal niet zo leuk, die vonden me ook jong. Maar goed, het is goed afgelopen

Een nichtje van man was op haar 17e zwanger en is ook getrouwd, maar die is drie kinderen later gescheiden.. Dan kun je beter zoals wij pas na 9 jaar huwelijk een kind krijgen.
Falcon ik zou in januari 2006 nog zeggen mens doe NORMAAAAL. Trouwen doe je niet zo jong!! Nu zeg ik:

ruilen?
Ik ben echt zo'n muts aan het zijn... Voordat ik straks weer overstap naar zeer fanatieke vegetariër... ga ik eerst maar eens alle vleessoorten die er zijn in de supermarkt maar eens proberen... morgen eten we hachee en dat staat nu alvast te pruttelen.

Ik heb nu in ieder geval nog een goede reden ontdekt om hebjetijdoverofzo-gerechten pas een dag later te eten... als je de hele dag al met die geur in je neus hebt gezeten das is het ook gewoon echt niet lekker om dat ook nog eens te gaan eten 's avonds...

Tinus: Ik was niet zo bekend met meneer Ledger... ik kende hem wel van een film met dat meisje van save the last dance maar daar was ik niet zo van onder de indruk en legde later pas de link zeg maar
Ben dr weer. Heerlijke week gehad !! Heerlijk weer, warmer dan hier. Leuke dingen gedaan en lekker niks gedaan. T is zo voorbij natuurlijk. Naar het strand geweest, de zeehonden, binnenspeeltuin. Genoten !!
Justin is gistermiddag nog wel zieker geworden, lag veel te slapen op de bank, Hij heeft ook goed geslapen vannacht, en vanmorgen ging het al weer een stuk beter, we zijn nog op een verjaardag geweest en heel even het ijs op, maar aan het eind van de middag stortte hij toch weer in en had hij ook weer koorts. Lekker op tijd naar bed gebreacht met een paracetamolletje en hopen dat het morgen weer een beetje beter gaat.

Falcon, fijn dat het al weer beter ging met M, ik hoop dat de nacht beter gaat en dat hij morgen weer helemaal opgeknapt is dan!

21 is niet jong hoor, ik was 18! eigenlijk ook om dezelfde reden als jullie en wij zitten ook niet meer in de kerk nu. Maar goed we zijn nu al 10 jaar getrouwd, dus het is destijds geen slechte keus geweest!

Tinus, maf is dat he als ze ineens zo'n onverklaarbare wakkere nacht hebben....

Hoe vond Manuel de kerstboomverbranding?

Gezellige avond! De film zegt mij niks, maar ik ben ook niet zo van de films!

Als je manuel overdag nou eerder wakker maakt, slaapt hij 's nachts dan niet beter?

Yora, ik heb net bij het boodschappen doen ook staan twijfelen of ik kaasfondue mee zou nemen, maar we hebben geen fonduepan, kan dat eigenlijk ook in een braadpan ofzo?

Flodder, klinkt erg gezellig!

Morgen is mijn neefje jarig, zou leuk zijn als we er met z'n allen heen kunnen ,maar eerst maar eens even kijken hoe het met Jus gaat.
Heb heeeel vluchtig gelezen.

Oef; fijn dat het niet je bloeddruk is !!

Mette; wat knap van Nova !!!! Timo heeft ook nooit op een driewieler gereden. Ging wel snel fietsen. Precies zoals Sannie beschreef.

Sannie/Yora; ik heb absoluut intresse in een draagdoek !!!! Welke hebben jullie, wat is het verschil en Sannie, zou ik die van jou wel over kunnen nemen ?? Yora, ik snap dat jij hem niet kwijt wil !!

Nurse; ook goede nachten in het grote bed !! Lekker he ?! Floortje ligt er nu ook al weer een poosje in. Sinds deze week komt ze 's morgens als ze wakker is naar ons toe. Zo schattig dat getrippel over de gang :-)

Hoe is het met je bekken ??

Ik zet in op een jongen !!!!

Ehhhhhh wat was er ook al weer over een hond (denk denk) ??

Falcon; hoe is het met je mannetje ?? Fijn dat de koorts zakte !!

FF posten
Marloes; ik hoop dat het morgen weer beter gaat met Justin !!

Nurse; is dit niet wat voor jullie ??

Wordt ook wel als waakhond gebruikt en heeft verder niet veel beweging nodig. Mijn collega heeft er 1. En een kind net zo oud als die van ons. Gaat prima samen....

Yora: had ik het niet over Indian Rose ?? Maar knip en plak wel vaker ja........

Jeetje die Floortje is zo rete eigenwijs. Men !! Ik at vanavond yoghurt en ze kwam als een hondje bij me bedelen. Maar de kids hadden niet zo goed gegeten dus ik had al gezegd dat ze een eigen toetje mochten en daarna niks meer. Hadden ze maar meer moeten eten. Dus Floortje komt naast me: hap hap haaaaahaaaaap. Ik zeg nee. Zegt ze: welles !! Zit ik nu al te welles, nietissen met mijn kind.......Moet niet gekker worden !!

Ik zal vast heel veel mensen `vergeten' zijn nu maar ik ga zo heeeeeerlijk in mijn bedje mijn boek uitlezen. De nieuwe van Nicci French. Heerlijk boek weer voor de liefhebbers !!!! Maar ik hou heel erg van hun schrijfstijl.

Doei doei !!

Hey meiden! Hoe is ie?

Hier vanavond een hoop volk over de vloer , zomaar een ingeving vanmiddag om jan en alleman uit de vriendengroep uit te nodigen voor een gezellig avondje.

En zul je altijd zien hè?, kom ik thuis met mn boodschappen om 15:30,

M. had net de meiden uit bed gehaald,

zijn we de boel aan het opruimen zet Roxanne het toch op een overgeven

De rest van de avond heeft ze haast niets kunnen verdragen, net nog wel een droge cracotte op en een beetje water en nu ligt ze net in bed... hopelijk gaat het vanavond/vannacht goed, anders niet zo fijn met mn huis vol mensen.

Nahja, we zien wel.

Flodder:

Welcome back! je zei een tijdje terug toch dat jullie over een hond nadachten? ik vroeg om welk ras t ging

En met mn bekken gaat t op en af...en met jou?

Tinus:

Hopelijk een betere nacht vannacht!

En nee, Roxanne heeft nog wel dr slaapzak aan,heeft nog niet door dat ze zelf uit bed kan volgens mij.

Marloes & Falcon:

Beterschap met jullie mannekes!

Falcon:

Ondanks wij niet bij de kerk zitten, t geen ´moetje´ was oid zijn M. en ik ook jong getrouwd... we zijn in Sept. 2005 getrouwd en waren toen 22 en 24 jaar. We hebben wel veel reacties gehad over dat we nog zo jong waren/zijn (blijkbaar ongewoon in deze tijd) maar wij zelf hebben er nog geen moment spijt van gehad

Yora:

En is je hachee gelukt denk je?

Enne, ik ben stiekem heel nieuwsgierig wat ADL wilde weten HM??

*Zwaait naar de rest*

Sluit nu af, ze zullen er zo zijn.

Kuss!
Hey! die ken ik! Is een Bull Mastiff!

Vrienden van ons hebben dr ook eentje!

Zijn idd schitterende en lieve beesten!

Maar voor puur en alleen buiten op en rond t erf (waar wij een hond voor zoeken) met een verwarmd binnenhok op het erf vinden wij de Mastiff een teveel ´gezinshond´ zeg maar...

Toch bedankt voor het meedenken!

Enne, hier wordt dr ookal druk ge-wel-nietest

Ohh! Bezoek!!

xx
Flodder, goed dat je het zo heerlijk hebt gehad, en nog even nageniet met boek. Ik had je van tevoren geen goede vakantie gewenst, excuse me.

ha Marloes, ook nog een zieke jongen. Hopelijk morgen opgeknapt! Maar toch geschaatst?!

M is in bed, de koorts zette ineens weer op maar heb hem Sinaspril gegeven (vloeibare variant) en hopelijk slaapt hij nu wel door. Gisteravond werd hij steeds huilend wakker. Ik ben nu zo moe maar ben ook blij dat ik eindelijk even aan mezelf toekom.. twijfel wat zal ik doen, naar bed of even lezen/werken/forummen (nou ja, dat doe ik nu al).

H is ook ziekig en ik voel het zelf ook opkomen, bah. Voor kerst was ik ook al een week verkouden en ik heb er echt geen zin in, ik heb net paracetamol geslikt en het zakt weer weg.

Welterusten straks, geniet nog en dag van het mooie weer/ijs!
Nurse, volgens mij zei Flodder dat hun hond juist ging logeren bij mensen die een hond overwegen.

He bah, naar dat Roxanne moet overgeven! Toch een leuke avond hopelijk!

En jullie redenen om snel te trouwen heb je wel eens opgeschreven, dat grote ongeluk van M. Dat kan ik me goed voorstellen!
Nurse; veel plezier vanavond. Hoop dat Rox niet ziek wordt !!

We hebben al een hond. Weet even echt niet meer wat ik heb gezegd :-). Vind 1 hond ook echt wel genoeg met 3 kleine kids !! Ik zal even het stukje knippen waarom ik aan deze dacht:

Toch moet men in gedachte houden dat het temperament van de Bullmastiff gericht is op waken. Deze hond kon een volledig wanhopige man pakken, neerleggen en vasthouden. De Bullmastiff is echter anders dan de meeste waakhondenrassen omdat hij een onafhankelijke mening heeft. Als je de bezitterige aard combineert met de onafhankeljke geest en daarbij optelt de lenigheid, de intelligentie en de kracht van een hond met deze afmetingen zoals vermeld in de standaard, dan is de uitkomst: een heel indrukwekkende hond.

Maar als een hond vanaf het begin dit gewend is maakt het toch niet zo heeeeel veel uit wat voor een hond het is. Tenminste als je wel in een bepaalde richting kijkt zeg maar ??

Falcon; toch weer koorts ?? Wat kunnen ze pieken ineens weer die kleintjes !! Hoop dat het morgen weer beter gaat !!

Ik ga lekker naar mijn bedje !!
Oja, Falcon, dat was het !! Heerlijk zo'n extern geheugen :-)
Nurse: Is een teckel niet wat voor jullie?? Mijn teckelbeest die schijt in zn broek en is een beetje dom... maar wel heel lieef (behalve voor kinderen , maar dat gaf niet want ik dacht toch nog lang geen kinderen te krijgen ) Ik zeg ideaal beest voor jullie.

ADL vond mij echt geitwaardig Nursje voor een echt geitenhangmoeders.

En dat welles/nietes gedoe vindt Yora ook helemaal leuk. Gaat ze ook jajajajajajajajaja of neeneeneeneeneeneeeeeeeee zeggen. vermoeiende meiden hier dus.

Het was gisteren en vandaag zoooo koud dat ik mijn levende kacheltje maar ben gaan gebruiken. Yora weer lekker in de doek gehangen. En het is echt echt echt nog steeds niet te zwaar. Vandaag heb ik zelfs haar benen zo langs mij in de doek gestopt.

Marloes: Als je van plan was zo'n kant en klaar pakje kaasfondue te kopen dan heb je waarschijnlijk al 2 eters minder. Kan me niet voorstellen dat de kinders dat lekker vinden... maar ik vind wijn in de kaasfondue dan ook echt vies.

Van mijn 'fondueset' moet je je ook niet te veel voorstellen hoor. Is eigenlijk voor chocola en heel klein. Ik heb het gisteren dus ook in een soort koekepan gedaan en toen ik de kaas erbij ging doen heb ik die pan weer op een pan met kokend water gezet. Ging wat mij betreft prima. En daarna pas in de fondueset. Misschien kun je het zo ook warm houden op tafel? Of zo'n warmhoudplaatje dat ze altijd in een chinees restaurant gebruiken?
Poeh, wat een ontzettend mooie film zeg... Ben nog een beetje ontdaan omdat sooooo sielug was op 't eind, boehoe!!!

(en tis maar goed dat JP niet mee hoefde te kijken, sommige scènes waren behoorlijk... ehm... niet JP-bestand zeg maar, haha! Ik kreeg er zelf al rooie wangen van...)

Floddertje: Welcome back! Klinkt als een zeeeeer relaxte vakansie. Jij gaat lekker vroeg je bedje in! Ik heb er ook wel zin in, ff stukkie typen hier en dan pitten. Ik verwacht JP pas heeeel laat thuis, dus ben bang dat ik morgenochtend om 6u weer aan de beurt ben.

Yora: Oooh klinkt heerljk, zo'n warm kacheltje! Dat ze dat nog steeds lekker vindt zeg, bij mama! Ik moet er niet aan denken om een 2-jarige peuter mee te zeulen en ik verwacht dat Manu het ook helemaal niks vindt. Die is veel te beweeglijk voor in de doek. Maar jouw meissie is het natuurlijk ook gewend.

Falcon: Nou goed te horen dat jullie geen moment spijt hebben gehad van je beslissing toen!! Klinkt als een tevreden vrouw.

Hee en niet ziek worden jij hoor! Daar heb je als mama helemaal geen tijd voor... Beterschap voor M!

Marloes: Ach arme Justin. Beterschap met je kleine man!

Enne... die kerstboomverbranding was niet echt een succes... Wij waren helemaal voorbereid, drukte van belang daar, kind met muts en wanten uitgerust etc etc... maar we moesten zolang wachten voor de fik erin ging dat we half aan het bevriezen waren. Manu werd heel erg pieperig en wilde zijn wanten en muts niet meer aan/op. Vanwege de kou dus maar snel naar huis gegaan, helaas geen fik gezien dus.

Nurse: Ach arme Roxanne!! Hopen dat ze niet echt heel ziek wordt!! Ik had het pasgeleden ook, en meer mensen heb ik gehoord over buikgriep. Bij iedereen was het na één dagje wel over, dus hopelijk is Roxanne morgen gewoon weer fit!

Ik ga mijn bedje opzoeken! Doei doei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven