Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 januari 2017 om 19:10
zaterdag 7 januari 2017 om 19:12
quote:charlottew88 schreef op 07 januari 2017 @ 19:09:
[...]
Ja jammer he dat ze niet meer zo lekker zijn het is altijd afkicken begin januari.
Ohhhh echt. Bij mijn schoonzusje stonden ook 8 lege kistjes in de gang.
Wat vind jij van die sinaasappels dan? Ze halen t niet bij de mandarijnen maar vind ze wel erg lekker.
[...]
Ja jammer he dat ze niet meer zo lekker zijn het is altijd afkicken begin januari.
Wat vind jij van die sinaasappels dan? Ze halen t niet bij de mandarijnen maar vind ze wel erg lekker.
zaterdag 7 januari 2017 om 19:15
quote:BridgetteDubois schreef op 07 januari 2017 @ 19:12:
[...]
Wat vind jij van die sinaasappels dan? Ze halen t niet bij de mandarijnen maar vind ze wel erg lekker.Nog niet geprobeerd die ga ik van de week maar even halen.
[...]
Wat vind jij van die sinaasappels dan? Ze halen t niet bij de mandarijnen maar vind ze wel erg lekker.Nog niet geprobeerd die ga ik van de week maar even halen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 7 januari 2017 om 19:28
quote:charlottew88 schreef op 07 januari 2017 @ 19:09:
[...]
Ik zit hier nu ook heel verdrietig een vieze mandarijntjes te eten. Hoopvol dat ik toch nog een lekkere tegenkom...
Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Hoop ik...
[...]
Ik zit hier nu ook heel verdrietig een vieze mandarijntjes te eten. Hoopvol dat ik toch nog een lekkere tegenkom...
Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Hoop ik...
zaterdag 7 januari 2017 om 19:31
zaterdag 7 januari 2017 om 19:33
quote:ZombieQueen schreef op 07 januari 2017 @ 19:28:
[...]
Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Ik vind het gemeen eigenlijk zouden er het hele jaar lekkere mandarijntjes moeten verkopen.
[...]
Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Ik vind het gemeen eigenlijk zouden er het hele jaar lekkere mandarijntjes moeten verkopen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 7 januari 2017 om 19:39
quote:ZombieQueen schreef op 07 januari 2017 @ 19:28:
[...]
Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Hoop ik...Anders neem je ze uit blik
[...]
Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Hoop ik...Anders neem je ze uit blik
zaterdag 7 januari 2017 om 19:40
Lees dan ook 's dames: https://speld.nl/2016/01/21/gortdroge-m ... rlijk-uit/
zaterdag 7 januari 2017 om 20:25
quote:Renaissance schreef op 07 januari 2017 @ 17:53:
[...]
Ik had het over dat zielige voetbalvrouwtje.
Ja die bedoelde ik ook idd
Ik had daar een reactie geplaatst maar kreeg de melding dat de pagina niet meer bestaat
En even later keek ik weer en was het topic er gewoon
Echt weird dus het zal wel aan mij liggen
[...]
Ik had het over dat zielige voetbalvrouwtje.
Ja die bedoelde ik ook idd
Ik had daar een reactie geplaatst maar kreeg de melding dat de pagina niet meer bestaat
En even later keek ik weer en was het topic er gewoon
Echt weird dus het zal wel aan mij liggen
zaterdag 7 januari 2017 om 20:31
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 januari 2017 @ 18:43:
[...]
Oh wat raar! Hier gaat t wel goed. Met de vorige waterbak had ik het ook weleens, dat t reservoir teveel leegliep.
Ik heb ook allemaal nieuwe speeltjes gekocht, want ze (of eigenlijk ik) had een beetje last van verveling/speelagressie
Nou t is feest hoor hier, die heeft straks geen energie meer over om mij te grazen te nemen
Heb je een linkje van die waterbak? Mijn kat weet overal een smeerbende van te maken. Zelfs de drinkfontein werkt niet.
Misschien is dit een optie.
[...]
Oh wat raar! Hier gaat t wel goed. Met de vorige waterbak had ik het ook weleens, dat t reservoir teveel leegliep.
Ik heb ook allemaal nieuwe speeltjes gekocht, want ze (of eigenlijk ik) had een beetje last van verveling/speelagressie
Nou t is feest hoor hier, die heeft straks geen energie meer over om mij te grazen te nemen
Heb je een linkje van die waterbak? Mijn kat weet overal een smeerbende van te maken. Zelfs de drinkfontein werkt niet.
Misschien is dit een optie.
zaterdag 7 januari 2017 om 20:52
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 januari 2017 @ 20:31:
[...]
Misschien is dit een optie.Ja, duh. Zolang jij je poes rubber laarsjes aandoet, blijft dat zo. Katten houden niet van natte voetjes. Die van jou heeft nu nergens last van.
[...]
Misschien is dit een optie.Ja, duh. Zolang jij je poes rubber laarsjes aandoet, blijft dat zo. Katten houden niet van natte voetjes. Die van jou heeft nu nergens last van.
zaterdag 7 januari 2017 om 21:35
quote:S-Meds schreef op 07 januari 2017 @ 21:31:
BGB heb jij de adblocker er al afgehaald (moet van de mots) maar zo niet: doen. Je ziet naast getekende portretten van vagijnen van bekende forummers nu ook 6 recepten voor wraps!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb jij al bedankt voor je legging?
Je krijgt iets van het universum en het wordt weer zo vanzelfsprekend geaccepteerd, alsof je er recht op hebt.
Vind ik echt een beetje.. ondankbaar overkomen.
Sorry maar het stoort me al een paar dagen.
BGB heb jij de adblocker er al afgehaald (moet van de mots) maar zo niet: doen. Je ziet naast getekende portretten van vagijnen van bekende forummers nu ook 6 recepten voor wraps!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb jij al bedankt voor je legging?
Je krijgt iets van het universum en het wordt weer zo vanzelfsprekend geaccepteerd, alsof je er recht op hebt.
Vind ik echt een beetje.. ondankbaar overkomen.
Sorry maar het stoort me al een paar dagen.