Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Ik heb 2 paar gehouden. Stomme Decatlon met hun goedkope en goedzittende schoenen.
Dit is een mix and match, want broekje moet altijd 2 maten groter dan het bovenstukje. Anders slaag ik ook nooit. En alleen bij die met touwtjes in de nek

Weekje extra Cuba niet maar wel een etentje bij Jonnie Boer

Ik heb trouwens nog zo een poepemmer staan die Puss ook heeft. Wil iemand die hebben? Is nog helemaal nieuw.
Tssss, het zou verboden moeten worden!

(die schoenen van Puss dus. Heb je plaatjes?)

Damn, wat een enorm lage broekjes toch weer: Bonprix
Lekker Plous. Waar is dat, dat restaurant?

Poepemmer hoef ik niet. Poep gaat gelijk in de emmer die buiten op het balkon staat.
Ik heb deze:

http://www.bonprix.nl/pro ... ikini-zwart-919605/#image

en nog eentje maar die staat er niet meer op. Beide niet zo laag.
Dit Bikinibroekje is wel hoog. Die heb ik dus
quote:Splinter_ schreef op 09 januari 2017 @ 20:35:

Lekker Plous. Waar is dat, dat restaurant?

Poepemmer hoef ik niet. Poep gaat gelijk in de emmer die buiten op het balkon staat.De Librije in Zwolle is dat.
quote:Splinter_ schreef op 09 januari 2017 @ 20:32:

Tssss, het zou verboden moeten worden!

(die schoenen van Puss dus. Heb je plaatjes?)

Het blijven wandelschoenen hé..

Extra warm en waterdicht

en gewone wandelschoenen

Bonprix heeft ook best wat hoge http://www.bonprix.nl/categorie/badmode ... -broekjes/
Die broekjes zijn wel beter ja. Ik moet ook een nieuwe bikini voor Lesbos straks. Anders draag ik nog dezelfde als 3 jaar terug en dat kan natuurlijk niet. Ze zien me aankomen

Wandelschoenen zien er lekker uit!

En de Librije in Zwolle, dat kon ik natuurlijk weten....... Lekker hoor. Ik ben er nog nooit geweest. Moet je dan lang van tevoren reserveren?
Week of 6. Valt wel mee.

Ik denk dat we er dan gelijk een weekendje van maken. Kunnen we ook de wijnkaart erbij nemen. Tenminste, ik

Zien er uit als fijne schoenen Puss
Leuk, weekendje Zwolle.

Drinkt PM geen wijn? Mag jij dan zijn glas erbij?
Hij lust wel wijn maar krijgt last van zijn maag. Met bier niet.

Ik denk niet, gezien de prijzen daar, dat ik er nog een glas bij wil
Bij het restaurant waar we met kerst gegeten hadden, kon je een wijnarrangement bestellen bij het menu. Is wel lekker, maar dan moet je dus wel 3 of 4 glazen wijn weg klokken. Nu hadden ze daar ook heel slim een BOB-arrangement: dan kreeg je dezelfde wijnen, maar dan halve glazen. Half gevuld dus.

Voor een BOB vind ik dat nog steeds te veel, maar als niet-BOB heb ik wel een lekker wijnarrangement gekregen zonder toeter te worden.

Ik had het nog nooit gezien, maar vond het wel goed bedacht!
quote:Pil0u schreef op 09 januari 2017 @ 21:03:

Hij lust wel wijn maar krijgt last van zijn maag. Met bier niet.

Ik denk niet, gezien de prijzen daar, dat ik er nog een glas bij wil

Even doorsparen en een wijnarrangement erbij. Therese is een hele goede sommelier.

Ik heb geen Librije geld maar dát lijkt mij nou helemaal het einde zo'n wijnarrangement.
Ghe, ik heb echt geen moeite met 4 glazen wijn *hips* We zijn laatst ook met 8 dames sjiek wezen eten en er we kregen ook nog een extra glaasje toen we in de keuken gingen kijken.
Ik zat even op http://www.librijeszusje.nl/menus.html te kijken maar kan niet eens prijzen ontdekken
Nou, 4 glazen vind ik best veel, tenzij je er de hele avond over doet. Maar bij elke gang een glas leegslurpen....... no thanks.

Ik heb trouwens even de menukaart bekeken van de Librije en daar word ik eigenlijk ook niet heel enthousiast van.

Of eigenlijk vind ik het een beetje bijdehand opgesteld, met alleen de ingrediënten en de bedragen helemaal uitgeschreven.
Ik weet dat een lunch (met wijnarrangement) bij de Librije zo een 250/300 euro pp kost. Dat is dan wel 7 gangen
Wij zaten van 19u - 22unogwat aan tafel. De tijd vloog en de wijn leek te verdampen
quote:Pil0u schreef op 09 januari 2017 @ 21:21:

Ik weet dat een lunch (met wijnarrangement) bij de Librije zo een 250/300 euro pp kost. Dat is dan wel 7 gangen

Ja poeh.

Zusje zou iets 'laagdrempeliger' zijn. Maar inmiddels ook 2 Michelinsterren dus ook vast zoiets.
Ik zie ook geen prijzen. Het zal wel 'not done' zijn om daarnaar te vragen
Tof dat alle online aankopen geslaagd zijn. Bikini's zijn oke, wandelschoenen ook.

Eten bij de Librije heb ik 1 keer gedaan. Met wijnarrangement. Was erg lekker. Vooral het toetje vond ik geweldig. De erwtensoep in brood ook. Ook alleen maar gedaan omdat iemand anders betaalde. Was echt een superleuke belevenis en ik kan het je zeker aanraden. Ja, het is duur maar daar krijg je ook heel wat voor terug. Superlekker eten en drinken en een hele belevenis.

Mijn tafelheer was toen 300 gulden kwijt. (kon op de zakelijke rekening hoor)
Wanneer ga je weg, Plous? Niet in de storm, hoop ik? Hoewel hier geen storm te ontdekken is.

Owwww, ik zag net in een topic over hondenmanden iets over een cosy cave. Klinkt leuk, dus ik heb even gegoogeld. En nu wil ik dat ook. Allemaal! Zo leuk: cosy cave

Ik ken die dingen natuurlijk wel, maar geen idee dat ze zo heetten. En dat er zoveel bij elkaar staan op 1 website.
Leuk he Splint?

Ik krijg nu steeds deze bij de facebookadvertenties te zien

En deze vind ik echt fantastisch (maar geen ruimte voor helaas)

Ik ga zondagom 9.40u de lucht in. Hopelijk geen last van dat Hollandse weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven