Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ik was ook al een beginnetje aan het maken met copy/plak van belangrijke lijntjes in AK, misschien iedereen idd even zelf naar topics kijken want het is me toch een klus.. maar volgens mij wordt alles wel volledig overgezet, hoor, zo lees ik het althans.

Morge vrolijke vrouwen!

Lekker zonnetje buiten, dat doet een mensch goed, niet?

Waar haal je de tijd vandaan om de hele dag een spelletje te spelen, Driem!? En van opruimen raak je áltijd spullen kwijt. Gewoon niet meer doen dus.

Verder hier lekker middagje voor de boeg met een Yentl die met vriendinnetje meegaat naar de manege, Noah die ik weg moet brengen naar een vriendje om te spelen, al die kinders hebben zo hun eigen agenda's.. en Levi vanmiddag naar bed en dan heb ik ineens niks.. got wat rot nou.
Alle reacties Link kopieren
daar had ik dus eigenlijk geen tijd voor Bambi.. maar de tijd ging sneller voorbij dan verwacht..

Lekker zeg, zo'n middagje. heb je soms zo he
Later is nu
quote:lilian02 schreef op 14 januari 2009 @ 11:26:

een assessment van mijn gebit, .
Jee.

Trusten!

*duikt douche in om lekker fris tussen de lakens te kunnen kruipen*
Trusten!
goedemorgen! Wat is het hier bij tijd en wijle rustig!
Morge.

Ik ben er ook zwáár op tegen hoor, dat iedereen ook nog een eigen leven naast dit forum heeft.. tssssk..

Verder nogal moe moe moe hiero, en alles wat doordraait en dat werkt niet dus even extra hulp aan het inschakelen enzo. Komt wel goed.
Ik had vanmorgen mijn dochter aan de telefoon. Ze herkende mijn stem maar snapt absoluut niks van telefoons.

Nadat we poesje mauw hadden gezongen, is ze met een rotgang het hele huis doorgegaan, terwijl ze mamaaaaaaa maaaamaaaaaaaaaaaaa heeft staan gillen. Ze heeft me zelfs onder de bank gezocht.

Dus nu voel ik me zielig. En ontaard.

En dat voelde ik me al.

Ik ben nl afgewezen voor mijn eigen baan. (Of die van reeds weg collega, maar zelfde functie) Mijn teammanager is wóest op de andere teammanager die over de uitnodigingen/afwijzigingen gaat. Maar daar heb ik geen baan mee.

Dus voel ik me zielig. En nutteloos. En enorm gekwetst.

Daarbij heb ik Kjongen erg ziek alleen thuis gelaten omdat er brood op de plank moet komen. Ik bel hem ieder uur op, en hij heeft het wel ok, dekentje op bank, tv, ds enz, maar dat voelt toch ook als wrede ontaarde moeder, om hem met koorts zo alleen te laten.

~kommaarop met OMA

krijg ik daar dan ook een fles cold hard genever bij?~
Dus eigenlijk heb ik liever alleen maar een leven op het forum.
Jee Kjong, je word wel meteen weer in de niet altijd leuke werkelijkheid gegooid he? Pffff. Geen OMA hoor, want die krijg je alleen als je je juist zelf niet ontaard voelt. Ik ga voor de drank. En een heel leuk virtueel leven. Opdat we ooit met zijn allen, met Kman in NL en naast je op je bank, terug zullen kijken op hoe absurd de situatie van nu was

Ik ben al de hele ochtend misselijk. Blegh.
Voor Ely?
ach lieve kjong, wat een kutochtend!! Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen!!!

En bam, heb je wat hulp kunnen regelen? Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Enig idee?

Toet solidair met ely, in hoeverre?? Het stokje kan gebroken worden hoor, dan hebben we er 2 .

Ik heb vanmorgen gesport en had erge zin in koffie. Het was ook hard nodig om te douche en toen heb ik dat maar gecombineerd, stond ik met mijn bakkie koffie onder de douche , lekker hoor!

Mims, ik heb vriendin gemailed, want telefonisch lukte niet erg. Ik bel jou als ik meer weet!
en Mado, hoe staat het met de hulp en begeleiding? Wil je daar iets meer ver vertellen misschien?
quote:bentetje73 schreef op 15 januari 2009 @ 11:12:

Toet solidair met ely, in hoeverre?? Het stokje kan gebroken worden hoor, dan hebben we er 2 .

Hmmm, ik ben net "klaar" met mijn ongesteldheid die eind vorige week begon en ik heb vanochtendvroeg seks gehad. Kan ik dan nu al zwanger zijn? Zal ik een topic openen?
Hahahaha Bent, met koffie onder de douche!
quote:Toet schreef op 15 januari 2009 @ 11:40:

[...]

Hmmm, ik ben net "klaar" met mijn ongesteldheid die eind vorige week begon en ik heb vanochtendvroeg seks gehad. Kan ik dan nu al zwanger zijn? Zal ik een topic openen?

Ik zou het doen, daar komt vast onmisbare informatie uit voort!

Ben ik gek dat ik voor een meisje van 5 vier en een jongetjes van 7 vijf volkorenboterhammen genoeg vind? Ze waren allebei behoorlijk ontstemd vanmiddag....
Niet gek hoor, ik vind dat ook genoeg. je voelt pas na 10 minuten dat je vol zit dus pas als ze na een half uur nog honger hebben, mogen ze van mij nog en boterham pakken.

Ik wil wel een stokje trouwens. Ben zo broeds van al dat gezelligs in huis en van de baby's in mijn omgeving en al helemaal van die man, die zo vreselijk om op te vreten leuk is met mijn meisjes. Maar ja, misschien is het slimmer om eerst zijn zaad weer eens te laten assessen (dank Lil ) want dat was in het verleden van bedroevende kwaliteit.

Hoe kán dat eigenlijk? Zo'n mooi mens zou toch Superzoad moeten hebben!?

~gaat ook koffie halen maar niet onder de douche~

Kjong, In een kussen schreeuwen en weer doorgaan; het gaat écht goed komen! Omdat dat moet. Zo.

En Bam, nog meedenkhulp nodig of lukt het allemaal?
echt bloes?? zou je (zouden jullie) het willen zo`n klein humpje van jullie samen?? (enne, slap zaad sucks)
Daar krijg je een olifantenkont van op onze leeftijd, Bloes.

(Moet ik je nog herineeren door een plaatje te plakken?)

Wat wil híj eigenlijk?
Kennen jullie deze?

http://www.3xkorting.nl/
Nee, keniknie.

Hoe is het eigenlijk met Ely en Tante Alex?
en plak eens een plaatje joh
Op die staart na sprekend mijn billen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven