Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dream!

Lekker, doe maar thee.

Ik heb een hekel aan panty's eigenlijk. Of ik nou maat 42 of maat 50 heb. Werk ze!
Hahaha, goeiemorgen, Dream......

Errug bekend probleem. Ik haat dus ook panties / maillots ed, om dezelfde reden. Of het kruis tussen de knieen of lubberend om je benen. Klotedingen. Mijn kids krijgen dus ook alleen leggings aan onder hun rokjes/jurkjes. Vanwege mama's fobie .

Och, en Dot heeft haar klauwtjes uitgeslagen? Tja... ik ben er ook wel aan gewend, Lil. Die kleine dames zijn gewoon furies!

Kjong weer een beetje thuisgekomen? Deed je auto het nog enzo? He bah... ben je alweer thuis. Zit er eigenlijk ook meer "schot in de zaak" nu Kman geslaagd is?

Oh, ik moet werken..... .
Tsk. Panties.

Tsk. Xop. Die wil me al thuis heben. Egnie! Ik moet eerst nog een traditionele ruzie maken. Oh eerlijk gezegd, hij. Hij zoekt altijd ruzie het laatste uur. In de auto. Bij gebrek aan sopje om te poetsen. Om emoties eruit te wrijven. Dus Xop, dAt moet ik eerst. En dan zit ik om half 4 NLtijd in vliegtuig nr 1 naar Duitsland. Terwijl ik net weer een snothoofd krijg. Dat wordt bij landen janken van de pijn...

Hoi Toet!
Ai, sterkte Kjong.

Dat met die panty's heb ik ook! Ik koop van mailliots ook maat 46-48 en dan nog blijven ze vaak steken halverwege mijn bovenbenen. Ik vroeg me dus ook af hoe vrouwen met dikkere bovenbenen dat dan doen. NIET dus.

Ik trek er altijd wel een string over aan, zodat mijn kont niet vierkant lijkt. En zodat ie beter blijft zitten dus.

~pakt nog een kop koffie~

Heb een blegh-bui. Ben wakker geworden na een hele nare droom over de Aso. En dat resulteerde in een hele chagerijnige moeder-bui, bokkige kindjes en een huilende Bloes in de armen van MM. Stom gedoe.

Maar nu weer verder werken.

~slaat een glas wodka achterover~
Ook heel leuk: Pantykousjes.. en dan vooral de afdruk die ze nadien achterlaten.. charming..

Heerlijk dat het zo lekker gaat tussen jullie, Bloes!
Die Madelief- marathon gisteren op Zapp (ned3) was leuk, zeg.

Jullie ook wat afleveringen gevolgd? Jeugdsentiment..
O jammer, dat heb ik gemist; zou Dochter wel leuk gevonden hebben, denk ik.

Net robbertje telefonisch stoeien met de KLM achter de rug, vanwege ontvangen vluchtbevestiging voor mezelf en voor Soon. Ik bellen: "Hij heet Zoon, geen Soon".

KLM:"Dan ga ik dat even voor u wijzigen, dat kost 45 euro".

Ik: "Dat dacht ik niet: ik heb het gespeld, bij jullie heeft iemand dat verkeerd ingetikt, daar ga ik geen 45 euro voor betalen"

KLM: "Maar wij moeten nu een nieuw ticket uitgeven" (let wel: dit gaat om een e-ticket bevestiging, van iets dat überhaupt niet in druk gaat verschijnen maar alleen in computers blijft bestaan. Ik wel ook wel 45,- per uur krijgen voor iedere 'tik' op een toetsenbord.).

Afijn, voor je het weet ben je een half uur verder. Een half uur! Maar het is kosteloos gewijzigd (als we de schade aan mijn humeur even niet omzetten in economiese waarden). En nu krijg ik een nieuwe bevestiging ("dat kan 3 werkdagen duren"). En ik ben heel benieuwd hoe hij dan heet. We gaan het zien.

Verder heb ik na 2 jaar Dot & mezelf opnieuw opgegeven voor Ouder & Kind zwemmen op maandag ochtend, want ze wil zo volhardend ook op 'zwemleps', en ik kan kennelijk wat beter leven met vol gezin drukke maandagen en raak niet meer overspannen van het idee van een zwembadrondje erbij in de ochtend. En ze drijft zo leuk van zichzelf al, dankzij al dat spek. Geloof dat we volgende week al aan de bak mogen, lijkt me wel gezellig. Tenzij ze me krabt, dan hou ik haar voor onbepaalde tijd onder water.

En verder, en verder.Gaat GG volgende week weg maar opeens dag eerder dan gepland, dus moet er extra geregeld en omgezet en gedaan. Wil iemand Dochter en Dot leuk hier opvangen op woensdagmiddag? Graag. Dank.
Alleen al voor alle verhalen over die Xjes van Kjong (we moeten je Xjong gaan noemen!) hebben we een lenteSlemp nodig. Is daar al iets meer over bekend trouwens? Waar gaan we heen, waar moet ik hoeveel naar gaan storten?
Even inbreken..

Is er iemand van jullie topic die mij wil mailen z.s.m. op verzendbericht@hotmail.com.

't Is voor goeie bedoelingen!
Je hebt mail Norre.
Hee Lil, toch maar gedaan dat zwemmen met Dot. Leuk hoor!

Goede reis Kjong. Kom je nou helemaal alleen en verlaten aan op Schiphol vanavond?? Het vriest niet meer, je auto is dus ontdooit!

Ik heb inderdaad nog ietsje Madelief gezien dit weekend. Alleen geen jeugdsentiment. Zal ik wel te oud voor zijn Bam

En in het kader van Zie je wel ik heb ook niks te melden: ik heb een panty van de Hema aan. Een ietwat dikkere, maat 48-52, glitterplanty. En hij zit reuze lekker. Nou ja!
Ha, Kjong stapt vliegtuig in nu, as we speak forum. En Kjongbroer haalt haar gelukkig op en zet de verwarming bij Kjonghuis vast aan. Gelukkig maar.
Da's fijn!

Ik vermoed dat Soon over drie werkdagen nog steeds Soon heet. Of Zoom. Ze hebben misschien personeel van KPN aangenomen bij KLM?

Madelief hebben wij op Dvd, trouwens. Dus als er iemand wil lenen?
Zeg, hoe vaak wappen jullie nou? En je gaat me toch niet vertellen dat je wel eens masturbeert he? Bij het licht van je tafellamp bijvoorbeeld?

*zie allemaal nieuwe topics*

Het is toch eigenlijk dat dit forum maar door en door gaat. Het lijkt wel het heelal!

KPN/KLM
Haha, ik was het net aan het lezen! Moeten we onthouden voor het Slempweekend!

En euh, ik wist niet wat wappen was. Jij?
Wappen, slimmen, rimmen, rammen, bammen, bommen....

Help, ik voel een generatiekloof dieper dan mijn decolletée...en dat wil iets zeggen!!!!

(Nee, nog geen nieuwe comp, maar wel een verlaten werkplek en dus even illegaal bijgelezen.)
Wat wilde ik nou toch typen?
Joh, ik dacht dat wappen iets met je mobiel en internet enzo was. Blijkt het een sextopic te zijn! Ik word oud. Vond het al niet hip dat ik niet precies wist wat dat wappen met je mobiel was. Nu blijk ik dus nog onhipper dan ik dacht omdat het ook al een sexterm is. Tsssss.
"Tssssss"... is dat ook een seksterm?

Heb je wel eens getssssst? Zou zomaar kunnen in deze woelige tijden van vernieuwende definities....

Maar dan ben ik wel benieuwd van tsss-en dan zal zijn?

Mmm, daar ga ik onderweg naar huis maar eens over nadenken!
Wat wilde ik nou toch typen?
Het is Tsssss Mims, met vijf s-en, niet met zes.

En het betekent natuurlijk Tintelende super sentationele speciale stiekeme sex. Dus.
Zoals Toet al zegt: even naar de hema voor een panty. Vallen ook om dikkere (understatement) benen prima zonder in je kruis te hangen
Ik was een poosje terug al eens beland op een topic over wappen dat tot mijn grote verbazing op de S-pijler stond en niet op entertainment of digi ofzo.

Ik heb gemaild over de Lenteslemp. En ik ben heel nieuwsgierig waarover Norre (Hoi Norre) wilde mailen.

En ik ben moe.
Oh, ik draag altijd maillots van de Hema. Panty's ook geloof ik. Altijd 1 maat groter dan mijn normale maat.
*zwaait door haar zolderraam naar voorbijvliegende Kjong en duikt haar bed in. Moe.*
Oh.. bedankt voor de reacties op de panty's Ik kocht ook altijd panty's van de HEMA, maar was van de week bij de V&D toen ik bedacht nog panty's nodig te hebben.. foute keuze dus en morgen naar de HEMA.. begrijp ik, als ik nog rokken wil dragen, deze winter (en ja, dat wil ik.. )

Net een borrel gehad, mede van 't werk en.. wéér als laatste naar huis.. zo bouw ik wel lekker een naam op (was wel nuchter en aan 't water enzo.. dat maakt dan dus weer niet uit)

Meave, zag je email en vind het begrijpelijk maar wel jammer! Uiteraard.

En ik zie rechts ineens geen nieuwe topics meer staan? Dat scheelt weer afleiding en forumtijd, die ik beter voor wat anders had kunnen gebruiken

Wat ik wel weet van wappen, naast dat het ooit iets met mobieltje was, is dat wappen wippen met een slappe is, toch? Kan ik me niets bij voorstellen, verders, en ik ga dus maar niet zoeken.

De kinderen hebben gisteren even Madelief gekeken, maar ik heb daar inderdaad ook geen jeugdsentiment bij. Zij wel

Leuk Lil, zwemmen met Dot..

En ben heel benieuwd hoe naam van Soon precies verbogen was.. ongelooflijk dat je voor hún fout moet betalen Dat is makkelijk geld verdienen! IK maak gewoon bij elke reservering een fout en wil dat wel verbeteren, maar tegen een X bedrag. Wowie...

Hai Xjong, welkom thuis ..

Was de ruzie nog heftig? Wordt afscheid daar makkelijker van? Neehe? Mèn.. je moet weer dubbel acclamatiseren hier..

(f)
Later is nu
Sorry dat ik hier even om inbreken! Ik lees hier wel eens mee, vanwege Kjong (LDR) en vanwege Mims, want het topic over Hero en Ray heb ik altijd gevolgd. Ik was met kerst bij mijn lief in Zuid-Afrika en ook daar liet Hero even een groet voor je achter Mims! En die wilde ik je even laten zien. Ik heb aan mijn lief jouw verhaal verteld en we waren daarna even een flinke poos stil, samen in de auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven