Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mooi Etosha. Bijzonder en zo mooi, dat de verhalen van Hero en Ray zoveel mensen hebben geraakt dat er zelfs in Zuid-Afrika door forummers aan hen gedacht wordt!

Zo. Ik heb heerlijk (en lekker lang)geslapen, veel gedroomd en zou nog wel door willen slapen (met gemak nog een paar uur denk ik), maar de dagelijkse gang van zaken is weer begonnen.

En wees maar blij dat dit forum hartstikke virtueel is, want ik ben me toch een portie snotterig en niezerig. Hatsjoe!
~veegt wat snottebellen van het scherm~

gezondheid Toet!

Mooie foto Etosha!

hier verder weinig nieuws sinds gisterenavond. Beetje als Toet, geslapen, gedroomd, niet snotterig trouwens.

Koffie en Thee voor de liefhebbers!
Later is nu
Mooi, Etosha! Wat lief dat je aan Hero hebt gedacht.... Ben er stil van.
Zo, eindelijk even tijd voor koffie, de dag racet echt voorbij!

Dreamer: Zoon was Zoom geworden eigenlijk: ze hadden de laatste letter van zijn naam net mis (en omdat dat wel vaker gebeurt, heb ik het juist braaf spellend doorgegeven). Heb net ook geregeld dat de kinderen van Vriendin met mij & Zoon mee terugvliegen (familiebezoek), lijkt allemaal ook gelukt te zijn, even de bevestiging afwachten maar

Zwemmen met Dot duurt langer; precies voor haar leeftijdsgroepje is wachttijd. Dat probeerde ik aan haar uit te leggen, en toen nestelde ze zich vol vertrouwen op een bankje in hal van zwembad. Want dan zat ze meteen op de goeie locatie te wachten. Lekker mopske.

Verder een opvoedkundige crisis met Zoon inzake druk-van-vriendjes en foute dingen doen, is er opeens weer heel veel werk, vind ik jullie allemaal zo leuk en zag ik gisterochtend een waanzinnige roze hemel bij zonsopgang: iemand ook opgevallen? Vanmorgen helaas weer grauw.

Ik ga gauw door met koffiedrinken en werken, later!
quote:lilian02 schreef op 13 januari 2009 @ 11:38:

en zag ik gisterochtend een waanzinnige roze hemel bij zonsopgang: iemand ook opgevallen? !Jaaa. Hier ook, vond het ook al zo bijzonder en werd er helemaal vrolijk van!
ja, die was mooi !!! Ik zag hem toen ik naar huis reed, prachtig!!!

Wat lief van Dot, was zeerg teleurgesteld dat het wachten langer zou duren dan je op het bankje in het zwembad an? Hoe gaat het tegenbwoordig met zoon, je wou ooit iets in de AK zetten, mar dat is er volgens mij nooit van gekomen. Toch?

Zo kjong, weer terug in ons landje? Hoe was het meid, naast dat je stevig gekruisigd bent? Hoe verloopt alles verder nu kman gediplomeerd is? Zijn er al vastomlijnde plannen of niet?

Lief trouwens dat bericht van etosha, zo mooi dat dat soort verhalen doorverteld worden en dat iedereen (ter wereld!) meeleeft.

Trouwens, weten jullie nog, dat dochtertje van vrienden die syndroom van Turner kon hebben? Nou, dat heeft ze niet (lijkt wel zo`n flauwe mop ), maar volgens bentos wel dwerggroei. Misschien wel AP? Het arme wurm is nog 2 keer erna in het ziekenhuis opgenomen geweest, 1 keer met buikgriep en 1 keer met ene ander vrius. Met oudjaarsdag mochten ze eindelijk naar huis.....

Meave, wat vreselijk jammer van je nieuws over slempen....ben er ene beetje sip van (maar snap het wel hoor).

Ik spring weer ouderwets van de hak op de tak geloof ik....
Jaaaaaa, die zonsopgang was prachtig! Ik reed op dat moment met de herten op de fiets door het dorp richting school en kreeg er even zo'n echt geluksgevoel van.

Ohjee, crisis met Zoon? Heeft-ie iets uitgevroten?

En waar ga je eigenlijk heen met Zoom, dat je tickets hebt samen? Heb ik dat gemist zeker.

Scherm staat al ff open, ondertussen 2387273 dingen aan het doen geweest gedaan gebeuren, zeg maar.
Zo, lekker gewerkt vandaag, nu kindjes ophalen.

Maar niet nadat ik heb gezegd dat het inderdaad jammer is van Meave en de lenteslemp, dat Zoom en Lil met elkaar naar de verwegvriendin in de sneeuw vliegen, dat het bijzondr is te weten dat jullie allemaal dezelfde zonsopgang zagen als ik, dat het fijn is dat dat humpje niethet syndroom van Turner heeft (en dat ze dan maar snel precies mogen weten wat wel zodat ze weten waar ze aan toe zijn) en dat ik jullie allemaal lief vind.

Hoe zou het met Kjong zijn??
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar (Kjong).

Wat leuk dat veel van jullie ook die prachtige roze hemel hebben gezien Dat was nog eens een berg roze wolken.

Ja, Zoom (o jee, zou ie nou blijven hier ) heeft wel wat uitgehaald, maar komt wel keer ondergronds. Heeft iemand al een briljant idee over wat we met de AK gaan doen? Van dat we nog maar paar weekjes hebben om dat te verzinnen? Meaheave, Pihihimpel???

~vliegt weer terug naar bureautje, werken gaat heel lekker vandaag maar het is weer véél!~
O ja. Dot was MEGA teleurgesteld dat ze er niet meteen in kon springen, en heeft natuurlijk nog geen enkel logisch tijdbesef. Dus 'wachten' was wat haar betreft met een minuutje echt wel klaar, en 'straks' is een woord dat ze zelf gebruikt voor oneindig-uitstellen-liever-nooit (naar bed gaan, bij voorbeeld), dus dat wekte loeiende huilbuien op. Afleiden werkte wel, en nu hoop ik gewoon maar dat we snel mogen en dat zij er niet te veel aan denkt.
ach, arme Dot..

En fijn voor kindje, die geen turner bleek te hebben, maar wel vervelend dat ze dan toch weer iets anders vaags heeft.

Zonsopkomst gisteren was inderdaad mooi. Heb, tijdens een besprekinkje een aantal mannen hierop geattendeerd en ja, zij vonden het ook mooi

Ik heb de héle dag een spelletje zitten doen op internet. Is nu net afgelopen en ik heb in beide schouders pijn
Later is nu
inmiddels weet ik dat ze echt AP heeft.....Ouders zijn bij tijd en wijle nogal ondersteboven, hoewel opgelucht dat het geen Turner is. DNA onderzoek loopt nog, begreep ik, maar dit konden de artsen wel al zeggen.

Hier verder rustig, kind 1 slaapt, kind 2 doucht, bentos zet thee. Fijn.

Morgen naar werk op vrije dag voor beoordelingsgesprek van student. Is geen probleem om evoor terug te komen, maar ben wel benieuwd hoe het gesprek zal gaan.
Ik kan de AK gewoon verhuizen naar Multiply en dan zien we wel hoe dat werkt. Ik geloof dat alle berichten meegaan, maar mss is het handig dat men toch nog even knipt en plakt wat waardevol voor je is???
mogge, sta veel te vroeg op mijn werk en ben nu tussen de studenten aan het internetten op een openbare computer. Het is nooit te laat om dingen voor het eerst tedoen~~~:)
Goeiemorgen!

Ik moet zo alleen voor een overlegje van nieuw project even naar het werk. De kinderen hebben marge en blijven dientengevolge even alleen. Ik lijk het erger te vinden dan zij.

De film is al uitgezocht en eigenlijk word ik nu weggekeken, zodat ie aangezet kan worden

Toedels
Later is nu
Oeh Bentetje, had je dus eigenlijk langer in je bed kunnen blijven liggen

Ik ben snel nog wat aan het opruimen voordat onze relatietherapeute de schoonmaakster komt. En dan verdwijn ik in mijn werkhok. Als ik er dan weer uitkom is mijn huis schoon en mijn humeur ook op opgepoetst. Handig he?

Verhuis de boel maar Meave, ik zie wel wat er gebeurd!

Welk schoudervernielend spelletje heb jij dan zitten spelen Dream?

Een wachtende Dot die het nog allemaal niet zo beseft is eigenlijk wel cute (zolang je zelf geen last hebt van de loeiende huilbuien that is).

*zet kopje thee neer voor Kjong*

*bedenkt dat die misschien liever iets sterkers heeft om de overgang van daar naar hier te 'facen' en zet ook wat flessen strke drank neer*
Relatietherapeute .

En AP is niet leuk voor vrienden, Bentetje. Hopelijk blijkt het meissie net zo Groots van karakter als Mops, dat maakt het leven een stuk fijner voor alle partijen.

Die lucht was inderdaad geweldig! Ik heb MM mee naar buiten gesleurd en we hebben samen staan kijken. Prachtig!

~gaat ook weer aan de slag~
Wachtende Dot was ook wel cute, hoopvol-blij snoetje en dan braaf even zitten daar, vervolgens weer van de bank af klauteren en beslist: "Ik heb gewácht!" verklaren. Helaas voor haar was dat dus nog niet genoeg. Ik verwacht wel een nieuwe krijsbui volgende x als we Zoon weer naar les brengen en zij mag nóg niet, maar dat is maandag pas weer

En nu moet ik écht naar de tandarts, het is een feit... Later!
Dank je, lieve Etosha... Dank, dank, dank....

Bent, we hebben elkaar net gesproken, maar ik bedacht mij dat ik nog wel een paar internetsites heb zonder dramaverhalen maar met mooie, lieve foto's van al Mops haar AP-vriendjes. Die kan ik je wel mailen, maar heb op werk jouw mailadres niet. Als je mij mailt, dan reply ik ze naar je en anders wacht ik wel tot jouw Vriendin contact opneemt.

Kjong, welkom home, my dear! Zoen!

~baalt dat ze de roze lucht heeft gemist~
Wat wilde ik nou toch typen?
Hoi.

Na een dag uitstel (eerste nacht bij vriendin op bank getukt, toen gisteren de gotganse dag geslapen, en daarna in eigen bed) in de kou (verwarmingsmuggen zijn pas net doodgeknuppeld door een jong mannelijk lekkertje met rechterhanden) ga ik nú naar mijn werk.

Wel gek.

Eerst ben je de koningin en slaafs in bed, en dan ben je slaaf en alleen in bed.

Latex!
je bent ene schatje mims, maar dat wist je al! Kweet niet of ik jouw werkmail heb? Ik gaat zoeken..Ik zal zo even vriendin bellen, horen wat zij wil.

Ha die kjong, slaafs en latex !
Gelukkig ben je weer herenigd met je jong mannelijk lekkertje, dat is tenminste iets - welkom terug, Kjong!

Zohee, dat is raar: na ruim 30 jaar 1 en dezelfde tandarts ben ik nu (in Lilstad) bij een nieuwe. Of nee, ik ben niet bij een tandarts, ik ben bij een tandheelkundige kliniek. Het is een hele ervaring. Zat ik vroeger 2 minuten in die stoel om dan weer voor een jaar eruit gebonjourd te worden, nu had ik een Kennismakingsgesprek en eerste assessment van mijn gebit, wat gevolgd gaat worden door een 40 minuten durende hygiënebehandeling (al die spinazie van jaren her, denk ik) en dan nog eens 40 minuten minor herstel van wat futiliteiten: hoe lang zit een mens daar als er écht iets aan de hand is, vraag ik me af? Nou ja, ik glimlach er straks weer tiptop bij, en het viel heel erg mee om er te zijn.

Nu maar weer aan het werk.
Hahaha Lil.. krijg je straks ook een gebundeld behandelplan en een tandvolgsysteemverslag?

Zo

overleg is geweest en de kinderen zijn nu hun oogjes weer aan 't acclamatiseren aan het leven buiten het tv-scherm.

Wel raar, bij zo'n overleg, dat ik ook ineens inbreng heb en eigen ~belangrijke~ taken, waar ik gewoon zelf ook over na moet denken enzo. Ik ben gewend me bezig te houden met verslaglegging

Heb ook nog even gesjopt. IK had altijd een etui, met daarin wat cremetjes en dingetjes als (zelden gebruikte) lippenstift en mascara, alsmede nagelvijl enzo.. Die heb ik het laatst gesignaleerd op tafel, voor een grote opruimwoede van Elvis aan. Etui kwijt, geen idee waar het is, maar niet weggegooid, aldus Elvis. Nu dus maar wat dingen opnieuw gekocht.. ook wel eens leuk

Toedels
Later is nu
Oh en het schoudervernielende spelletje was bejeweld fisdom ofzoiets. Win je steeds budget, waarmee je een aquarium inricht. .Zoooo leuk Vervolgens krijg je een bronzen, zilveren én gouden beker. Nouja en dat duurde dus de hele dag. Niet alleen schouder is pijnlijk nu, ook elleboog van andere arm (want daar heb ik dus steeds op geleund) en m'n voet doet zeer. Die heb ik kennelijk de gehele dag in een rare kronkel gehouden.

Later is nu
en wat lief Meave, dat je e.e.a. over wilt zetten!

Ik heb er van mij volgens mij niets bijzonders bijstaan. Geen grote verhalen, wel foto's maar die heb ik thuis ook nog (hoop ik)

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven