Geld & Recht alle pijlers

scheiding

22-01-2017 16:21 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je ligt in scheiding, je bent in gemeenschap van goederen getrouwd, je komt tijdens je scheiding geld tekort. Lenen kunt je niet, wegens BRK toetsing. De Ex heeft haar loon op een andere bankrekening gezet, Dat geld heeft ze zelf nodig . Hoe kom je deze periode door. Moet toch een oplossing voor zijn, ik bent toch niet de enige die dit overkomt. Gr.
quote:7102 schreef op 22 januari 2017 @ 16:55:

Zo, nu is het wel duidelijk dames Nee nog niet bij geslacht staat Onduidelijk
quote:Habbekratz schreef op 22 januari 2017 @ 16:55:

[...]

Het is net hoe je het leest he

Haar loon,dus TO loon of ex is ook vrouwelijk.

Ik ga ervan uit dat Jiltje een vrouwelijke naam is

Net hoe je het leest inderdaad. En jij doet aannames. En TO legt niks uit.

Lekker zinnig topic zo Ik hou er van.
Was dit nu vroeger begrijpend lezen op school?
En de naam is jlitje. Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die zo heet. Ook geen man
Daarom heb ik ook ff bij profiel gekeken of ze V of M is maar daar staat onduidelijk dat schiet dus niets op.
A en B gaan scheiden B heeft het loon van B op een aparte rekening gezet. A komt nu geld te kort voor vaste lasten etc. Hoe lost A dit op?
quote:7102 schreef op 22 januari 2017 @ 16:58:

Was dit nu vroeger begrijpend lezen op school? Jij ook niet gehaald?
quote:7102 schreef op 22 januari 2017 @ 16:59:

A en B gaan scheiden B heeft het loon van B op een aparte rekening gezet. A komt nu geld te kort voor vaste lasten etc. Hoe lost A dit op?Maar wat als A onduidelijk schrijft en eigenlijk bedoelt dat B het loon van A heeft ingepikt??
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 22 januari 2017 @ 16:59:

En de naam is jlitje. Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die zo heet. Ook geen man

Daarom geslacht onbekend misschien?

On nee onduidelijk.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 22 januari 2017 @ 17:00:

[...]

Maar wat als A onduidelijk schrijft en eigenlijk bedoelt dat B het loon van A heeft ingepikt??Er staat dat B haar loon elders heeft neer gezet. Niet ingepikt.
A en B kunnen het huis natuurlijk ook te koop zetten.
quote:Habbekratz schreef op 22 januari 2017 @ 16:55:

Het is net hoe je het leest he

Haar loon,dus TO loon of ex is ook vrouwelijk.

Ik ga ervan uit dat Jiltje een vrouwelijke naam isTO schrijft in eerste persoon enkelvoud, dus het zou totaal niet logisch zijn om 'haar loon' te schrijven waar ze 'mijn loon' bedoelt. En hij/zij heet ook geen Jiltje.
A kan ook gewoon even een fatsoenlijke openingspost maken en reageren.. Tja.
A en B hadden meteen vaste afspraken moeten maken voordat B haar loon apart ging zetten, hypotheek moet toch betaald worden als het op 2 inkomens is gekocht TO ( A ) moet gaan over leggen met B en afspraken maken over het huis en eventueel andere zaken.
quote:Tr0tter schreef op 22 januari 2017 @ 17:02:

[...]

TO schrijft in eerste persoon enkelvoud, dus het zou totaal niet logisch zijn om 'haar loon' te schrijven waar ze 'mijn loon' bedoelt. En hij/zij heet ook geen Jiltje.quote:Je praat in de derde persoon en je maakt een topic aan?2e persoon enkelvoud. 1e persoon zou het verhaal een stuk duidelijker maken.
quote:danivo schreef op 22 januari 2017 @ 17:12:

[...]

[...]

2e persoon enkelvoud. 1e persoon zou het verhaal een stuk duidelijker maken.1e, 2e, 3e, 5e.. boeien. Ik vind het iig stom lezen.
A kan ook een krantenwijk erbij nemen. Of zijn of haar lichaam verhuren.
Nou TO, vertel.
quote:Tr0tter schreef op 22 januari 2017 @ 17:02:

[...]

TO schrijft in eerste persoon enkelvoud, dus het zou totaal niet logisch zijn om 'haar loon' te schrijven waar ze 'mijn loon' bedoelt. En hij/zij heet ook geen Jiltje.TO beschrijft in derde persoon,als buitenstaander.
Is er een docent Nederlands in de zaal
Jlitje eerst maar eens duidelijkheid V of M?
quote:danivo schreef op 22 januari 2017 @ 17:12:

2e persoon enkelvoud. 1e persoon zou het verhaal een stuk duidelijker maken.Je hebt gelijk. Al gebruikt hij/zij in de laatste regel opeens wel 'ik (bent)'.
quote:Habbekratz schreef op 22 januari 2017 @ 17:22:

Jlitje eerst maar eens duidelijkheid V of M?Maar of het een man of een vrouw is doet er toch niet toe?
Ach het komt toch niet terug. Zie loepje.
quote:gizzmo-returns schreef op 22 januari 2017 @ 17:27:

[...]

Maar of het een man of een vrouw is doet er toch niet toe?Dat geeft duidelijkheid over haar loon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven