scheiding
zondag 22 januari 2017 om 16:21
Je ligt in scheiding, je bent in gemeenschap van goederen getrouwd, je komt tijdens je scheiding geld tekort. Lenen kunt je niet, wegens BRK toetsing. De Ex heeft haar loon op een andere bankrekening gezet, Dat geld heeft ze zelf nodig . Hoe kom je deze periode door. Moet toch een oplossing voor zijn, ik bent toch niet de enige die dit overkomt. Gr.
zondag 22 januari 2017 om 16:57
quote:Habbekratz schreef op 22 januari 2017 @ 16:55:
[...]
Het is net hoe je het leest he
Haar loon,dus TO loon of ex is ook vrouwelijk.
Ik ga ervan uit dat Jiltje een vrouwelijke naam is
Net hoe je het leest inderdaad. En jij doet aannames. En TO legt niks uit.
Lekker zinnig topic zo Ik hou er van.
[...]
Ik ga ervan uit dat Jiltje een vrouwelijke naam is
Net hoe je het leest inderdaad. En jij doet aannames. En TO legt niks uit.
Lekker zinnig topic zo Ik hou er van.
zondag 22 januari 2017 om 17:00
zondag 22 januari 2017 om 17:02
quote:Habbekratz schreef op 22 januari 2017 @ 16:55:
Ik ga ervan uit dat Jiltje een vrouwelijke naam isTO schrijft in eerste persoon enkelvoud, dus het zou totaal niet logisch zijn om 'haar loon' te schrijven waar ze 'mijn loon' bedoelt. En hij/zij heet ook geen Jiltje.
Ik ga ervan uit dat Jiltje een vrouwelijke naam isTO schrijft in eerste persoon enkelvoud, dus het zou totaal niet logisch zijn om 'haar loon' te schrijven waar ze 'mijn loon' bedoelt. En hij/zij heet ook geen Jiltje.
zondag 22 januari 2017 om 17:10
zondag 22 januari 2017 om 17:12
quote:Tr0tter schreef op 22 januari 2017 @ 17:02:
[...]
TO schrijft in eerste persoon enkelvoud, dus het zou totaal niet logisch zijn om 'haar loon' te schrijven waar ze 'mijn loon' bedoelt. En hij/zij heet ook geen Jiltje.quote:Je praat in de derde persoon en je maakt een topic aan?2e persoon enkelvoud. 1e persoon zou het verhaal een stuk duidelijker maken.
[...]
TO schrijft in eerste persoon enkelvoud, dus het zou totaal niet logisch zijn om 'haar loon' te schrijven waar ze 'mijn loon' bedoelt. En hij/zij heet ook geen Jiltje.quote:Je praat in de derde persoon en je maakt een topic aan?2e persoon enkelvoud. 1e persoon zou het verhaal een stuk duidelijker maken.
zondag 22 januari 2017 om 17:18