Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
kun je mijn posting van 19.30 verwijderen in het topic ''geen zin in mijn schoonouders''?
is al geregeld....

toch bedankt ptt
quote:Lizzy1971 schreef op 15 december 2008 @ 15:12:

Kan je mijn topic: kan het nog goed komen (onder relaties) verwijderen?

Bij voorbaat dank,

Lizzy1971Is verwijderd.
Wil je mijn topic met onderwerp vraag verwijderen.

Alvast dank.
Is verwijderd....
Viva Angel mag er een slotje op mijn topic "Even jullie mening gevraagd" want daar komen we toch niet meer uit.
Vief, ik weet dat jullie volgens de wet enzo op verzoek de geopende topics moeten verwijderen, maar freda12 vraagt dit echt alleen omdat de antwoorden haar niet bevallen. (ik lees het topic mee) Het is toch wel heel jammer dat je nu om deze reden je topics mag laten verwijderen.

Ik weet eigenlijk niet wat ik wil bereiken met deze post want ik weet dat dit volgens de wet zo geregeld is, maar ik baal er gewoon van!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Misschien is er even niemand aanwezig van de angels en blijft het topic staan. Wellicht gaat er bij Freda zelf ook een lampje branden over haar gedrag......
Daar heb je gelijk in hanzie. Ik zag op het topic al dat er mensen zijn die reactie geven op haar keuze om te vragen om een slotje. Hopelijk gaat dat lampje idd branden.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Freda12 schreef op 21 december 2008 @ 18:11:

Viva Angel mag er een slotje op mijn topic "Even jullie mening gevraagd" want daar komen we toch niet meer uit.Je vraagt om een slotje, die krijgt je topic niet. Wanneer je een topic opent op een forum, weet je dat er soms reacties bij kunnen zitten die je niet bevallen. Dat is geen reden om een topic te laten sluiten. Wanneer er niet meer op wordt gereageerd, zakt het topic vanzelf in de lijst.
Gesloten: Wat vinden jullie nou???
Waarom????
Zie mijn melding aldaar....topic staat onderin de lijst!
Merry X-mas to all!

Jij ook hele fijne feestdagen Vief5!
En speciaal voor alle engeltjes: een engel-kerstwens in het mod-top!

Prettige Feestdagen!!

Hoi Vief, ik kan het topic 'Ik vraag mij af of *zij* alles weet...' nergens meer vinden, is het verplaatst of verwijderd?
Viev 5, hengelen buiten de vijver:

Klik!
Jaschenca: topic is idd verwijderd op verzoek van TO.

Xander: dankje, ik heb het topic gesloten.
Thanks, ik begon al behoorlijk aan mezelf te twijfelen .
Geloof het topic niet echt maar dit is respectloos

quote:

Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:46:

Meds, kijk eens naar deze website, er zijn uitzonderingen.

http://www.nonlibidoisme.nl

Oh, en trouwens, ik ben niet een van die uitzonderingen

Einde quote

(Ik wilde iets typen over waarschuwingen maar ik zeg niets)

Dit heeft niet zo heel veel meer te maken met respect.

Groetjes DN
@DN, wat is daar respectloos aan? Dat is gewoon een serieuze tip! Het kan toch zijn dat TO zich daarin herkent?

Ik vind het eerder respectloos van jou dat je gelijk roept dat het verhaal zo FAKE is als het maar kan!
...
Nou ja zeg. Respectloos? Ik vindt het juist meedenken met iemand die in dit geval het nog erg moeilijk maakt om mee te denken. En zelfs opperen dat er een waarschuwing voor gegeven moet worden. Belachelijk.
Da's een goeie DN
Ja, dat vind ik echt.
Even een quote van mezelf aanhalen naar DN toe.

Uit hetzelfde topic, komt ie, tadaaaa:

Mijn reactie respectloos??

Ik ben hier niet aan het schreeuwenroepen dat to een troll is.

Kijk eens even naar jezelf...gek mens..

Nou ja, zal wel slaapgebrek wezen van jouw kant.

Als iemand een waarschuwing moet krijgen ben jij het wel!
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven