December 2006
vrijdag 16 januari 2009 om 22:51
Falcon;
De buren van je zus bellen ofdat ze thuis is??
Enne, nog even over die lutje potjes-bedjes oid, tis niet dat ik ze niet zie zitten, denk dat het best wel es heel lekker kan zijn; buiten slapen.
Begreep t gewoon verkeerd, dacht dat ze als een soort straf-hoek werden gebruikt...vandaar.
*heb zin om iets te snaaien....kijkt rond*
De buren van je zus bellen ofdat ze thuis is??
Enne, nog even over die lutje potjes-bedjes oid, tis niet dat ik ze niet zie zitten, denk dat het best wel es heel lekker kan zijn; buiten slapen.
Begreep t gewoon verkeerd, dacht dat ze als een soort straf-hoek werden gebruikt...vandaar.
*heb zin om iets te snaaien....kijkt rond*
vrijdag 16 januari 2009 om 22:55
vrijdag 16 januari 2009 om 23:01
quote:Falcon schreef op 16 januari 2009 @ 22:56:
haha, in een stad de buren van je zus bellen? wie zijn dat dan? ze woont in een groot studentenkamercomplex (eigen appartement, dat wel). jij durpeling Durpeling:
Als er zoveel mensen wonen heb je wellicht prijs als je in de wilde weg iemand belt haha!
Flodder:
Vroeg ik t me niet vooral af ofdat t kwaad kon tijdens t geven van bv??
Maarre, is dat geen goede reden dan?!
haha, in een stad de buren van je zus bellen? wie zijn dat dan? ze woont in een groot studentenkamercomplex (eigen appartement, dat wel). jij durpeling Durpeling:
Als er zoveel mensen wonen heb je wellicht prijs als je in de wilde weg iemand belt haha!
Flodder:
Vroeg ik t me niet vooral af ofdat t kwaad kon tijdens t geven van bv??
Maarre, is dat geen goede reden dan?!
vrijdag 16 januari 2009 om 23:04
quote:Falcon schreef op 16 januari 2009 @ 22:57:
ik bedoelde de sigaret, zo jammer zijn als je daar weer mee begint.Geen full time roker, niet binnenshuis bij de kids, gewoon tijdens een avondje,.... eeehhh, ja...stappen? Wahaha, nee dat mag ookal niet meer...
Denk dat ik t alleen bij zuipen hou dan
ik bedoelde de sigaret, zo jammer zijn als je daar weer mee begint.Geen full time roker, niet binnenshuis bij de kids, gewoon tijdens een avondje,.... eeehhh, ja...stappen? Wahaha, nee dat mag ookal niet meer...
Denk dat ik t alleen bij zuipen hou dan
vrijdag 16 januari 2009 om 23:14