Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
idd...deurmat...wat een softie zeg! ga wel ff terugkijken op internet...schijnt nogal heftig geweest te zijn gezien reactie van het publiek en Robert ten Brink...haha idd verslavende ergernis
wist ik wel hoor MP, maakte maar grapje..

wanneer begint dat?
WM, vind 'm ook wel cute hoor.....

Ze is echt bikkelhard! Gelukkig niet gewonnen, en op wat voor vraag ze dan verliest, of ze zichzelf een goede minnares vindt!

Bij de vraag, of ze al twijfelde over d'r gevoelens voor d'r vriend, toen hij haar borstvergroting betaalde, zonder blikken of blozen ja, maar ze houdt nog wel heel veel van 'm!!..duhhhhh..!...
Weeknie, als er nog mensen gezicht worden zal het nog wel even duren. Maar het duurt vast nog wel 6 weken eer ze starten met de opnamen, dus schrijf je vooral in!
Ik geloof dat iedereen in slaap gevallen is hier!!

Ik ga ook naar mijn bed....slaap lekker!!
Nee hoor Indi, zit Noorderslag te kijken..De Dijk! blijft gaaf nummer..Een man weet niet wat ie mist...!

Truste!
Weltrusten dames, ik ga slapen...morgen half tien weer sporten! Fijne nacht!
ik ga ook richting bed! keek ook even naar de dijk, maar nu vind ik er niets meer aan...

Dag lieve meiden!
Slaap lekker allemaal....

Ik ga maar eens in bedje liggen en mijn achterstand Viva's wegwerken
Hi,

Ik ben net thuis van avondje theater. Javier Guzman....was erg leuk (en een lekker ding Gister naar 80th-party geweest, was ook gezellig. Nog erg leuk staan kletsen met een man, geen potentieel hoor...zijn vriendin is hoogzwanger Maar gewoon leuk gesprek gehad. Jammer he Xenia dat we niet dichterbij elkaar wonen....konden we keer gezellig uit!

Binnenkort vertrek je dus naar je GG Xenia? You go nou-nou-girl!! En leuk...zingen in een koor!

WM ben jij wel toe aan een relatie? Zodra het anders loopt dan jij had verwacht/gehoopt dan voel je je verdrietig en down, terwijl je zegt dat met een goede reden is dat hij cancelde. Wat maakt je dan zo verdrietig?

Miranda...hoe gaat met jou? Heb je eigenlijk nog iets gehoord van je GL?

MP...lekker aan het sporten? Goed bezig!! Ik ga morgen beginnen....ik wil echt af gaan vallen. Ik ben nu jaar gestopt met roken maar wel kilo's aangekomen, wordt nu tijd om het eraf te gaan trainen.
Oh ik zie dat iedereen naar bed is vertrokken! Hahahaha....

Ik ga ook zo!

Truste allemaal X
ik ben er! net thuis.............
Heeeeeee Miranda hoe was je avondje met je vriendin?
Hai, gezellig !!! maar omdat we allebei best moe waren vonden we etentje en kroegje, wijntje prima, dus niet te laat.......maar ik dacht.....nog even het topic checken. Hoe gaat het met jou?
Ah, je vraag....

nou mijn update

GL....houdt zich stil, reageert momenteel niet op smsjes.

Maar ik ken hem al wat langer, dus denk dat hij later wel weer in de lucht komt.......

TM heb ik vanuit de kroeg gesmst.......tja behoeftes....erg leuke teksten ineens over en weer haha.......naja....zie hem binnenkort......uit behoefte dan maar .........

V+ ook sms gestuurd en die zie ik maandagochtend voor koffie en.....

RR van oud/nieuw, de muzikant, gek verhaal. hij wilde vorige week zaterdag afspreken omdat hij in de buurt zou zijn sowieso. Uiteindelijk kon ik niet ivm weekend weg, maar hij heeft momenteel geen telefoon, dus kon hem alleen op de zaak bereiken of per mail. Heb gemaild, maar geen reactie en vindt dat telefoonverhaal maar raar, dus

weet het niet zo met hem........
Ja met mij gaat het ook goed! Leuke avond gehad, ik ben ook nog niet zo lang thuis.

Etentje, wijntje in de kroeg ook gezellig toch? En beetje bijtijds op je bed liggen ook niks mis mee. Ik was gister om half 3 thuis en ik ben dan de volgende brak joh....ik word een oud wijf
jaaaaa herkenbaar !!! we zijn oud !!! vreselijk, zag net ook alweer van die kinders in de kroeg

zal ik nu plaatje van oud wijf zoeken.....weet nu hoe het moet haha.....nee hoor ik doe het niet...........
Ah je hebt paar lijntjes uitgegooid? Groot gelijk!! :-)

Dat foonverhaal van RR klinkt inderdaad discutabel? Ja dan denk je gelijk....heeft ie iemand thuisziten?
maar TM noemt mij net in de sms-jes, prachtige vrouw, kleine nimf, zeemeermin en zo, dus dan valt het wel mee toch??? hoef de ogen nog net niet te laten liften hahaha......

Maar jij bent rustigjes Erykah momenteel qua mannen toch?
ja of hij heeft iemand thuiszitten die binnenkort gaat verhuizen, zoals VM, geen idee, maar heb niet de behoefte om er verder achteraan te zitten...........
Vrijdagavond mogen wij uit...de oudjes. Zaterdagavond moeten we thuisblijven en achter de buis.

Ik moet zeggen dat die 80th party echt leuk was, mensen van onze leeftijd ipv het idee dat je in een kinderdisco beland bent
ja zeker leuk !

alleen............die muziek is leuk uit onze tijd, maar zijn dat dan wel nieuwe versies?........want tegenwoordig wordt er wel wat sneller gedanst dan toen bij toontje lager.......
Altijd fijn van die complimenten toch? Dus de botox is nog niet nodig

Ja bij mij is het erg rustig op mannenfront. Saai he? Aan de andere kant....even rust was wel nodig, ik was echt niet goed bezig op dat vlak. Soms bekruipt me weleens de angst....het gaat toch wel gebeuren he? Ik had net in de auto met vriendin over, had even emobui...waarom is het zo allemaal gelopen bij mij? Ik ben bijna 38 jaar, geen kids, geen relatie...ik had me dat echt wel anders voorgesteld.
anoniem_70723 wijzigde dit bericht op 18-01-2009 01:00
Reden: woordje vergeten ;-)
% gewijzigd
geen leuk potentieeltje gezien die avond E ?

Ga je stappen, zit je nog tussen de zwangeren........
ik weet het, ik voel precies hetzelfde........zoals ik vanmorgen al even schreef.........elke keer weer leuke dates, maar....ze gaan er niet voor....hoe kan dat?

wat was jullie "conclusie" met je vriendin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven