Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
ik zit net te bedenken dat ik gewoon mezelf ben altijd.

ik sloof me niet uit voor mijn date, schei ff uit zeg.

ik hou voor niemand een deur open, dus ook niet voor haar.

zo ben ik gewoon niet.

en als je niet jezelf bent tijdens een date anders gaat voor doen als dat je eigenlijk bent, ga je ver van jezelf afstaan.

dat ga je toch niet lang volhouden.

dus wat je bij mij meemaakt tijdens de eerste date, dat zal niet veranderen.

altijd bij jezelf blijven, en weet je wat ik altijd te horen krijg.....jezus heb me zelden zo relax, zo op mijn gemak gevoeld als bij jou.

het is alsof ik je al jaren ken.

ik ben ook nooit zenuwachtig voor een date.......altijd heel relax, want het maakt me geen flikker uit wat iemand van mij denkt.

en het maakt mij ook niet uit of een date al dan niet zal slagen, ik hou me daar geen seconde mee bezig.

voel mij altijd op mijn gemak en dat straal ik ook uit

En dat komt echt omdat ik altijd mezelf ben.........tsja maar idd.....regelmatig ben ik bot en boers en lui................maar ja niemand is toch perfect
is eigenlijk wel een goede vraag, doe jij je anders voor als dat je werkelijk bent.

maak je dingen leuker, mooier?

probeer je indruk te maken, ben je zenuwachtig?

doe je vaak dingen, waar je later van denkt, mijn god, hoe heb ik dat ooit kunnen doen?
Ik ben ook mezelf.

Ook tijdens een date. Sterker nog, ik krijg ook altijd te horen dat het zo relaxt is met en bij mij.

Omdat ik mezelf niet "uitsloof" maar gewoon mezelf ben en blijf, nodigt dat de ander uit hetzelfde te doen en ook te relaxen.
Geen sex voor DWaallicht dit weekend :(

Afgelopen twee keer was op mijn initiatief. NOg net niet op handen en voeten maar wel teruggekrabbeld van hebben uitgemaakt en om afspraak gehengeld...

Na vorige week zaterdag niks meer gezien/gehoord. Op MSN nog steeds geblockt. Een huis/tuin/keuken fun sms wordt niet op gereageerd. Ik vertik het om nu weer te gaan vragen.

graag of niet.. toch?

dus dat zal dan wel niet graag zijn

damn... wat een afknapper.. na wekelijkse afspraken in een intensieve sexuele relatie.. maar ik verdom het om nu weer de v rager te zijn in dit spelletje

maar wel jammer :(
hele verstandige beslissing dwaalicht.

het lijkt me trouwens overduidelijk wat zijn boodschap is.

dus laat hem lekker links liggen.

mocht je als hobby hebben, het houden van een sv............ga dan lekker opzoek naar een ander svtje
Ja, vind jij de boodschap duidelijk?

Toen ik er wegging was de afspraak dat we contact zouden opnemen als we iets wilden afspreken. En dat we niet weer direct zouden terugschieten in wekelijkse afspraken uit gewoonte, maar alleen als we er zin in zouden hebben...

En dat ik nog even niet op MSN unblockt zou worden, dat leek 'm beter (en hij heeft mss een punt)

dus als zijn boodschap nu is, wat jij denkt dat 't is, dan snap ik 't niet zo

en leujk is anders, en tis ook niet zijn stijl om niks te laten horen

dus ja, ik baal -- en ik vind 't verrekte moeilijk om het te laten gaan nu

ik vraag niet zoveel. heb de hele week ook niks laten horen, en 1 gewoon gezellig krijg ik geen reactie op.....is dat teveel moeite dan of zo?

en op zoek ben ik altijd wel gebleven, naar een serieuze relatie dan...... ik heb het ook eigenlijk wel een beetje gehad met de losse contacten. Been there done that. 3 times nu, en hetloopt toch steeds iedere keer hetzelfde af

ik ben het eigenlijk wel zat om alleen als een erg lekker lijf en geile vrouw te worden gezien. Voor de verandering zou 't leuk zijn als iemand mij als persoon kan waarderen
dwaallicht ik vind het lullig, maar ik denk dat het over is.

vaak is het voor mensen op deze manier een stuk makkelijker het te laten eindigen, dan je rechtstreeks in het gezicht te zeggen dat het over en sluiten is.

en idd, wees verstandig en ga voor een leuke vent om een leuke relatie op te bouwen.

en ga simpelweg daarin gelukkig worden.
Hallo allemaal

Jeetje wat schrijven jullie veel kan het bijna niet bijhouden.

Wel leuk om te lezen dat iedereen toch wel bijna hetzelfde denkt en doet.

Hier is het allemaal wat lastiger, ik denk dat hij verliefd aan t worden is. Oke ik voel ook wel wat maar om alles op zn kop te gaan zetten....nee dat ga ik niet doen!

ach de tijd zal het leren
quote:DWaallicht schreef op 16 januari 2009 @ 17:05:

Ja, vind jij de boodschap duidelijk?

Toen ik er wegging was de afspraak dat we contact zouden opnemen als we iets wilden afspreken. En dat we niet weer direct zouden terugschieten in wekelijkse afspraken uit gewoonte, maar alleen als we er zin in zouden hebben...

En dat ik nog even niet op MSN unblockt zou worden, dat leek 'm beter (en hij heeft mss een punt)

dus als zijn boodschap nu is, wat jij denkt dat 't is, dan snap ik 't niet zo

en leujk is anders, en tis ook niet zijn stijl om niks te laten horen

dus ja, ik baal -- en ik vind 't verrekte moeilijk om het te laten gaan nu

ik vraag niet zoveel. heb de hele week ook niks laten horen, en 1 gewoon gezellig krijg ik geen reactie op.....is dat teveel moeite dan of zo?

en op zoek ben ik altijd wel gebleven, naar een serieuze relatie dan...... ik heb het ook eigenlijk wel een beetje gehad met de losse contacten. Been there done that. 3 times nu, en hetloopt toch steeds iedere keer hetzelfde af

ik ben het eigenlijk wel zat om alleen als een erg lekker lijf en geile vrouw te worden gezien. Voor de verandering zou 't leuk zijn als iemand mij als persoon kan waarderen

Waarom is het beter dat je nog niet unblocked wordt op msn? Of heb ik wat gemist?

Begrijp wel dat je niet zo gezien wilt worden, maar ik denk dat als je iemand hebt voor de lust dat het dan toch wel een beetje zo is.....

Ik begrijp je wel dat het niet leuk is om niks te horen. Ik heb dat ookw eleens dat ik denk, jeetje man kun je dan niet even wat liefs zeggen......

Maar misschien beleven vrouwen toch de dingen anders..
Dwaallicht, ik ben het met DMNJ eens (goh, dat begint een gewoonte te worden.....), ik denk ook dat het voor hem toch echt over is, en dat hij het wel makkelijk vindt om dat zo te laten merken. Jij houdt vanzelf wel een keer op met sms-en, en dan heeft hij lekker makkelijk jou nooit in je gezicht hoeven zeggen dat het over is.

Echt geen energie meer in steken, hoor, die energie kun je beter in positieve dingen stoppen!

Hij maakt je niet tot wie je bent, dat doe je zelf!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@DMJN....wees jij maar lekker jezelf hoor. Er zijn ook vrouwen die van jouw soort mannen houden.

@Dwaallicht....ik vind het persoonlijk nogal raar de je geblockt wordt op MSN...bij mij is de boodschap wel duidelijk. Ik hoop echt voor je dat je snel een andere leuke vent vindt. En je hem uit je hoofd kan proberen te zetten.

@Toy...wat zul jij je nu heerlijk voelen zeg....Die date klinkt echt heel tof...En lekker zoenen met je SC...jummie

@ Miss T...leuk zo'n afspraak wie het werk doet... Jij hebt goed werk geleverd dus! You go girl.
@geheim....wat is nou de status tussen jullie dan...ik geloof dat ik eht niet helemaal begrijp? Vind je het zelf nog leuk???

@ over jezelf zijn...ik denk dat ik meer durf als ik met mijnSV ben. Meer remmen laat gaan. Hebben jullie dat ook?

En ja eens een vreemdganger altijd een vreemdganger??? ik weet het neit. Ben wel eens dat als je eenmaal die spanning geproefd hebt dat je dan neit meer terug wil.
hoi allemaal..

bedankt voor jullie reacties...

waarom het beter is (misschien) om geblockt te blijven, is omdat ik het heb uitgemaakt toen ik steeds minder van z'n tijd en aandacht en moeite en ook enthousiasme kreeg.

Hij nam maandenlang steeds het initiatief om af te spreken, we zagen elkaar vaak en deden veel dingen samen. Ook op MSN was hij altijd degene die gesprekjes begon.

De rollen zijn bijna omgedraaid na onze vakantie samen.

Heel lgeleidelijk kwam hij steeds minder op MSN en/of werden de gesprekjes korter en/of voegde hij van die speciale berichten toe die duidelijk niet voor mij bestemd waren. Onze afspraken werden ineens standaard, wat ik wel prettig vond terwijl hij a/d andere kant er steeds minder moeite voor deed, of tijd in stak.

Ik heb daar vaak commentaar op gehad omdat ik niet zo for granted gezien wilde worden. Dat hij vanzelfsprekend toch wel op de stoep zou staan terwijl hij onder mijn neus (MSN) met andere flirtte en chatte (en met mij dus steeds minder). Ik wilde ook aandacht tijd en moeite! I'm worth it. ;) -- of zie ik dat verkeerd?

Noui ja, goed uiteindelijk is die bom gebarsten nadat ik het vaak probeerde bspreken op MSN (maar boodschap kwam niet over, of hij had er geen zin in) toen heb ik het uitgemaakt, zeg maar. Hoop stennis geweest en geblockt op MSN, hij had geen zin in het 'gezeur'...

Nu een paar keer weer gezien maar het blocken blijft.
quote:Miss thang schreef op 16 januari 2009 @ 19:02:

Hij maakt je niet tot wie je bent, dat doe je zelf!

Ja, da's een goeie. Met m'n kop weet ik dat, maar nu nog het doen (en het voelen)

moeilijk hoor.... iedereen krijgt toch graag bevestiging? :S
Hallo,

Geen tijd om op alles te reageren maar las ff mee uit nieuwsgierigheid .

@ Geheim: je gaat snel lees ik! Maar goed als je je er goed bij voelt prima natuurlijk.

@ Toytje gaat nog tzelfde hier , nog steeds 1b , hij blijft gewoon te leuk en er is zo'n vriendschap en aantrekkingskracht die kunnen we niet altijd weerstaan.
quote:vamylena schreef op 16 januari 2009 @ 20:05:

@DMJN....wees jij maar lekker jezelf hoor. Er zijn ook vrouwen die van jouw soort mannen houden.

@Dwaallicht....ik vind het persoonlijk nogal raar de je geblockt wordt op MSN...bij mij is de boodschap wel duidelijk. Ik hoop echt voor je dat je snel een andere leuke vent vindt. En je hem uit je hoofd kan proberen te zetten.

@Toy...wat zul jij je nu heerlijk voelen zeg....Die date klinkt echt heel tof...En lekker zoenen met je SC...jummie

@ Miss T...leuk zo'n afspraak wie het werk doet... Jij hebt goed werk geleverd dus! You go girl.

dat vind ik nou weer zo gek klinken.

jouw soort................wat is dan mijn soort??

wat voor soort man ben ik dan??
nou je gaf zelf toch al aan dat je je als een boer gedragen kan. Nou sommige vrouwen krijgen daar een kick van! Ik heb tenminste een vriendin die dat leuk vindt...dus tja
Er is een tv-programma dat heet; "boer zoekt vrouw".........
of was het "boer zoekt boerin"? ;)
Laten we er; 'vrouw zoekt boer' van maken.
hee jullie twee.............lekker zo doorgaan
Hahaha, gaat lekker hier, Stew en Buster.

Dwaallicht, let him go. Hij is het echt niet waard. Je bent zo te lezen veel om 'm gaan geven en hij laat je nu overduidelijk merken geen interesse meer te hebben. De loser. En misschien ook gewoon wat handiger dat je 'm niet meer gaat zien? Sterkte.

Ik had gisteravond een date, elkaar enorm opgegeild via sms, zegt meneer een half uur voor date af. Zijn nr1 was thuis en hij kon niet weg. Ben nu officieel sexueel gefrustreerd. Hele avond opbouwen, opbouwen en dan *poef* ipv *climax*. Zucht.
quote:DWaallicht schreef op 16 januari 2009 @ 20:18:

[...]

Ja, da's een goeie. Met m'n kop weet ik dat, maar nu nog het doen (en het voelen)

moeilijk hoor.... iedereen krijgt toch graag bevestiging? :S

Dwaallicht, tuurlijk is het prettig om bevestiging te krijgen, maar dat is precies wat ik bedoel, je moet die bevestiging in jezelf zoeken, en niet bij een ander, en al zeker niet bij deze man!

Kom op! Je bent echt meer waard dan deze man.
Oh , Liefblond, wat een anticlimax idd! Vreselijk! Laat hem de volgende keer maar extra zijn best doen om het goed te maken, hoor.

Maar dit soort dingen horen er wel bij, als nr. 1 opeens thuis is, of ziek wordt ofzo, dan moeten wij als sv/minnares dat maar slikken.....

Hoe vinden jullie dat? Hebben jullie daar moeite mee? Of aanvaard je dat je op de tweede plek komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven