Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Angie en Yas, dat museum in jullie stad, kun je daar vanaf het station ook heen wandelen?
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 20:39:

Angie en Yas, dat museum in jullie stad, kun je daar vanaf het station ook heen wandelen?Makkelijk. Kost je 10 tot 15 min lopen.
Fijn! Volgende maand gaan we daar heen. Zo'n zin in.
quote:SaveAngie schreef op 05 februari 2017 @ 20:37:

[...]

En echt lekker? Ik twijfel nog om zo'n ding te kopen..

Ja echt!

Ik gebruik het ding veel te weinig voor andere dingen dan aardappelpartjes en frites. Er zit zo'n inzetmandje bij en daar had ik eerst bakpapier opgedaan, partjes pompoen met een beetje olie, peper, zout en chilivlokken.

Ging echt heel hard. Halverwege feta en walnoot bij gegooid. Super!

Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 20:39:

Angie en Yas, dat museum in jullie stad, kun je daar vanaf het station ook heen wandelen?

Als pa nog makkelijk loopt is het zeker te doen.

Je kan er ook makkelijk een bus of taxi pakken.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 20:42:

Fijn! Volgende maand gaan we daar heen. Zo'n zin in.

Moet je er een dagje van maken. Achter het museum is het rampgebied. Is onherkenbaar opnieuw opgebouwd. Pak je de Twentse Welle even mee.

En naderhand hapje en drankje doen op de Oude Markt. Alles loopafstand van het station.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 05 februari 2017 @ 20:42:

[...]

Ja echt!

Ik gebruik het ding veel te weinig voor andere dingen dan aardappelpartjes en frites. Er zit zo'n inzetmandje bij en daar had ik eerst bakpapier opgedaan, partjes pompoen met een beetje olie, peper, zout en chilivlokken.

Ging echt heel hard. Halverwege feta en walnoot bij gegooid. Super!

[afbeelding]Ok, ik ben om
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 20:44:

[...]

Moet je er een dagje van maken. Achter het museum is het rampgebied. Is onherkenbaar opnieuw opgebouwd. Pak je de Twentse Welle even mee.

En naderhand hapje en drankje doen op de Oude Markt. Alles loopafstand van het station.Nu heb ik ook zin om te gaan
Angie, pa loopt nog prima, we hebben vanmiddag nog 2 uur gewandeld.

Yas, rampgebied zien, of beter gezegd wat opgebouwd is, is zeker een optie. Hapje is niet zo pa's ding, drankje wel
quote:Oudblond schreef op 05 februari 2017 @ 20:29:

[...]

Sneren in de kroeg Ze waarcshuwde voor jouw praaivisie
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 20:02:

[...]

Ben alweer flink opgeknapt. Morgen roostervrij dus nog even kalm aan en dinsdag maar weer eens aan het werk dacht ik zo.Fijn zo!!
Ik had ook zelfgemaakte erwtensoep, bijna hetzelfde als die van Angie. Geen hamschijf maar alleen een mergpijpje deze keer. Het was heerlijk, voor morgen nog een bakje en eentje in de vriezer.
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 20:47:

Angie, pa loopt nog prima, we hebben vanmiddag nog 2 uur gewandeld.

Yas, rampgebied zien, of beter gezegd wat opgebouwd is, is zeker een optie. Hapje is niet zo pa's ding, drankje wel Dat moet dan helemaal goedkomen. Oude Markt ook doen!
quote:SaveAngie schreef op 05 februari 2017 @ 20:46:

[...]

Nu heb ik ook zin om te gaan

Ik ga ook, met een vriendin.1 keer vallen en we zijn er

Zij woont achter mij.
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 20:48:

[...]

Dat moet dan helemaal goedkomen. Oude Markt ook doen!Ik heb er nu al zin in!
quote:Watervrouw333 schreef op 05 februari 2017 @ 20:47:

[...]

Ze waarcshuwde voor jouw praaivisie
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mocht ik jullie tegenkomen Yas en Angie, dan zwaai ik heel hard. Dus als jullie ergens een keer iemand als een gek zien zwaaien dan ben ik dat.
Kom je van ver?

Wij zijn bezig met serie 2 van The Bridge. Ik kan er niet inkomen. Serie 1 vond ik prachtig.
quote:Oudblond schreef op 05 februari 2017 @ 20:29:

[...]

Sneren in de kroeg

Ik lees jou graag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 20:52:

Kom je van ver?

Wij zijn bezig met serie 2 van The Bridge. Ik kan er niet inkomen. Serie 1 vond ik prachtig.

1 uur, 50 minuten met de trein. Dus dat is wel te overzien.

Ik vond the bridge gaaf. Maar heb wel alleen de deense? zweedse? versie gezien.

Rare dromen dit jaar:

- met siblings in giga apartement gaan wonen en dan spijt hebben dat ik mijn eigen huur heb opgezegd

- pinpasjes verpulverd behalve degene die niet meer geldig is/waar ik geen code van weet, uiteraard op vakantie zonder contanten

- iets ergs waar ik heel nuchter/praktisch op reageer. (weten dat het een droom is maar wakker worden ho maar)
Iemand nog een creatief idee voor snijbonen? Mijn vriezer moet leeg en daar zitten zakken vol snijbonen in. Ongezouten, alleen geblancheerd. Stamppot, uiteraard, maar verder?
(google "raar dier" levert best geinige plaatjes op )
quote:vrouwjagersma schreef op 05 februari 2017 @ 20:58:

Iemand nog een creatief idee voor snijbonen? Mijn vriezer moet leeg en daar zitten zakken vol snijbonen in. Ongezouten, alleen geblancheerd. Stamppot, uiteraard, maar verder?Soepen.
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 20:59:

[...]

Soepen.

Nog een specifiek supergeweldig recept, toevallig?

Yvette van Boven helpt me niet echt, moet ik zeggen. Dan moet ik eerst nog kardemompeulen in huis halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven