Lijf & Lijn alle pijlers

Ineens ander uiterlijk..

06-02-2017 22:32 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
vriend een bril geven en doekje over de spiegel!
Klinkt als het begin van een onwijs slechte film....
Oh dear, how sad, never mind.
Herstelfunctie uitvoeren naar eergisteren...

Dan ben je wel dit topic kwijt
Het is geen film, het is echt haha ik herken het gezicht die terug staart in de spiegel niet helemaal . Weird
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:36:

Het is geen film, het is echt haha ik herken het gezicht die terug staart in de spiegel niet helemaal . WeirdTe lang niet in de spiegel gekeken dus...
Precies dit heb ik ook een keer gehad.

Toen bleek ik zwanger te zijn van mijn eerste dochter!
Alien abduction. Wat anders.
quote:Geelheer schreef op 06 februari 2017 @ 22:38:

Precies dit heb ik ook een keer gehad.

Toen bleek ik zwanger te zijn van mijn eerste dochter!

Ah, problem solved.

Gefeliciteerd, TO!
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:36:

Het is geen film, het is echt haha ik herken het gezicht die terug staart in de spiegel niet helemaal . Weird

Inderdaad. Nu zie ik het ook!
Iets met hormonen moet ik ook aan denken. Hoe oud ben je?
Hahhaa jeetje nu word ik nog banger. Ik ben 29 en ben toch best ijdel dus kijk zeer regelmatig in de spiegel;)
Neem er nog 1!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?
Dacht ook gelijk zwanger?
Was ook het eerst wat ik dacht: zwanger. Ik zou maar even een test gaan doen als ik jou was.
Ik denk ook zwanger.
Zwangerschapstest doen, TO. Blijkbaar kan dit voorkomen als je zwanger bent? Nooit van gehoord.
Life is short. Eat dessert first.
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:45:

Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?

Vrijwel nooit of nooit?

Overigens kon niemand aan mij zien dat ik zwanger was (in het begin dan, zonder buik ).
Heb je niet overgegeven binnen 3 uur na pilslikken? Geen diarree gehad? Geen middeltjes tegen eventuele ziekteklachten gebruikt die je pil beïnvloeden? Als het antwoord nee is lijkt het me onwaarschijnlijk.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik zou er maar eens een testje tegenaan gooien... Wat had je? Buikgriep? Gespuugd en daarmee de pil geloosd? Of antibiotica waarmee de werking van de pil niet betrouwbaar is?
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:45:

Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?Toen ik net overtijd was. Echt absurd, ik keek in de spiegel en herkende mezelf gewoon niet. Ik zag er voor mijn gevoel compleet anders uit. Twee dagen later had ik een postitieve test in mijn handen.
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig of je daadwerkelijk zwanger bent of niet...
quote:doornroosje9 schreef op 06 februari 2017 @ 22:51:

Zwangerschapstest doen, TO. Blijkbaar kan dit voorkomen als je zwanger bent? Nooit van gehoord.

Links Yolanthe niet zwanger/rechts wel zwanger
quote:Geelheer schreef op 06 februari 2017 @ 22:52:

[...]

Toen ik net overtijd was. Echt absurd, ik keek in de spiegel en herkende mezelf gewoon niet. Ik zag er voor mijn gevoel compleet anders uit. Twee dagen later had ik een postitieve test in mijn handen.Dit was overigens alleen bij mijn oudste, bij mijn jongste nooit gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven