Lijf & Lijn alle pijlers

Ineens ander uiterlijk..

06-02-2017 22:32 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Ik vind het absoluut niet jammer dat ik niet zwanger ben: ben liever gewoon lelijk ;)
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:06:

Ik vind het absoluut niet jammer dat ik niet zwanger ben: ben liever gewoon lelijk ;)
Fijn Lautje.
Whaaaa wat een anticlimax!!!

Had dat van het epileren en botox even in je beginpost gezet, ik heb elke pagina gelezen voor de ontknoping..( gelijk naar heteinde is nooit leuk, dan lees je soms al reacties op de ontknoping)

Nou ja, van harte met je ouwe stress kop dan maar
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:04:

Ik heb een tijdje geleden Botox in voorhoofd laten spuiten en fillers langs mond. Dat zal wel uitgewerkt zijn haha is mijn enige verklaring verder

Kom je nu mee
Die botox en filler zijn echt niet plotsklaps uit je hoofd verdwenen hoor. Gaat toch echt heel geleidelijk.
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:04:

Ik heb een tijdje geleden Botox in voorhoofd laten spuiten en fillers langs mond. Dat zal wel uitgewerkt zijn haha is mijn enige verklaring verder

Da's toch niet van de ene op de andere dag uitgewerkt?

Blij voor jou dat je niet met een ongeplande zwangerschap zit.
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:06:

Ik vind het absoluut niet jammer dat ik niet zwanger ben: ben liever gewoon lelijk ;)Ik vind je leuk!
Nee dat kan ook nog helemaal niet uitgewerkt zijn, daarom is het zo vreemd. Ik heb werkelijk geen idee maar ik vermijd nu maar gewoon spiegels totdat ik mezelf weer ben
Had ik maar een motto.
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:17:

Nee dat kan ook nog helemaal niet uitgewerkt zijn, daarom is het zo vreemd. Ik heb werkelijk geen idee maar ik vermijd nu maar gewoon spiegels totdat ik mezelf weer benHoe weet je dat dan?
quote:Corona67 schreef op 07 februari 2017 @ 18:48:

[...]

Hoe weet je dat dan?

Man zal het haar misschien vertellen?

Als die gisteren al opmerkte "dat ze er anders uitzag".
quote:Mietrot schreef op 07 februari 2017 @ 18:52:

[...]

Man zal het haar misschien vertellen?

Als die gisteren al opmerkte "dat ze er anders uitzag".

Hmmmm . Ok. Dus zolang hij niks zegt denkt TO. Grrrr.

Shit
Gelukkig dan maar TO!

En ik denk dat het de wenkbrauwen zijn.
Nou ja een man die het opvalt dat er iets 'anders' aan je is vind ik ook wel bijzonder
quote:YellowDiamond schreef op 07 februari 2017 @ 19:04:

Nou ja een man die het opvalt dat er iets 'anders' aan je is vind ik ook wel bijzonder?

Das waar..

Ik zag ooit niet dat een muur geverfd was. Was ook van blauw naar blauw dus zo heel scheelde het niet...

Daarentegen zag ik wel bij een collega dat hij een nieuwe bril had! En dat zei ik dus ook..

(Alleen jammer dat ik even niet door had dat hij daarvoor brilloos was...)
quote:Corona67 schreef op 07 februari 2017 @ 19:08:

Daarentegen zag ik wel bij een collega dat hij een nieuwe bril had! En dat zei ik dus ook..

(Alleen jammer dat ik even niet door had dat hij daarvoor brilloos was...)
Wat schrijf je leuk TO!
Haha nou mijn vriend zag niet dat ik de helft van mijn haar geblondeerd had (ik heb donker bruin haar). Dus dat hij wat anders ziet is wel een wonder!

@ dankjewel lavendel-madelief:)

@corona haha beetje jammer
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 23:39:

O my haha ik zal morgen een test halen en laten weten. Maar dat denk ik echt niet hoor!Ik was ook zwanger toen mijn gezicht veranderde, van de een op andere dag. Heel erg gek!
Gefeliciteerd met het goede nieuws!
Vivo per lei
ze is niet zwanger.....
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:00:

Ik wil jullie het heugelijke nieuws brengen dat ik NIET zwanger ben! Dikke vette streep (een maar dus ;) dus blijkbaar heb ik gewoon een oude kop en moet ik snel op vakantie. Bedankt voor het meeleven ;)Woohooo! Gelukkig!
Zijn je ogen misschien wat opgezwollen? Dat heb ik bij verkoudheid en daar zie ik er ook oud door uit. (Maar ik ben ook oud. Dat helpt sowieso niet mee).

Hoera voor de negatieve test. Zal ik je nog even pesten door te vragen of er ook geen vaag streepje stond? Zo eentje heb ik er hier nu ook rondlopen.

(Sorry, das gemeen!)
quote:gizzmo-returns schreef op 07 februari 2017 @ 19:41:

ze is niet zwanger.....Domper he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven