Ineens ander uiterlijk..
maandag 6 februari 2017 om 22:32
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
dinsdag 7 februari 2017 om 18:10

dinsdag 7 februari 2017 om 18:13
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:04:
Ik heb een tijdje geleden Botox in voorhoofd laten spuiten en fillers langs mond. Dat zal wel uitgewerkt zijn haha is mijn enige verklaring verder
Da's toch niet van de ene op de andere dag uitgewerkt?
Blij voor jou dat je niet met een ongeplande zwangerschap zit.
Ik heb een tijdje geleden Botox in voorhoofd laten spuiten en fillers langs mond. Dat zal wel uitgewerkt zijn haha is mijn enige verklaring verder
Da's toch niet van de ene op de andere dag uitgewerkt?
Blij voor jou dat je niet met een ongeplande zwangerschap zit.

dinsdag 7 februari 2017 om 19:08
quote:YellowDiamond schreef op 07 februari 2017 @ 19:04:
Nou ja een man die het opvalt dat er iets 'anders' aan je is vind ik ook wel bijzonder?
Das waar..
Ik zag ooit niet dat een muur geverfd was. Was ook van blauw naar blauw dus zo heel scheelde het niet...
Daarentegen zag ik wel bij een collega dat hij een nieuwe bril had! En dat zei ik dus ook..
(Alleen jammer dat ik even niet door had dat hij daarvoor brilloos was...)
Nou ja een man die het opvalt dat er iets 'anders' aan je is vind ik ook wel bijzonder?
Das waar..
Ik zag ooit niet dat een muur geverfd was. Was ook van blauw naar blauw dus zo heel scheelde het niet...
Daarentegen zag ik wel bij een collega dat hij een nieuwe bril had! En dat zei ik dus ook..
(Alleen jammer dat ik even niet door had dat hij daarvoor brilloos was...)

dinsdag 7 februari 2017 om 19:35
dinsdag 7 februari 2017 om 19:42

dinsdag 7 februari 2017 om 19:43
Zijn je ogen misschien wat opgezwollen? Dat heb ik bij verkoudheid en daar zie ik er ook oud door uit. (Maar ik ben ook oud. Dat helpt sowieso niet mee).
Hoera voor de negatieve test. Zal ik je nog even pesten door te vragen of er ook geen vaag streepje stond? Zo eentje heb ik er hier nu ook rondlopen.
(Sorry, das gemeen!)
Hoera voor de negatieve test. Zal ik je nog even pesten door te vragen of er ook geen vaag streepje stond? Zo eentje heb ik er hier nu ook rondlopen.
(Sorry, das gemeen!)