Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 februari 2017 @ 22:56:

Mijn hele auto is wit. Dikke laag sneeuw Hou het alsjeblieft bij jullie!
Life is short. Eat dessert first.
Phae is je kapster uitgeschoten?

Ik heb de achterkant korter dan de voorkant. Maar dat is bewust.
quote:doornroosje9 schreef op 07 februari 2017 @ 22:57:

[...]

Hou het alsjeblieft bij jullie!Ik wil het ook niet

Zeggen dat hij in het heetst van de strijd niet zo hard aan je haar moet trekken. Opgelost.Dat doet ie echt nooit.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 februari 2017 @ 22:57:

Phae is je kapster uitgeschoten?

Ik heb de achterkant korter dan de voorkant. Maar dat is bewust.Nee, dat denk ik niet. Het is echt een pluk in de onderste haarlijn. Lijkt me stug dat die kapper die reduceert tot een paar cm ipv een paar cm er af. En ik heb het vaker trouwens.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 februari 2017 @ 22:56:

Mijn hele auto is wit. Dikke laag sneeuw Zorg dat het niet deze kant op komt asjeblieft.
Mogguh,

Nog steeds wit hier.
Bonjour lieve mensen, de Mexicanen willen niet naar buiten vanwege de sneeuw. Ik heb ze net handmatig de deur uit geholpen, het land op, en ze trekken hun poten op tot naast hun oren bij iedere stap.

Phae, mijn haar is ook lang, maar ik heb dat niet. Wel zit het daar regelmatig gigantisch in de knoop door het schuren over mijn kleding gedurende de dag. Het is daar dus ook kwetsbaarder en wat beschadigd, dat wel.
En goedemorgen.

Ik mag vandaag éindelijk naar de fysio.
Hier is het gelukkig gewoon nat.

Ik ben snip verkouden en heb voor de extra dun rood doorlopen ogen waar steeds een te hoog waterpeil heerst. Vandaag werken en morgen een sollicitatiegesprek. Niet zo leuk dus.

[...]

Hou het alsjeblieft bij jullie!Waarom? Jij zit toch binnen
Ik doe 1 mopper post. Vorige week heb ik me 1 dag ziek gemeld, want erge PDS klachten. Gisteren begon het opnieuw en vandaag voel ik me nog steeds niet lekker. Weer ziekmelden vind ik heel vervelend, maar me zo voelen ook.
Dat is irritant Elfje, beterschap ermee.

Ik weet niet of het sneeuwt of regent want heb nog niet naar buiten gekeken. Hoef pas om 10.00 de deur uit.

Man snurkte toch weer veel vannacht, hij moet vanavond maar ergens anders gaan liggen. Beter voor onze beider nachtrust.
Kittens, success bij de fysio.

Elfje, beterschap.

Bij mij geen sneeuw, wel waterkoud. Hier nog een ruime ochtend werken en dan lekker weekend. Morgen wordt het gelukkig weer zonniger.
Dank jullie, Dolfje en Ren. Collega vond het niet erg en wenste me beterschap. Ik ben zo blij met deze collega. Hoef me nooit schuldig te voelen als ik niet kom. Scheelt dat ik op vrijwillige basis werk.
Kittens ik hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen. Ik mag vrijdag weer. Eind vorige week dacht ik nog dat het daarna wel klaar zou zijn, nu denk ik dat helaas niet meer

Elfje beterschap!
The owls are not what they seem
Dank je, Lady.

Balen, er is maar 1 seizoen van Trapped op Netflix! Vond hem erg goed.
quote:Elfje112 schreef op 08 februari 2017 @ 09:50:

Dank je, Lady.

Balen, er is maar 1 seizoen van Trapped op Netflix! Vond hem erg goed.Vond ik ook jammer! er schijnt wel een nieuwe serie aan te komen maar die wordt pas later dit jaar opgenomen
quote:LadyL0101 schreef op 08 februari 2017 @ 09:59:

[...]

Vond ik ook jammer! er schijnt wel een nieuwe serie aan te komen maar die wordt pas later dit jaar opgenomen Dat zou wel fijn zijn een tweede seizoen!
Trapped was gaaf. Die tweede serie mag er van mij wel snel komen.

Ik ben inmiddels een uur en een kwartier bezig geweest om dingen geprint te krijgen. Zo fijn als je er toch, ergens in dit grote gebouw, eentje kunt vinden die het doet. Ondertussen voel ik me wel heel recalcitrant en dat is niet zo handig vlak voor een gesprek met mijn lg. Maar even een zenmomentje inlassen.

Ik las het hier eng.wikipedia.org

maar helaas komt die dus pas uit eind 2018
quote:Elfje112 schreef op 08 februari 2017 @ 08:03:

[...]

Waarom? Jij zit toch binnen Vandaag moet ik toevallig boodschappen doen!
Life is short. Eat dessert first.
De fysioth. heeft me nog nooit zo'n pijn gedaan

Gelukkig is de verwachting wel dat ik na 4 behandelingen vanaf ben. Daarna is mijn rug aan de beurt.

Na de fysio meteen door naar de sportschool.

Ik ken daar nooit iemand, maar vandaag leek het wel of ik iedereen kende

Nog nooit meegemaakt. De meesten ken ik via mijn werk.

Het lijkt wel of ik een leven heb ofzo. Het sporten duurde zo ook veel langer dan de bedoeling.

Dus nu moet ik nog heel het huis aan kant brengen (mijn moeder komt een nachtje slapen om op zoon te passen) en mijn tas inpakken (en tot de conclusie komen dat ik écht nog even dit en dat moet wassen) voor onze 4-daagse opleidingblok.

Tussendoor heb ik ook nog een afspraak en moet ik boodschappen doen.

Maar eerst even koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven