Bah, buikgriep
zaterdag 11 februari 2017 om 01:21
Tenminste, dat denk ik. Ik heb vanavond al 5 x overgegeven, zelfs water kan ik niet binnenhouden... En ik heb zo'n dorst Ik ben zooo moe en slap, maar ik kan gewoon niet slapen, ligstand betekend misselijk en braakneigingen.
Iemand die me misschien even op kan fleuren met berichten dat dit snel overgaat? Vind dit verschrikkelijk
Iemand die me misschien even op kan fleuren met berichten dat dit snel overgaat? Vind dit verschrikkelijk
zaterdag 11 februari 2017 om 04:42
quote:knabbelenbabbel schreef op 11 februari 2017 @ 02:14:
Niks aan! Ik lig wakker van de kiespijn.
Proberen hele kleine slokjes lauw water. Beterschap!
Dat lijkt me ook verschrikkelijk! Hoe gaat het nu? Pijnstiller ingenomen?
Ik ben maar beneden op de bank gaan liggen, kunnen de anderen hier lekker slapen. Tot zover een paar uurtjes kunnen slapen en water hou ik gelukkig nu wel binnen.
Het klinkt stom, maar ik geloof dat ik nog liever een bevalling doe dan dat ik dit heb
Niks aan! Ik lig wakker van de kiespijn.
Proberen hele kleine slokjes lauw water. Beterschap!
Dat lijkt me ook verschrikkelijk! Hoe gaat het nu? Pijnstiller ingenomen?
Ik ben maar beneden op de bank gaan liggen, kunnen de anderen hier lekker slapen. Tot zover een paar uurtjes kunnen slapen en water hou ik gelukkig nu wel binnen.
Het klinkt stom, maar ik geloof dat ik nog liever een bevalling doe dan dat ik dit heb
zaterdag 11 februari 2017 om 09:39
quote:ZonderSnor schreef op 11 februari 2017 @ 09:16:
Ik ken het. Je voelt je verschrikkelijk!
Ik kreeg toen ik het voor t laatst had, van iemand de tip om lauwe cola te drinken.
Niet hele sloten tegelijk, maar zo nu en dan een slokje.
En weet je? Het hielp! Raar maar waar.Cola zonder prik bedoel je waarschijnlijk.
Ik ken het. Je voelt je verschrikkelijk!
Ik kreeg toen ik het voor t laatst had, van iemand de tip om lauwe cola te drinken.
Niet hele sloten tegelijk, maar zo nu en dan een slokje.
En weet je? Het hielp! Raar maar waar.Cola zonder prik bedoel je waarschijnlijk.
zaterdag 11 februari 2017 om 10:34
zaterdag 11 februari 2017 om 10:37
quote:Geraldine schreef op 11 februari 2017 @ 09:58:
Ik heb in 6 weken tijd 2 keer een luchtweginfectie gehad en was de eerste keer stronteigenwijs...gewerkt en gesport. Nou dat heb ik geweten en ervan geleerd. De tweede keer was minder erg.
To,beterschap! Dat gaat weer over. Heftig! Fijn dat het over is
Ik heb in 6 weken tijd 2 keer een luchtweginfectie gehad en was de eerste keer stronteigenwijs...gewerkt en gesport. Nou dat heb ik geweten en ervan geleerd. De tweede keer was minder erg.
To,beterschap! Dat gaat weer over. Heftig! Fijn dat het over is
zaterdag 11 februari 2017 om 10:45