V.O.G
zondag 12 februari 2017 om 08:22
zondag 12 februari 2017 om 08:23
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:21:
Maar al dat commentaar. Was toch niet me vraag. Toch bedankt voor die mensen die me Nederlandse taal niet kan lezen.Nee, maar de charme van een forum (en zeker dit forum) is nou juist dat degene die een topic opent niet kan bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden.
Maar al dat commentaar. Was toch niet me vraag. Toch bedankt voor die mensen die me Nederlandse taal niet kan lezen.Nee, maar de charme van een forum (en zeker dit forum) is nou juist dat degene die een topic opent niet kan bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden.
Oh dear, how sad, never mind.
zondag 12 februari 2017 om 08:25
zondag 12 februari 2017 om 08:47
Door de rechter opgelegd?
Volgens mij heb je alleen een strafblad als de straf door de rechter is bepaald. Als dat niet zo is (maar bedoelt als schadevergoeding voor de winkelier), dan heb je een boete gehad en wordt dat niet als misdrijf genoteerd en heb je geen strafblad.
Is dat door de politie gezegd dat je een strafblad hebt?
Volgens mij heb je alleen een strafblad als de straf door de rechter is bepaald. Als dat niet zo is (maar bedoelt als schadevergoeding voor de winkelier), dan heb je een boete gehad en wordt dat niet als misdrijf genoteerd en heb je geen strafblad.
Is dat door de politie gezegd dat je een strafblad hebt?
zondag 12 februari 2017 om 08:52
quote:helena2 schreef op 12 februari 2017 @ 08:47:
Door de rechter opgelegd?
Volgens mij heb je alleen een strafblad als de straf door de rechter is bepaald. Als dat niet zo is (maar bedoelt als schadevergoeding voor de winkelier), dan heb je een boete gehad en wordt dat niet als misdrijf genoteerd en heb je geen strafblad.
Is dat door de politie gezegd dat je een strafblad hebt?
Een diefstal kan afgedaan worden met een transactie, dan betaal je direct en hoef je niet voor de rechter te komen. Maar je hebt evengoed gewoon een aantekening op je strafblad net als wanneer je voor de rechter zou komen.
Ik denk dat dit best eens een probleem kan worden..
Door de rechter opgelegd?
Volgens mij heb je alleen een strafblad als de straf door de rechter is bepaald. Als dat niet zo is (maar bedoelt als schadevergoeding voor de winkelier), dan heb je een boete gehad en wordt dat niet als misdrijf genoteerd en heb je geen strafblad.
Is dat door de politie gezegd dat je een strafblad hebt?
Een diefstal kan afgedaan worden met een transactie, dan betaal je direct en hoef je niet voor de rechter te komen. Maar je hebt evengoed gewoon een aantekening op je strafblad net als wanneer je voor de rechter zou komen.
Ik denk dat dit best eens een probleem kan worden..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
zondag 12 februari 2017 om 08:52