Werk & Studie alle pijlers

V.O.G

12-02-2017 07:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ondanks een diefstal toch een v.o.g ontvangen. FINANCIELE functie ?????
Oke
Maar al dat commentaar. Was toch niet me vraag. Toch bedankt voor die mensen die me Nederlandse taal niet kan lezen.
Het ligt er ook een beetje aan wat voor functie het betreft. Financieel is vrij breed. Gezien je Nederlands vermoed ik niet dat het gaat om een extreem verantwoordelijke functie (zeg maar hbo-niveau of hoger), dus dat werkt in je voordeel.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:21:

Maar al dat commentaar. Was toch niet me vraag. Toch bedankt voor die mensen die me Nederlandse taal niet kan lezen.Nee, maar de charme van een forum (en zeker dit forum) is nou juist dat degene die een topic opent niet kan bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden.
Oh dear, how sad, never mind.
Gaat alleen voor boekhouder functie.
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:01:

Mij vraag is duidelijk. Ik vraag geen verder commentaar. Ja of nee.Ik heb onlangs een VOG aangevraagd - en gekregen. Maar ik heb dan ook nooit iets gejat, dus hoefde ik me niet ongerust te maken of ik 'm zou krijgen of niet.
Hoe oud was je ten tijde van de diefstal?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ja klopt dat me Nederlandse taal niet 100 is maar daarom volg ik cursus voor.
Ik was 24
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:14:

Aangehouden en boete betaald. Zelfde dag naar huis. Ik heb gewoon strafblad.

Je hebt 'gewoon' een strafblad?

Dan kun je fluiten naar die functie.

En een heleboel ander functies.

Godzijdank.
Dus je hebt een boete betaald die door de rechter is opgelegd? Hoe hoog was die?
Een kennis van mij jat als de raven, maar kreeg vorig jaar gewoon een vog.
170 Euro
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:21:

Maar al dat commentaar. Was toch niet me vraag. Toch bedankt voor die mensen die me Nederlandse taal niet kan lezen.
Niet zoveel mensen ben ik bang.
Maar voor welke functie heeft u kennis aangevraagd.
Financiele
Door de rechter opgelegd?

Volgens mij heb je alleen een strafblad als de straf door de rechter is bepaald. Als dat niet zo is (maar bedoelt als schadevergoeding voor de winkelier), dan heb je een boete gehad en wordt dat niet als misdrijf genoteerd en heb je geen strafblad.

Is dat door de politie gezegd dat je een strafblad hebt?
Okke maar je kan veel jatten en nooit aangehouden maar. Is u kennis wel aangehouden??
quote:S-Groot schreef op 12 februari 2017 @ 08:43:

Een kennis van mij jat als de raven, maar kreeg vorig jaar gewoon een vog.Maar is je kennis ook daarvoor veroordeeld?
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:49:

Okke maar je kan veel jatten en nooit aangehouden maar. Is u kennis wel aangehouden??Nee dat niet. Maar dat was toch ook je vraag niet?
Nee , maar ik heb op internet gelezen dat het als nog een misdrijf is en dat je als nog strafblad krijg der voor.
quote:helena2 schreef op 12 februari 2017 @ 08:47:

Door de rechter opgelegd?

Volgens mij heb je alleen een strafblad als de straf door de rechter is bepaald. Als dat niet zo is (maar bedoelt als schadevergoeding voor de winkelier), dan heb je een boete gehad en wordt dat niet als misdrijf genoteerd en heb je geen strafblad.

Is dat door de politie gezegd dat je een strafblad hebt?

Een diefstal kan afgedaan worden met een transactie, dan betaal je direct en hoef je niet voor de rechter te komen. Maar je hebt evengoed gewoon een aantekening op je strafblad net als wanneer je voor de rechter zou komen.

Ik denk dat dit best eens een probleem kan worden..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:51:

Nee , maar ik heb op internet gelezen dat het als nog een misdrijf is en dat je als nog strafblad krijg der voor.Het zijn natuurlijk ook gewoon misdrijven, maar hij kreeg vog ipv strafblad.
S-groot Maar dat bedoel ik wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven