Werk & Studie alle pijlers

Hoop hebben?

13-02-2017 13:39 28 berichten
Ik heb een Burnout en ben nu langzaam aan het reïntegreren. Het streven is gezond terug 36 uur per week werken. Ik volg nu verplichte trainingen naast mijn werk. Mijn contract loopt af in April. Ik heb vanmorgen mijn leidinggevende gesproken en ze heeft nog niet laten doorschemeren dat ik eruit lig na April.

Ik hoop natuurlijk dat ik nog een contract aangeboden krijg. Ik vind het werk leuk, ik heb leuke collega's. ik had nooit gedacht dat ik de toeristen sector erg leuk zou vinden. Ik heb een toekomst uitgestippeld zo ga ik in september beginnen met een opleiding in de toeristen sector om mijn papiertje te halen en wellicht doorstromen naar wat hogers. Mijn uiteindelijke goal is om een hotel te kunnen leiden een soort managment functie. Eerst beginnen met de kleine stapjes en een opleiding en dan zie ik het wel verder.

Mijn vraag is eigenlijk... de trainingen die ik volg is dat een garantie om mijn baan te houden of niet? Het is een dure training je zou toch denken dat ze je die niet zomaar laten volgen neem ik aan? Of loop ik weer te hard van stapel...
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 13 februari 2017 @ 13:54:

[...]

Zou mij wel hoop geven, maar ja, garantie heb je in principe niet, alhoewel het erg dom zou zijn om in je te investeren als ze van je af willen.T.o.v. de totale kosten voor een werknemer vallen de kosten van de meeste cursussen wel mee. Zeker als het een wat groter bedrijf is. Dan komt het uit het trainingsbudget (dat toch op moet) en wordt er verder niet gekeken naar individuele gevallen gekeken.
En? Al een gesprek gehad?
Hee gizmo nog niet te druk gehad. Ik werk volgende week dinsdag weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven