Badkamerraam

woensdag 15 februari 2017 om 21:15
woensdag 15 februari 2017 om 21:25
Wij hebben ongeveer een even groot raam (boven ons bad) en daar hangen luxaflex voor van de Praxis. Nu inmiddels 4 jaar en ze zijn nog steeds wit en schimmelvrij.
Soms doen we ze wel even omhoog en gaat de Kärcher over t raam heen als het erg nat is.
Soms doen we ze wel even omhoog en gaat de Kärcher over t raam heen als het erg nat is.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
woensdag 15 februari 2017 om 21:34

woensdag 15 februari 2017 om 21:43
quote:streepjessokken schreef op 15 februari 2017 @ 21:15:
Plakplastic statisch raamfolie van de Action. Wordt hier niet nat en je ziet er niks door. En een vochtbestendig rolgordijn, zit nu desondanks helaas wel het weer in.
Vochtbestendig rolgordijn, maar ja, daar komt dus ook het weer in.
Tot nu toe vind ik luxaflex de beste oplossing, dat kan je tenminste schoonmaken.
Plakplastic statisch raamfolie van de Action. Wordt hier niet nat en je ziet er niks door. En een vochtbestendig rolgordijn, zit nu desondanks helaas wel het weer in.
Vochtbestendig rolgordijn, maar ja, daar komt dus ook het weer in.
Tot nu toe vind ik luxaflex de beste oplossing, dat kan je tenminste schoonmaken.

donderdag 16 februari 2017 om 09:45
quote:Pluisi schreef op 15 februari 2017 @ 22:11:
Plakfolie in de nieuwe badkamer vind ik nogal armoedig (sorry).
Waarom? Het ziet er ( hier iig) uit alsof er melk/ satijn glas in zit.
Ieder zijn mening natuurlijk maar ben benieuwd waarom je het armoedig vind staan.
Ik zie veel van die smalle metalen jaloezieën , dat vind ik er dan weer goedkoop uit zien.
Plakfolie in de nieuwe badkamer vind ik nogal armoedig (sorry).
Waarom? Het ziet er ( hier iig) uit alsof er melk/ satijn glas in zit.
Ieder zijn mening natuurlijk maar ben benieuwd waarom je het armoedig vind staan.
Ik zie veel van die smalle metalen jaloezieën , dat vind ik er dan weer goedkoop uit zien.