Mode & Beauty alle pijlers

foundation

18-02-2017 01:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een goede foundation voor mensen met een gecombineerde huid.

Iemand suggesties?
Ik denk dat je het beste advies kan vragen in een winkel. Ik zelf gebruik eerst een Primer van Benefit, daarna foundation van Estee Lauder en ik sluit af met een fixing spray. Zo blijft de foundation op mijn gecombineerde huid het beste zitten.
quote:_carly schreef op 18 februari 2017 @ 01:57:

Ik denk dat je het beste advies kan vragen in een winkel. Ik zelf gebruik eerst een Primer van Benefit, daarna foundation van Estee Lauder en ik sluit af met een fixing spray. Zo blijft de fojndstion op mijn gecombineerde huid het beste zitten.Welke foundation gebruik je van estee lauder als ik mag vragen?
Ik heb Double Wear van Estee Lauder en die blijft uitstekend zitten.
Wat is een gecombineerde huid?

Hier ook al jaren Double Wear.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:carrie-bradshaw schreef op 18 februari 2017 @ 07:09:

Wat is een gecombineerde huid?

Hier ook al jaren Double Wear.Ik geloof een vette t-zone , dus voorhoofd , neus en kin vet en normale wangen.
Ik gebruik al jaren ysl Le teint encre de peu heet het geloof ik. M'n huid ziet er veel beter uit en ook echt lekker zacht met foundation.
Ik gebruik nu al een tijdje Max Factor Facefinity. Deze foundation bevat een primer, foundation en concealer in één. Erg fijn in gebruik.
Ik gebruik die van Smashbox. 15 hour wear foundation.

Blijft mooi zitten en glimt ook niet zo snel op de t-zone.
Estee lauder Double Wear, blijft de hele dag zitten en je ziet niet dat ik het draag, zo mooi
Ik zie dat heel veel mensen hier de estee lauder double wear gebruiken! Denk dat ik die dan ga halen haha
quote:s_cf schreef op 18 februari 2017 @ 02:01:

[...]

Welke foundation gebruik je van estee lauder als ik mag vragen?Ook de double wear van estee lauder!
quote:_carly schreef op 18 februari 2017 @ 11:48:

[...]

Ook de double wear van estee lauder!Dan ga ik ook maar die halen! Hahha
quote:s_cf schreef op 18 februari 2017 @ 11:53:

[...]

Dan ga ik ook maar die halen! HahhaVraag monstertjes mee, soms zijn er 2/3 tinten die bij je huidskleur matchen. De kleur die je niet ziet is meestal de goede. Ik heb 2 tinten, 1 voor de zomer en 1 voor de winter
Wat Ira zegt en koop, als je de goede kleur hebt, meerdere flesjes als het in de aanbieding is. Scheelt weer geld
quote:_carly schreef op 18 februari 2017 @ 12:35:

Wat Ira zegt en koop, als je de goede kleur hebt, meerdere flesjes als het in de aanbieding is. Scheelt weer geldZal ik doen! Heb toevallig een waardebon van ici Paris. Volgens mij verkopen ze em daar ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven