Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
maandag 19 januari 2009 om 12:22
Vlinder, met betrekking tot het afbouwen van het kolven heb ik het advies gekregen om 1 voeding per 4 tot 5 dagen te minderen. Het duurt dan dus inderdaad een tijdje voor je productie is gestopt. Als je borsten goed aanvoelen zou je ook ietsje sneller kunnen doen. Zelf kies ik voor de veilige weg en minder 1 keer kolven per dag in de week. Advies vragen bij het CB of een lactatiekundige is misschien wel een goed idee. Dan krijg je echt advies op maat van mensen die er verstand van hebben. Overigens de eerste keer kolven in de ochtend en de laatste keer kolven voor de nacht, het laatst mee stoppen.
maandag 19 januari 2009 om 13:23
maandag 19 januari 2009 om 13:39
Even snel berichtje. Ben hard aan het studeren voor laatste tentamen, is wat blijven liggen door bevalling enzo Mag donderdag mondeling tentamen doen en als ik dat haal ben ik klaar!!!!
Dikke Mibb, wat een schrik zal dat voor jullie geweest zijn, fijn dat je naar huis mag en nu maar rustig aan doen he?!
Plukkie en Plukkieman, ook dikke en sterkte!
Vlinder, balen dat je gaat stoppen met bv, snap dat je daar even verdrietig van bent, maar je hebt al veel goede stoffen aan S gegeven.
Ga trouwens mijn zoontje hier maar Thomas noemen, want dat praat wat makkelijker! Mibb, dat mag je in de lijst zetten hoor!
Zal vanavond manlief lief gaan aankijken voor de meeting!!
Ga weer aan de studie!
liefs
Freddy
Dikke Mibb, wat een schrik zal dat voor jullie geweest zijn, fijn dat je naar huis mag en nu maar rustig aan doen he?!
Plukkie en Plukkieman, ook dikke en sterkte!
Vlinder, balen dat je gaat stoppen met bv, snap dat je daar even verdrietig van bent, maar je hebt al veel goede stoffen aan S gegeven.
Ga trouwens mijn zoontje hier maar Thomas noemen, want dat praat wat makkelijker! Mibb, dat mag je in de lijst zetten hoor!
Zal vanavond manlief lief gaan aankijken voor de meeting!!
Ga weer aan de studie!
liefs
Freddy
maandag 19 januari 2009 om 15:43
freddy hoop dat het studeren lukt en je dan daarna een glansrijk tentamen aflegt!
plukkie ben jij je bv ook aan het afbouwen of geef je nog wel bv? Wil de kleine ondertussen aan de borst?
MEETING IK WIL ERBIJ ZIJN KAN BEIDE DATA. OP DE ZATERDAG ALLEEN WEL 'S MIDDAGS
Ruben heeft gister en vannacht zo een last gehad van krampjes heel veel huilen en alleen bij mama willen zijn! Vandaag gaat het wel weer beter nog wle veel winden maar minder verdriet.
Nus laapt hij weer lekker in zijn eigen bedje lukte gister echt niet!
plukkie ben jij je bv ook aan het afbouwen of geef je nog wel bv? Wil de kleine ondertussen aan de borst?
MEETING IK WIL ERBIJ ZIJN KAN BEIDE DATA. OP DE ZATERDAG ALLEEN WEL 'S MIDDAGS
Ruben heeft gister en vannacht zo een last gehad van krampjes heel veel huilen en alleen bij mama willen zijn! Vandaag gaat het wel weer beter nog wle veel winden maar minder verdriet.
Nus laapt hij weer lekker in zijn eigen bedje lukte gister echt niet!
maandag 19 januari 2009 om 15:58
Pluis, onze kleine man wil nog steeds niet aan de borst en we zijn gestopt met het proberen. Ben nu het kolven aan het afbouwen. Zie het niet zitten om de komende maanden fulltime te kolven omdat dat zo'n 5 uur per dag kost.
De BV lukt bij jou wel heel goed he?
Zielig dat Ruben zo'n last heeft, sneu is dat he bij die kleintjes. Met een maandje of drie zou het over moeten zijn en voor de kleintjes hoop ik dat het snel zover is.
Vanmorgen een kennismakingsgesprek gehad met een gastouder. Is een hele lieve vrouw. een echte oermoeder en we hebben er allebei een goed gevoel bij.
De BV lukt bij jou wel heel goed he?
Zielig dat Ruben zo'n last heeft, sneu is dat he bij die kleintjes. Met een maandje of drie zou het over moeten zijn en voor de kleintjes hoop ik dat het snel zover is.
Vanmorgen een kennismakingsgesprek gehad met een gastouder. Is een hele lieve vrouw. een echte oermoeder en we hebben er allebei een goed gevoel bij.
maandag 19 januari 2009 om 16:21
pluk wat fijn dat jullie zo een goed gevoel hebben bij de gastouder. Wordt dit een tijdelijke oplossing totdat het kdv plek heeft of blijf je nu gewoon hierbij?
Bv gaat idd goed. Heeft wat opstart problemen gehad maar nu niet meer en Ruben groeit er goed op.
Kan me voorstellen dat als mark nog steeds niet aan de borst wil drinken en kolven zoveel tijd kost dat je hte afbouwt. En hij heeft toch een maand lang bv gehad en een hoop belangrijke stoffen binnen gekregen!
Onze mannetjes zijn vandaag alweer een hele maand pluk, gaat snel he?
Bv gaat idd goed. Heeft wat opstart problemen gehad maar nu niet meer en Ruben groeit er goed op.
Kan me voorstellen dat als mark nog steeds niet aan de borst wil drinken en kolven zoveel tijd kost dat je hte afbouwt. En hij heeft toch een maand lang bv gehad en een hoop belangrijke stoffen binnen gekregen!
Onze mannetjes zijn vandaag alweer een hele maand pluk, gaat snel he?
maandag 19 januari 2009 om 16:21
JA IK WIL KOMEN; MIJN VOORKEUR GAAT UIT NAAR ZATERDAG DE 21E; ALS HET BIJ FREDDY IN UTRECHT ZOU KUNNEN GAAT MIJN VOORKEUR DAAR NAAR UIT, ANDERS IS ROTTERDAM OOK PRIMA
Verder gaat het goed hier, spannende week... Zodra ik meer weet laat ik het jullie natuurlijk weten!
Ik lees vaker bij dan dat ik schrijf op het moment, maar ik denk wel aan jullie hoor!
Verder gaat het goed hier, spannende week... Zodra ik meer weet laat ik het jullie natuurlijk weten!
Ik lees vaker bij dan dat ik schrijf op het moment, maar ik denk wel aan jullie hoor!
maandag 19 januari 2009 om 16:45
Pluis, gaat snel he, vandaag inderdaad precies een maand oud. Is Ruben ook al zo veranderd?
Wat super dat de BV zo goed lukt. Dat hoor je eigenlijk maar weinig. Hoe lang wil je BV geven?
Gastouder is nu voor vast. Morgen de overeenkomst rondmaken en dan gaan we de creche afbellen.
Bloem, er wordt van hier ook aan jullie gedacht hoor.
Wat super dat de BV zo goed lukt. Dat hoor je eigenlijk maar weinig. Hoe lang wil je BV geven?
Gastouder is nu voor vast. Morgen de overeenkomst rondmaken en dan gaan we de creche afbellen.
Bloem, er wordt van hier ook aan jullie gedacht hoor.
maandag 19 januari 2009 om 17:10
Ja Ruben is ook al zo veranderd keek vanmiddag naar de foto's van een maand geleden en het is gewoon niet normaal hoe snel dat is gegaan! Hadden gister een mannetje op visite van 7 maanden en dan kan je je niet voorstellen dat Ruben over een half jaar oo kzo groot is. Iedereen roept het maar het is echt waar ze zijn zo groot!
Wil graag het eerste half jaar bv geven als het lukt.. Als ik werk moet ik 2 dagen kolven de andere 2 kan ik gewoon gaan voeden tussendoor dus moet te doen zijn al hoor je wle dat het nog wle eens terugloopt als je werkt maar dat zie ik dan wle weer.
Lekker dat de opvang nu dan helemaal is geregeld! Is dan weer een zorg minder.
Ik heb vorige week ook gebeld om het contract om te zetten moet iets eerder aangaan daar ik 6 weken van te voren met verlof ging ipv 4 wat ik eerst zelf had gewild dus nu ipv 1 april per half maart opvang. Moet er nog niet aan denken, dus doe ik dat ook maar niet.
Bloem heel veel succes deze week we zullen voor je duimen
Wil graag het eerste half jaar bv geven als het lukt.. Als ik werk moet ik 2 dagen kolven de andere 2 kan ik gewoon gaan voeden tussendoor dus moet te doen zijn al hoor je wle dat het nog wle eens terugloopt als je werkt maar dat zie ik dan wle weer.
Lekker dat de opvang nu dan helemaal is geregeld! Is dan weer een zorg minder.
Ik heb vorige week ook gebeld om het contract om te zetten moet iets eerder aangaan daar ik 6 weken van te voren met verlof ging ipv 4 wat ik eerst zelf had gewild dus nu ipv 1 april per half maart opvang. Moet er nog niet aan denken, dus doe ik dat ook maar niet.
Bloem heel veel succes deze week we zullen voor je duimen
maandag 19 januari 2009 om 18:14
Pluis en Plukkie, gefeliciteerd met de 1-maandsverjaardag van jullie mannetjes!! Schrikken he hoe snel ze groot worden!
En Plukkie, wat super dat de opvang voor jullie al rond is, dat geeft heel veel rust zeg!
Bloem, ook vanaf hier veel positieve gedachtes naar jullie toe!!
Meeting kan bij mij in Utrecht, manlief vindt het prima, hij kijkt wel even waar hij misschien naar toe gaat, want geloof niet dat hij er bij wil zijn of dat wij hem erbij willen hebben Hij kan ook gewoon lekker boven achter de computer zitten ofzo....
Vlinder, ging jij bijhouden wie wanneer zou kunnen?
En Plukkie, wat super dat de opvang voor jullie al rond is, dat geeft heel veel rust zeg!
Bloem, ook vanaf hier veel positieve gedachtes naar jullie toe!!
Meeting kan bij mij in Utrecht, manlief vindt het prima, hij kijkt wel even waar hij misschien naar toe gaat, want geloof niet dat hij er bij wil zijn of dat wij hem erbij willen hebben Hij kan ook gewoon lekker boven achter de computer zitten ofzo....
Vlinder, ging jij bijhouden wie wanneer zou kunnen?
maandag 19 januari 2009 om 20:00
maandag 19 januari 2009 om 20:03
*** OPROEP MBT MEETING ***
kan iedereen even zijn bericht openen met in hoofdletters of in opvallende kleur
- ja, ik wil komen / nee, ik wil niet komen
- ik kan 21februari / 22februari / beide / allebei niet
- bij pluis thuis in rotterdam kan / kan niet
- bij plukkie in den haag kan / kan niet
- bij freddy in utrecht kan / kan niet
als meerdere locaties mogelijk zijn graag eerste voorkeur laten weten.
kan iedereen even zijn bericht openen met in hoofdletters of in opvallende kleur
- ja, ik wil komen / nee, ik wil niet komen
- ik kan 21februari / 22februari / beide / allebei niet
- bij pluis thuis in rotterdam kan / kan niet
- bij plukkie in den haag kan / kan niet
- bij freddy in utrecht kan / kan niet
als meerdere locaties mogelijk zijn graag eerste voorkeur laten weten.
maandag 19 januari 2009 om 20:22
BAAL BAAL BAAL!!!
Zou ik het weekend van 21 en 22 Februari vrij zijn. Kijk ik vandaag naar het rooster. NIET DUS!!!!!!
grrrrrrrrr. Ik had graag naar de meeting gewild, maar kan dus niet meer de 21ste of 22ste... I
Verder had ik (als ik had gekund) bij freddy het makkelijkst gevonden ivm met de reistijd. Maar de andere locaties hadden opzich ook gekund (ik heb een auto).
Verder even een knuffel voor mibb ik had je stukje al gelezen op hyves. Doe rustig aan hoor!!!
Ik zal straks even prive nog wat posten.
Zou ik het weekend van 21 en 22 Februari vrij zijn. Kijk ik vandaag naar het rooster. NIET DUS!!!!!!
grrrrrrrrr. Ik had graag naar de meeting gewild, maar kan dus niet meer de 21ste of 22ste... I
Verder had ik (als ik had gekund) bij freddy het makkelijkst gevonden ivm met de reistijd. Maar de andere locaties hadden opzich ook gekund (ik heb een auto).
Verder even een knuffel voor mibb ik had je stukje al gelezen op hyves. Doe rustig aan hoor!!!
Ik zal straks even prive nog wat posten.
maandag 19 januari 2009 om 20:36

dinsdag 20 januari 2009 om 09:58
Leuk een meeting, maar helaas zie ik het niet zitten om zo vlak voor de uitgerekende datum nog zo'n stuk te rijden, zeker niet met de vroegtijdige weeen van afgelopen week in mn hoofd.
Ik kan/wil wel een tegenvoorstel doen:
Vanaf ong. juni/juli woon ik in Utrecht. Alle ruimte op de begane grond en bij lekker weer lekker in de tuin.
Goed bereikbaar met zowel OV als auto (vlak bij de A2 & A12).
Ik nodig jullie van harte uit om dan bij mij thuis te komen, al snap ik ook wel dat juni/juli nog wel erg ver weg is.
Kom later terug om uitgebreider te reageren op anderen, ga nu eerst afscheid nemen op mijn werk.
Ik kan/wil wel een tegenvoorstel doen:
Vanaf ong. juni/juli woon ik in Utrecht. Alle ruimte op de begane grond en bij lekker weer lekker in de tuin.
Goed bereikbaar met zowel OV als auto (vlak bij de A2 & A12).
Ik nodig jullie van harte uit om dan bij mij thuis te komen, al snap ik ook wel dat juni/juli nog wel erg ver weg is.
Kom later terug om uitgebreider te reageren op anderen, ga nu eerst afscheid nemen op mijn werk.
dinsdag 20 januari 2009 om 13:01
Ook een goed idee van Mibb, het maakt mij niet uit! Als ik nu de lijst zie, kunnen er niet veel mensen 21/22 feb?! Het lijkt me dan wel goed om nu alvast een datum te prikken, want dan kan iedereen die dat wil alvast vrijhouden!!
Lig helaas in bed met koorts en vannacht overgegeven. Hopelijk voel ik me morgen wat beter, zodat ik tentamen voor donderdag kan voorbereiden. Anders ga ik vragen of ik begin volgende week tentamen mag doen. Thomas is wel naar gastouder vandaag, dus ik kan even wat bijslapen, zet nu de wekker om te kolven haha!
Lig helaas in bed met koorts en vannacht overgegeven. Hopelijk voel ik me morgen wat beter, zodat ik tentamen voor donderdag kan voorbereiden. Anders ga ik vragen of ik begin volgende week tentamen mag doen. Thomas is wel naar gastouder vandaag, dus ik kan even wat bijslapen, zet nu de wekker om te kolven haha!
dinsdag 20 januari 2009 om 20:51
Hoi allemaal
Ik ben even wat minder hier maar lees wel alles. Mijn nieuwe stageplek is ontzettend leuk.
Ik kan niet zo erg meepraten over alle babydingen en daarom ben ik er ook niet zo vaak. Merk gewoon dat het beter voor me is om er niet zo erg mee bezig te zijn het gaat heel erg goed, alleen daarom dus wat stilte van mijn kant. Hoop dat jullie het snappen.
Heb ook een erg dubbel gevoel over de meeting wat dat betreft, als het tegen die tijd raak is dan ben ik er zeker bij anders is het voor mij denk ik te confronterend.
Ik ben even wat minder hier maar lees wel alles. Mijn nieuwe stageplek is ontzettend leuk.
Ik kan niet zo erg meepraten over alle babydingen en daarom ben ik er ook niet zo vaak. Merk gewoon dat het beter voor me is om er niet zo erg mee bezig te zijn het gaat heel erg goed, alleen daarom dus wat stilte van mijn kant. Hoop dat jullie het snappen.
Heb ook een erg dubbel gevoel over de meeting wat dat betreft, als het tegen die tijd raak is dan ben ik er zeker bij anders is het voor mij denk ik te confronterend.
dinsdag 20 januari 2009 om 21:23
woensdag 21 januari 2009 om 00:26