Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Altijd leuk om te shoppen in Antwerpen! Van welk merk dragen jullie de legging? de Legging die ik tot nu toe tegen ben gekomen vond ik erg dun.

Ik heb vanmorgen voor de tweede keer een antibiotica kuur gekregen vanwege een blaasontsteking, ook nog even voor de zekerheid de verloskundige gebeld omdat het gebruik van antibiotica mij toch niet helemaal lekker zit. De verloskundige heeft mij gerust kunnen stellen.

Vanaf welke week zijn jullie de kleine gaan voelen?
Ik ben vandaag precies 15 weken.

Nog 25 te gaan... het gaat wel wat sneller nu vind ik

Ik voel nog niet echt de baby denk ik, volgens mij zijn het ook mijn darmen.

Maar kan niet wachten

Wij kochten in het weekend een bijna nieuwe buggy met maxi cosi en draagmand enzo bij, was echt een koopje, was nog niets aan!

Raar om dat nu in huis te zien staan

Verder wat spulletjes van mijn zus meegekregen die ze niet meer nodig heeft, moeten we nog even bekijken wat we zelf gaan gebruiken en wat weliever nieuw aankopen.

Vanaf nu zal het allemaalm beginnen draaien rond voorbereiden kamertje, spulltejes gaan zoeken, kamertjes gaan bekijken, ...

Spannend allemaal
Ik ben net super geslaagd bij de hm. Een mix vab zwangerschapskleren en gewone kleren in grotere maat. En daar draag ik ook leggings van.

Nu lekker uitrusten op de kamer voor we weer op pad gaan. Heb last van gebied rond mijn stuitje na al dat lopen. Moet echt nodig naar de fysio.

Rieta je bedoelt denk ik 15 ;)

Stylo, vervelend van de blaasontsteking!
Gister voor het eerst hartje mogen horen bij gewone controle! Voor de rest alles volgens het boekje; bloeddruk, ligging baarmoeder en nog maar 1kg aangekomen! Wel een verwijzing naar het ziekenhuis voor de 20wkn echo, omdat mn moeder geboren is met een open gehemelte.. In het LUMC doen ze dan net een wat uitgebreidere check! Vandaag gelijk gebeld en 17 maart mogen we, dan weten ook of het een jongetje of een meisje wordt! Zo leuk! Ik denk af en toe de kleine al te voelen; net of er iemand met de toppen van zn vinger heel zachtjes aan de binnenkant van je buik kriebelt.. heel bijzonder! Mn placenta ligt aan de achterkant, dus het zou kunnen! 16 weken inmiddels alweer! Wel weer een stukjer vermoeider de laatste dagen!
Baby voelen: ik dacht van de week een plopje te voelen en die week ervoor ook paar keer wat maar weet het niet zeker... ook omdat mijn darmen zo van slag zijn hihihih

Pocas Fijn dat je zo goed geslaagd bent in Antwerpen! Ik ben vandaag ook geslaagd voor positiekleding hihihi ben alleen naarstig op zoek naar een tussenjas... positie.... maar denk dan wel tweedehands...

Welkom Stylo

Ik krijg eindelijk sinds een paar dagen wat meer energie... heerlijk!

Nieuwsgierig: Uit welke omgeving komen jullie vandaan?
Ik dacht vandaag een plopje of 2 te voelen maar ik weet het niet zeker of het ook de baby was.

Ik woon in regio Den Bosch
Lastig is dat he in het begin te voelen of nou je darmen zijn of de baby hihihih

Ik woon regio Schiphol/ Haarlemmermeer
Ik dacht ook wat kriebels te voelen, maar dat was helemaal aan de rechterkant van m'n buik, dus kan nooit de baby zijn Haha.

Ik kom uit Groningen
hier ook vandaag 15 weken! Voel me goed, de vermoeiheid vd eerste 11 wkn lijkt ook al zoooo lang geleden hihi.

Hier kan ik wat overnemen van een vriendin de rest schaf ik pas aan na de 20 wkn echo.

Voel me goed, buikje staat ook steeds meer
@lola misschien heb je het wel gezegd maar wat is jouw ud?

Wie gaan er nog meer naar de negen maanden beurs?
De negenmaandenbeurs sla ik over; te druk en te veel gedoe. Ik heb nog 2 vrijkaartjes voor de donderdag en vrijdagavond trouwens; als iemand interesse heeft mail ik ze door.

Ik heb net een superleuke stoel gekocht, een klassiek model loveseat, met hoge rug, ronde armleuningen, mooi patroontje (en wasbare stof!) Hoog genoeg dat mam er zelf uit op kan staan (die is erg beperkt). en door de hoge rug en leuningen veel steun. Ik zie me al helemaal zitten met baby en dreumes <3
Hallo allemaal!

Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit aangezien ik niet begin augustus uitgerekend ben maar eind augustus. Ik ben vandaag 13 weken zwanger en uitgerekend op 26 augustus! Zo spannend! Maandag 6 maart weten we al of het een jongetje of een meisje wordt! Volgende week donderdag ga ik met een vriendin die 2,5 week korter zwanger is, naar de 9 maanden beurs! Leuk leuk!!

Is er hier toevallig iemand die de combinatietest / downscreening heeft gedaan tussen de 12 en 14 weken en die de NUB-theorie heeft aangehoord/toegepast? Wij wel alleen we zijn er eerlijk gezegd niet echt veel wijzer uit geworden, eerst dacht ze het voor 80% te kunnen zeggen en vervolgens sloeg de twijfel toch toe! Ik denk dat ons kleintje nog niet weet of het een jongetje of een meisje wil worden, Haha

Verder mag ik niet echt klagen, ik heb tot nu toe een aardig goede zwangerschap op wat moeheid en een constante verkoudheid na dan...

Wel heb ik last van maagpijnen, vorige week al 2 dagen en nu ook alweer 2 dagen, vanmorgen even de verloskundige gesproken en die gaf aan dat het waarschijnlijk gewoon te maken heeft met de zwangerschap en dat het niks ergs is, maar ze kon er verder ook niet echt de vinger op leggen wat het zou kunnen zijn. Ik heb geen last van maagzuur maar gewoon echt een naar gevoel in de bovenbuik/ maag... de ene keer wat drukkend en de andere keer stekend, m'n eetlust vergaat er wel door... herkent iemand dit? Ik kan er zelf ook niet echt de vinger op leggen waar het vandaag komt maar het is wel heel irritant!

Ik wens jullie allen nog een goed weekend!

Groetjes
Carpe Diem
Als je de kaartjes nog hebt zou ik ze graag willen Rosings.......

Lijkt me echt heel leuk om te gaan ????????

Blaasontsteking begint gelukkig nu met de tweede kuur te minderen. Zo blij als ik ervan af ben, de antibiotica voelt niet helemaal goed
Prima Stylo, stuur me maar een PB met je emailadres
Berichtje gestuurd. Ontzettend bedankt !!!
Je hebt mail
Top! Ik heb ze ontvangen, heel erg leuk! Bedankt!
Welkom Jess, tuurlijk ben je welkom. Wij zijn wel allemaal iets eerder uitgerekend. Maar dat maakt niets uit. Fijn dat alles goed gaat. Ik herken het gevoel in je buik niet. Ik heb wel dat ik meer vol zit de hele tijd, ook al 'moet' ik wel eten. Alsof je de hele tijd met een volle buik zit. En wat leuk dat een vriendin rond dezelfde tijd js uitgerekend zeg!!!

Regio ik kom uit Amsterdam, leuke vraag!

Negenmaandenbeurs ben ik nog nooit geweest. En ik sla hem dit keer ook over. Ik had na een middagje winkelen al zo een last van mijn billen/stuitje dat ik denk dat ik nu niet zoiets zou moeten doen uberhaupt. De hele dag slenteren. Hoop echt dat dit niet een teken van bekken stabiliteit is.... zal het donderdag horen bij de fysio. Gelukkig gaat het wel over en wordt het minder met rust.
Oef ik stond op de weegschaal. 5 kilo ben ik al aangekomen!!! volgens mij is dat echt wel veel als ik met jullie vergelijk.
Ik ben ook al 4 kilo aangekomen!!! Heeft ook echt met m'n obstipatie te maken... (denk ik)
Reflectione mijn UD is 16 augustus maar dat is niet haalbaar ivm diabetes... dus het wordt denk ik de eerste week van augustus.

Pocas: ik ben ook al zo iets aangekomen... terwijl ik niet extreem eet... grrrr en mijn gewicht is wel een dingetje hihihi ben al zwaar en wil niet te veel aankomen... max 15 kg aankomen vind ik wel oke...vorige zwangerschap was ik 13 kg aangekomen.

Hier van obstipatie naar het andere uiterste... grrr echt apart... nu maar de medicatie niet ingenomen tegen obsitpatie

4 jaar geleden was ik zwanger en wou ik naar 9 maanden beurs... helaas werd ik toen opgenomen met premature weeen activiteit... en nu.... zit ik met me suikers en ook die drukte... poeh laat maar zitten... ik kan op dit moment echt niet zo goed tegen de drukte of mensen die niet opschieten ihihihih
Lola, moet je dan vroeger ingeleid worden ofzo met je diabetes?

Hier wel al iets meer energie (al ben ik wel bekaf als ik een dagje volledig bezig ben geweest...)

Maar ik heb wel momenten erge last van de maag, echt pijn, en dat trekt dan door naar darmen, links en recht onder in buik.

Vooral tijdens de nacht.

Misschien door dingen die ik eet, geen idee...

Een toiletbezoekje doet wel wonderen voor de darmen (soms) maar de maagpijn blijft wel nog.

Maar dan pak ik een tabletje gemberextract, dat helpt soms voor even.
Ik ben nu 14+1 wk zwanger. Heerlijk dat die moeheid weg is! Heb weer energie om dingen te doen. Deze week gaan we een stapelbed maken van steigerhout en onderin een ledikant i.p.v. gewoon bed. Als ie klaar is nog lakken en misschien verven. Eerst vond ik het wel vroeg, maar nu ik allemaal ideeën heb voor de peuter/babykamer, kost het toch meer tijd dan ik dacht en dan is het wel handig om wat vroeger te beginnen. Kan mijn zoontje ook alvast wennen aan zijn nieuwe bed.

Ben ook aan het rondkijken op Marktplaats voor een praktische kinderwagen. Maar ik denk dat ik daar nog even mee wacht. Hebben niet zoveel ruimte om alles op te slaan. Iemand tips voor een fijne kinderwagen die makkelijk in te klappen is niet veel ruimte inneemt in de auto? Wil er wel liefst een met reiswieg zodat de baby lekker ligt voor lange wandelingen met de hond.

@Jess-zz, Ben benieuwd of je dan het geslacht al kan zien. Ik heb woensdag de termijn-echo en ben dan 14+3. Waarschijnlijk is dat nog te vroeg om echt al met zekerheid te zeggen wat het geslacht is. Of het moet wel heel duidelijk zijn! Ik hoop het!

Ik heb ook al een echt zwangerschapsbuikje, maar had al wat kilo's erbij voor de zwangerschap begon. Helaas..! Mensen vragen nu regelmatig of ik zwanger ben, dus dan zal het wel duidelijk te zien zijn haha! Anders vraag je het niet.
Zelf vind ik mn buik nog vooral dikkig, maar vriendinnen zeggen de zwangerschap te zien

Vandaag voelde ik een plopje, vorige week ook maar toen twijfelde ik. Nu weet ik het zeker wat een leuk gevoel!

Vandaag even bij de mondhygieniste geweest, even goed schoon laten maken. Met al dat spugen van de afgelopen tijd (en nog steeds) ging het tandenpoetsen niet zo goed. Lekker fris weer!

Nu heb ik af en toe energiemomentjes, ik kan niet wachten tot ik weer een hele dag energie heb. Morgen weer controle, hopelijk met een echo
Ik ben in de overgang van dikkig naar zwanger denk ik.. en m'n broeken zitten echt niet lekker meer..

Fijn dat je af en toe energie hebt Rosings! Is het overgeven al minder? Ik hoop ook dat je echo hebt, wil je het geslacht weten trouwens? Dat zou nu wel ongeveer kunnen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven