VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik ben dan juist weer niet zo gedisciplineerd dat ik überhaupt zou gaan op vantevoren vastgestelde tijden . Ga liever op tijden dat het mij uitkomt sporten. Maar jouw argument snap ik ook wel weer. Grappig, ik heb dan weer wel de discipline om mijn oefeningen af te maken en te gaan, terwijl ik weer niet de discipline heb om op vaste tijden te gaan. Behalve mijn danslessen. En idd, veeeel pogingen tot ak!
Is er al een definitieve datum voor de cross-over date?
En als ik niet op vastgestelde dagen en tijden zou gaan, kon je me nu denk ik rollen! Dan zou ik het echt constant uitstellen naar morgen, de dag erop etc. Maar scheelt ook dat het dan gewoon duidelijk is voor iedereen in dit huis wie wat doet. Vrolijkerd gaat di en woe sporten, kindjes woe en ik ma & woe met nu dus de di erbij. Verder ben ik vaak op vrijdag ook weg, dus dan is het wel prettig om een beetje een weekschema te hebben.
quote:vrolijk schreef op 21 januari 2009 @ 23:13:

Is er al een definitieve datum voor de cross-over date?1 maart toch?
quote:Pammie schreef op 21 januari 2009 @ 23:18:

[...]

1 maart toch?Joehoeeee...Wind, jij bent de datumbewaarder toch?
Dacht ik ook ja. Maar van jullie kant had toch nog niet iedereen gereageerd, Pammie?

Vrolijk, dat van die dagen snap ik! Hier valt dat juist niet goed te realiseren omdat de invulling van de dagen van de week van vent altijd anders is dan de week ervoor, da's het nadeel van zijn beroep (had 'ie maar een vak moeten leren ... ).
Dat lijkt me zo erg Drop. Ik had dat met Vrolijkerd in zijn Neverland baan, maar het scheelde dat we toen in het begin ook geen kinderen hadden. Toen deed ik mijn eigen ding wel.

Maar toen we Loeder kregen was het een ander verhaal.

Heel irritant als je soort van aan het wachten bent op vent voordat je de deur uit kan of uberhaupt plannen kunt maken. Dat vond ik echt zwaar irritant.
Volgens mij vind jij het irritant Vrolijk

Wind is Opperhoofd Datumprikkert en volgens mij heeft zij die datum een keer geroepen.
Oh Mille, heel lief van je!

Maar ik breng de Pebbeltjes nu lopend naar school en loop dan door naar de winkel. Met Kefpep, die heeft dan ook een lekker uurtje gelopen en is de rest van de dag rustig. maar heel erg bedankt voor je aanbod! Als ik geen loper was (ik vind het dus geen straf en dpe het vaker) dan zou ik je aanbod zeker accepteren. :-)

Wederom hebben we zojuist afgesproken eens te gaan zitten voor een verdeling, efficiente manier van werken. :-) Heb nu wel afgesproken dat we daar 'thuis' ook in meenemen. Dat mag ook wel wat strakker georganiseerd nu wel het zo druk hebben!

Ik vind het knap hoor Drop. Zo lang lopen al!
Oke Peb, loop ze dan

Dan kom ik een andere dag kijken, ik was van plan om anders na het zwemmen met Nano even door te rijden naar jullie.

Maar dat gaat vandaag geen succes worden aangezien hij vannacht van 22-6u geslapen heeft. Die stort dus na het zwemmen meteen in slaap
Dropje, klopt het dat link 1 en 2 hetzelfde zijn? Of had je nog een ander idee?

Irma en Gert of Gijs, wat was het, heb ik al aan mijn ouders voorgesteld....
Ik vind lopen dus echt niet vervelend he. Best een lekker begin van de dag met al een uurtje lopen achter de rug. Beetje winderig, en ondanks dat ik nu een vreemde coupe heb is dat ook wel lekker.

En mijn fietssleutel vond ik net in een doosje met lampjes. Jullie weten niet hoe blij dat mij maakt!

Ik zie je wel verschijnen Mille. :-) Ik ben hier vaak zat.
quote:Morrie schreef op 22 januari 2009 @ 10:01:

Dropje, klopt het dat link 1 en 2 hetzelfde zijn? Of had je nog een ander idee?

Irma en Gert of Gijs, wat was het, heb ik al aan mijn ouders voorgesteld....Nee dat klopt niet! He wat gek zeg. Het was camping la combe die ik zelf erg leuk vond toen ik keek. Geen zwembad, maar wel een 'speelwatertje' in de buurt en jij schreef laatst dat je zoiets ook erg leuk vindt.

Ik maak trouwens regelmatig een wandeling van ongeveer 25 minuten 'enkele reis' naar mijn werk, als het niet regent is dat erg prettig, geen probleem!
En bij deze camping is het dus in voor- en naseizoen 210 euro per week. Van deze camping word ik zelf enthousiast!
Jeetje Lien een vierde gesprek! Pfoe, dat is wel heel erg veel.

Misschien dat bedrijven door middel van een hoop gesprekken meer zekerheid in onzekere tijden proberen te creëren maar leuk is anders.

En dat verhaal Mille, wat een giller! Zeker jullie grapje erover

Verder even een vraagje: om te polsen of er animo voor is? Lijkt het jullie leuk om een proefworkshop van ons te kriigen? en zo ja, gaat jullie voorkeur dan uit naar een (donder)avond of een dagdeel in het weekend?
En Wind, hoe is het met je zieke knullen? Blijven jullie zelf wel staande?
En fijn dat je je sleutel hebt gevonden Pebbles!

En Ely hoe is het met jou? Alles goed bij de VK?
quote:nathje schreef op 22 januari 2009 @ 16:24:

Verder even een vraagje: om te polsen of er animo voor is? Lijkt het jullie leuk om een proefworkshop van ons te kriigen? en zo ja, gaat jullie voorkeur dan uit naar een (donder)avond of een dagdeel in het weekend?Lijkt me leuk! Weekend voor mij lastig, dan liever een (donderdag)avond!
Altijd leuk! Avond of weekend maakt me niet echt uit. File rijden wel trouwens, dus voor of na file tijd.

Campings zien er leuk uit. Wil ook wel wat plannen, maar Linoleum moet eerst weten welke 3 weken de groothandel dicht is. We weten dat ze dicht gaan, maar nog niet wanneer (en dat weten ze zelf ook nog niet, onhandig hoor).

Kinderen lagen er lekker vroeg in, heerlijk om dan nog avond voor jezelf te hebben.
Mijn kinderen lagen er laat in, en eentje kwam er net uit en toen bleek de andere ook nog niet te slapen.

En wat ik nog meer wilde zeggen weet ik niet meer.
Dat je geluk hebt gehad met lopen, omdat het toen nog redelijk droog was (oke, miezer) en daarna de hele dag zeek van de regen? Wat een prutweer zeg!

Nano viel trouwens inderdaad in de auto opweg van zwembad naar huis meteen in slaap.

Nathje, lijkt me heel erg leuk, om proefkonijn te zijn! Weekend zou mijn voorkeur hebben, maar avond is ook wel te doen hoor.

En inderdaad Ely, hoe was het bij de verloskundige?
He Drop, dat is leuk!! Die La Combe had mijn moeder zelf gevonden en ik heb ze al gemaild of ze plek hebben!! Ik hoop het.....
Met wat voor groothandel heeft Linoleum dan te maken Lien?

Nathje, proefworkshop is leuk. Maar wat moet ik me er bij voorstellen? En eigenlijk komt een avond in het weekend mij het beste uit, vooral qua later naar bed gaan....

Het lukt me niet om die Wii 'om te bouwen' en ik baal er van. Nu neem ik hem morgen mee naar het werk en moet ik toegeven dat het me niet gelukt is. Zul je de mannen daar moeten horen.....
Idee van proefworkshop kwam naar aanleiding van de lijstjes die langskwamen. Ik zal met collega eens kijken wanneer we dat kunnen plannen. In ieder geval leuk dat jullie enthousiast zijn. Op een workshop kun je met een eigen plan(netje) aan de slag onder onze begeleiding. Stukje theorie en stukje praktijk eigenlijk. En wij willen weten hoe jullie het ervaren.

Wat een verschil in prijzen van de campings zeg! Jeetje, 2400 euro zou ik niet snel bij een camping denken maar misschien is meer gebrek aan kennis en ervaring.

Ik hoop dat ze plek hebben Morrie!

Morgen borrel ter afsluiting van project (wel lief, die klanten doen het ook voor ons zodat wij kunnen netwerken met alle vrienden, familie en bekenden)
Hahaha Mille. Dat poepverhaal!

Dropje, bedankt voor de campings. En wat een leuke site suncamp. Die ga ik onthouden voor volgend jaar! We komen er in Zuid Frankrijk niet uit dus gaan we nu kijken naar een camping in de Vendee. Iemand al eens geweest?

Mille, dit is de camping van vorig jaar. campin parco delle piscine

En ja hoor... ik heb ook koorts (39) en BRS en KW kanppen maar niet op. Gelukkig is GW vandaag thuis en dus in de verzorging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven