Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst

Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.

NIET spoileren (daar is een ander topic voor).

Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Alle reacties Link kopieren
Huh? Riverdale is ineens weg? Staat niet meer bij mijn recent gekeken shows en met de zoekfunctie is het ook niet terug te vinden.
Bij mij staat Riverdale er nog wel.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 februari 2017 @ 10:39:

Bij mij staat Riverdale er nog wel.Bij mij ook. Even opnieuw zoeken, gebeurt wel vaker.
quote:vivaratje schreef op 26 februari 2017 @ 10:35:

[...]

Er komt een 3e seizoen

Happy valley season 3
quote:Troeteltje schreef op 24 februari 2017 @ 09:19:

Geloofwaardig of niet.......mij gaat het om verstand op 0 en kijken. Zit momenteel in een mood die maakt dat ik geen moeilijke dingen kan verdragen. En dan is dit vertier en dan doet dit goed.

Je hoeft je niet te verdedigen hoor.

Lekker kijken!
quote:Phaedra__ schreef op 23 februari 2017 @ 18:39:

[...]

Je bent nog niet op het einde zeker?
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 februari 2017 @ 11:47:

[...]

Lekker kijken!Ja kijk lekker wat je wilt! Ik vind het niks maar gelukkig zijn er series genoeg,teveel eigenlijk
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 februari 2017 @ 11:47:

[...]

Lekker kijken!Dank je!
quote:gizzmo-returns schreef op 26 februari 2017 @ 10:50:

[...]

Bij mij ook. Even opnieuw zoeken, gebeurt wel vaker.Vriend had Netflix overgezet naar de amerikaanse variant. Die hebben schijnbaar geen Riverdale.,
quote:dolfje schreef op 26 februari 2017 @ 11:50:

[...]

Ja kijk lekker wat je wilt! Ik vind het niks maar gelukkig zijn er series genoeg,teveel eigenlijk Er is idd veel aanbod. En toch moeilijk geschikts te vinden. Mens eigen denk ik.
quote:Sugarbaby schreef op 26 februari 2017 @ 12:13:

[...]

Vriend had Netflix overgezet naar de amerikaanse variant. Die hebben schijnbaar geen Riverdale., Hoe doe je zo iets? Ander aanbod, interessant?
quote:Troeteltje schreef op 26 februari 2017 @ 12:14:

[...]

Er is idd veel aanbod. En toch moeilijk geschikts te vinden. Mens eigen denk ik.Ik ben ook niet altijd overal voor in de stemming, net als met boeken. De ene keer een thriller dan een roman.

[...]

Hoe doe je zo iets? Ander aanbod, interessant?Vooral niet doen. De kans dat je geblokkeerd wordt door netflix is ongeveer 100%

[...]

Hoe doe je zo iets? Ander aanbod, interessant?Nee, helemaal niet interessant. Ik kijk eigenlijk alleen de Nederlandse.
quote:vivaratje schreef op 26 februari 2017 @ 10:34:

Ik heb gisteravond S2 van The missing afgekeken. Wat een goeie serie was dat zeg. Helemaal top!

*nu op zoek naar een andere serie*Ik ben nu ook bezig... er zijn best wel veel goede series maar deze is echt fantastisch... weinig series die hier aan kunnen tippen. De angst, het verdriet, de wanhoop.. je voelt het gewoon allemaal zelf. Echt geweldig!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
The Missing ga ik kijken wanneer ik daar aan toe ben. Lijkt me top, jullie berichten lezende. Echter is nu te moeilijke materie voor me. De kans dat er er depressief van word is groot.

Ik heb trouwens Beaches gestart gisteravond. Film waarin Bette Midler speelt, gaat over vriendschap. Afgezet. Het gezag gehalte te groot. Niks voor mij, echter krijgt best goede recensies. IMDB cijfer niet zo hoog, echter de reviews schrijven anders.
Heerlijke serie call the midwife
Relax we're all crazy, it's not a competition
The Missing heb ik in zo'n beetje 1 ruk gekeken... Echt geweldig... Ben nu ook zoekende in wat ik nu kan gaan kijken.
Hallo ik ben nieuw op dit topic.

Na een jaar Videoland heb ik nu Netflix. Wel lekker om een serie door te kunnen kijken.

We hebben al gezien:

- Grand Hotel: vermakelijk om naar te kijken. Irriteerde me soms wel wat aan de hoofdpersonen, het dramatische.

- Outlander: vond ik echt leuk om naar te kijken. Vriend haakte vlak voor het einde af, omdat hij de martelingen beu was.

- Homeland; om diezelfde reden maar een aantal afleveringen gezien. Ik wil zelf nog wel verder gaan kijken.

- Orange is the new black: wel aardig, niet bijzonder.

- Calling the midwife: goed!

- Dirk Genty: goed verhaal, moest er wel even doorheen in het begin.
The missing seizoen 2: sprakeloos!
Ik ben begonnen aan Happy Valley. Wel een goede serie maar toch pakt het me niet volledig, ik denk omdat alleen de hoofdpersoon interessant is (goed gespeeld ook) maar verder zijn de personages wat vlak vind ik.
Wat een ellende op ellende maken sommige mensen mee....
quote:zenga schreef op 28 februari 2017 @ 13:39:

Ik ben begonnen aan Happy Valley. Wel een goede serie maar toch pakt het me niet volledig, ik denk omdat alleen de hoofdpersoon interessant is (goed gespeeld ook) maar verder zijn de personages wat vlak vind ik.Was echt mijn lievelingsserie.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Net de docu Be here now gekeken over de dappere strijd van acteur Andy Whitfield (Spartacus) tegen kanker.

Pffff......triest
Frankly my dear, I don"t give a damn
We zijn begonnen aan Black Mirror. De tweede aflevering heb ik gillend afgekeken.

Wat een vervemende serie. Ik hou er wel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven