Surinaamse mannen

23-01-2009 00:02 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en zoekende. Ik val alleen op Surinaamse mannen. Misschien raar maar bij een relatie zit ook een lichamelijke kant en als ik die mannen nou aantrekkelijk vind. Ergens denk ik, ik moet mijn blik verruimen maar dat zijn nou eenmaal de mannen waar ik naar omkijk. En zo begint het toch als je uberhaupt iemand leuk vindt, je merkt iemand op. Er zijn toch ook mensen die vallen op blond, groot of klein, dus denk ik ieder zijn ding, en dit is mijn ding. Hebben meer vrouwen een sterke voorkeur voor een bepaald type?
Natuurlijk heeft iedereen een voorkeur.

Ik had een voorkeur voor een man van m'n eigen soort.

Heb ik ook gekregen, maar helaas,

het is niet wat ik in gedachten had en wat mijn wensen waren/zijn.

Maar als jij een Surinaamse man wil, dan moet je zeker naar Rotterdam op de kruiskade zijn.

Mag ik vragen wat jij denkt, dat een Surinaamse man is?

Suriname heeft namelijk 7 rassen.

Ik denk, dat jij met Surinaamse mannen, de negers bedoel, of heb ik het mis.

Kijk goed uit hoor, want die mannen zijn niet allemaal te vertrouwen.

Verder wens ik je heel veel succes met het vinden van de juiste Surinaamse man, die bij jou zal passen en die jou gelukkig zal maken.
Onbetrouwbare mannen zijn er in alle soorten, maten en kleuren...

Ik val eigenlijk nooit op negers. Heb er nooit seks mee gehad en ben nog nooit geil van geworden. Maar je weet nooit... Wie weet op een dag kom ik de negert van mijn leven tegen!
Waarom specifiek Surinaams? Mag Antlliaans ook? Of Afrikaans?
Nou Minny, dat zal me toch een geweldige dag worden!!

Maar ik denk dat je meer kans maakt wanneer je een leuke outfit aanhebt met mooie make-up.
Ja, dat vind ik echt.
Dus die pyjama, gouden ketting, het tuigje, de blauwe oogschaduw, mijn roze sloffen en de roze lippenstift...dat dus niet? Jammer...
Heel jammer
Juist wel! Daar houden die namelijk van! ghehehe
Ja, dat vind ik echt.
Jeeeeehhh!!!
Oh ja, en het type waar ik op val is meestal ruig en apart.

Je kent het wel, tattoo's, piercing, ruige uitstraling.

Bijvoorbeeld: Johnny Depp als "captain Jack Sparrow" *kwijlt*

*Come to mama baby...gggggrrrrrr*

Daarintegen is die van mij niet ruig en zonder tattoo of piercing, maar toch zooooo leuk
Ja, dat vind ik echt.
Maar waarom vraag je dat Umauma? Heb je er commentaar op gehad in je omgeving, vind je het zelf raar of vervelend of is het iets anders?
Johnny Depp mag altijd onder mijn lakentjes, maar als Jack Sparrow was hij niet bepaald ruig...eerder nogal verwijfd. Vind ik.

Neen, doe mij maar Bruce Willis of zo...
Het valt niet echt onder 'type', maar ik kijk alleen naar mannen die een kale kop hebben of hooguit zo'n 5cm "lang" haar hebben. Ik vind mannen met lang haar echt een afknapper - bijna vies eigenlijk. Mannen die gel/wax/foam/haarlak/watdanook gebruiken, heb ik ook niets mee.

Best raar.... ik ben (geloof ik) best een normaal mens, maar als ik een man met lang haar zie, dan voel ik een sterke behoefte om het eraf te knippen of scheren
Oh, die mag der ook bij, wordt steeds gezelliger
Ja, dat vind ik echt.
quote:Lizzl schreef op 23 januari 2009 @ 01:05:

Het valt niet echt onder 'type', maar ik kijk alleen naar mannen die een kale kop hebben of hooguit zo'n 5cm "lang" haar hebben. Ik vind mannen met lang haar echt een afknapper - bijna vies eigenlijk. Mannen die gel/wax/foam/haarlak/watdanook gebruiken, heb ik ook niets mee.

Best raar.... ik ben (geloof ik) best een normaal mens, maar als ik een man met lang haar zie, dan voel ik een sterke behoefte om het eraf te knippen of scheren

Zou me toch inhouden op straat als ik jou was! gheheh

Die van mij is trouwens zo fijn kaal, maar dan uit noodzaak.

Heeft nog maar weinig haar en dan vind ik het zooo lelijk als het niet helemaal weg is.
Ja, dat vind ik echt.
Bruce Willis heeft geen lang haar

Lekkah!
Hugh Jackman vind ik ook wel wat hebben, vooral als ie Wolverine speelt. Jummie!

quote:Mamasaar schreef op 23 januari 2009 @ 01:08:

[...]

Zou me toch inhouden op straat als ik jou was! gheheh

Zou toch wat zijn... gewapend met een tondeuze de straat op en elke dag weer een berichtje in de krant: Vrouw met tondeuze heeft weer toegeslagen; slachtoffer radeloos om verloren lange lokken, dader spoorloos

Die van mij is trouwens zo fijn kaal, maar dan uit noodzaak.

Heeft nog maar weinig haar en dan vind ik het zooo lelijk als het niet helemaal weg is.Mijnes ( ) is ook heerlijk kaal. Mannen die het wanhopig laten staan en hopen dat niemand het merkt, omdat ze het "verbergen" met de resterende 57 haren, maken het er echt niet beter op. Gewoon alles eraf....
Surinaamse mannen? Ik zou het eens in Suriname gaan proberen het schijnt dat daar heul veul Surinaamse mannen wonen..
Mmmm ik denk dat men toch een stuk vreemder tegen een vrouw zou aankijken die zou zeggen dat ze alleen op gehandicapte mannen valt :-)
quote:Marie2225 schreef op 23 januari 2009 @ 00:08:

Maar als jij een Surinaamse man wil, dan moet je zeker naar Rotterdam op de kruiskade zijn.

Bij deze genomineerd tot Forum-Idee van het jaar. Een negert op de Kruiskade scoren, echt, subliem.

Doe mij een kilo kip, een pond kouseband, en een Surinamer alstublieft. Of nee, wacht, er lopen er genoeg buiten. Die tandenloze, met die basepijp, dat lijkt me wel wat.

Zoiets?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben nog nooit op 'n donkere gevallen.

Het mooist vind ik blanke mannen (licht zongebruind) met donkerbruin haar en blauwe ogen, maar verliefd ben ik in de meeste gevallen geworden op blonde mannen, terwijl ik dat helemaal niet bijzonder mooi vind.

Uiterlijk heeft voor mij dus 'n ondergeschikte rol. Het gaat om de inhoud, wat iemand te vertellen heeft en wat ie met z'n leven doet. Op luie ongemotiveerde mannen val ik dus al helemaal niet.
quote:minny schreef op 23 januari 2009 @ 01:15:

Hugh Jackman vind ik ook wel wat hebben, vooral als ie Wolverine speelt. Jummie!

[afbeelding]Gatverdamme, wat 'n engnek!
Zucht Hugh Jackman....vorig weekend een X-man marathin gehouden, stiekum vooral om Hugh.....(Met iets meer bijgewerkte bakkebaarden zou het nog meer jummie zijn...
umauma: Ik begrijp je wel hoor.

Ik val zelf op getinte mannen, en dan van lichtgetint tot bruin ongeveer, van indo tot surinaams/antiliaans/cabo/cubaans/dominicaans en alle leuke halfbloedjes die er in dit land rond lopen. Niet blank, blond haar blauwe ogen en ook niet heel donker. Ik ben zelf ook van gemengde afkomst en ik vind het leuk (alles wat ermee te maken heeft, best of both worlds enzo)

mooi vind ik dus o.a. James Blake, Blair Underwood, Hill Harper, Gary Dourdan, Gregory Sedoc (doe maar ff googelen)

Ik kan er echt niets aan doen, maar het uiterlijk speelt ook mee. Als ik me niet aangetrokken voel tot iemand kan hij nog zo aardig zijn... maar dan houdt het toch op. Misschien val ik ooit nog op een blanke jongen maar ik denk het niet. Het is behalve uiterlijk ook een stukje cultuur denk ik. Ik vertrek over 2 maanden naar Cuba en de Dom. Rep om te reizen dus met die mannen komt het wel goed denk ik... ;)

Ik deel je mening dat als iemand op blond oid valt dat het zelfde is, het is je voorkeur, het trekt je aan. Niets mis mee.

Waarom plaats je dit? Ben je erop 'aangevallen' door iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven