Surinaamse mannen

23-01-2009 00:02 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en zoekende. Ik val alleen op Surinaamse mannen. Misschien raar maar bij een relatie zit ook een lichamelijke kant en als ik die mannen nou aantrekkelijk vind. Ergens denk ik, ik moet mijn blik verruimen maar dat zijn nou eenmaal de mannen waar ik naar omkijk. En zo begint het toch als je uberhaupt iemand leuk vindt, je merkt iemand op. Er zijn toch ook mensen die vallen op blond, groot of klein, dus denk ik ieder zijn ding, en dit is mijn ding. Hebben meer vrouwen een sterke voorkeur voor een bepaald type?
De enige overeenkomst tussen de jongens en mannen waar ik verliefd op ben geweest is dat ze allemaal blank waren, verder eigenlijk niets. Oh ja, ze waren allemaal langer dan ik en sneller bruin, maar dat telt in mijn geval niet zo aangezien ik en bleekscheet van 1.63 m. ben.

Ik heb een Surinaamse vriendin en zij moet juist weer helemaal niets meer van Surinaamse mannen hebben (had voor haar 20e twee kindertjes van Surinaamse mannen, dat kan er wel mee te maken hebben...).
Mmm,mjammie,een mooie surinaamse man kun je me voor wakker maken hoor,weet alleen niet of manlief er blij mee is

Mijn partner is trouwens ook donker maar meer latino zeg maar,ook lekker hoor .

Maar goed,even on topic,volgens mij is het mode,in mijn omgeving is bijna elke vrijgezelle vrouw aan de negerT,1 vriendin van mij zit op Tagged ofzo?(soort hyves dacht ik?)

Allemaal heerlijke donkere mannen,net een grote snoepkraam zegt ze
Ik weet dat ze niet afgeven maar toch krijg ik het beeld van een marspijpbekkie vanmorgen niet meer uit mijn hoofd.
Ik zeg maar zo, je moet alles een keer geprobeerd hebben! Anders mag je er niet over oordelen

Maar de man waar ik van warm loop heeft iig langer haar en krullen... Het liefst met gitaar... en surfboard... met getinte huid... (mag ook van de zonnebank zijn, ik ben niet zo moeilijk) en een hele intense blik... Enneh... grrrrr...

http://viewmorepics.myspa...449560&imageID=15845574#a=449560&i=16543758
Mijn voorkeur?

45+, grijs, wat rimpels!
Ok, liever nog 50+ (wel 60-)
Ja waarom zet ik dit hierop. Ik zal het eerlijk zeggen. Ik heb net kort gescharreld met een Surinaamse man maar dat is niets geworden. Dat kwam omdat we heel erg ruzie kregen, en waar er twee kijven hebben er twee schuld. Nu baal ik van mijn foute aandeel hierin, maar zelf deed hij ook dingen fout. Ik herken een beetje van zijn gedrag in een blanke ex-vriend van mij dus dit heeft niets met cultuur te maken. Ik denk dat dit nu nooit meer wat wordt en ik ben al 40 dus ik heb absoluut geen zin om maanden te blijven treuren. Ik wil gewoon lekker rondkijken naar mannen. Een goede vriend van mij zei fixeer je nu toch niet zo op donker. Maar dat is sinds een paar jaar echt wat ik gewoon mooi vind, en het gaat niet alleen om uiterlijk, maar je moet iemand toch aantrekkelijk vinden. Afrikanen kunnen ook mooi zijn maar die zijn vaak zo zoekende naar een plek in de Ned. maatschappij en spreken vaak zo slecht Nederlands. Misschien zie ik wel een lieve Antilliaan kan ook, maar ik ben erg gewend geraakt aan de Surinaamse cultuur en bepaalde dingen daarvan spreken me gewoon aan. NL mannen zijn vaak van die watjes en ze kunnen zich niet kleden en dansen. Dat zijn natuurlijk wel allemaal oppervlakkige dingen die ik noem maar je moet iemand toch leuk vinden wil het iets worden, Maar natuurlijk is karakter ook heel belangrijk. Opmerkingen als ja maar die bruine mannen geven af die je dan gelijk krijgt op deze site vind ik flauw. Er zijn overal goede en slechte mannen en ik zou graag een goede Surinamer willen.
Oops, net te laat
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Collega van mij die de ene Antilliaan na de andere versleet zei altijd: Once you've gone black you never wanna go back :-)

Maar goed, ik begrijp dat je nog nooit met een Surinamer (of donkere kerel) het bed heb gedeeld dus dit kun je nog niet weten.

Zelf ben ik inmiddels zo bevooroordeeld dat ik geen Surinamer voor een serieuze relatie zou willen. Natuurlijk weet ik best dat er goede Suri's zijn en ook slechte blanken maar toch.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Mamasaar schreef op 23 januari 2009 @ 01:00:

Bijvoorbeeld: Johnny Depp als "captain Jack Sparrow" *kwijlt*

*Come to mama baby...gggggrrrrrr*Gatttttverrrrr! :puke:
quote:Christiane04 schreef op 23 januari 2009 @ 09:46:

Ok, liever nog 50+ (wel 60-)

Zullen we daten Christiane ?

* pakt kalender *

Ehhh ... 20 januari 2019, kan je dan ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik ben ook zo bevooroordeeld hoor louise. Bovendien nemen de surinaamse mannen die IK ken het niet zou nauw met trouw zijn. Maar daarentegen ken ik ook blanke mannen die niet trouw zijn dus eigenlijk slaat het nergens op

Toch zijn buitenvrouwen volgens mij wel iets Surinaams. Of zeg ik nu iets heel raars?
Tsja Umauma, het was maar een grapje.

Wat vind je zo leuk aan de Surinaamse cultuur en denk je niet in een andere cultuur terug te kunnen vinden?
Ik val op Zuid-Europese types, en soms ook op allochtone vrouwen. Ik kan in een enkel geval zwarte vrouwen ook aantrekkelijk vinden (lichtbruine huidskleur zoals die van de vrouw rechts).

Maar ik kan ook wel op autochtone (=blanke) vrouwen vallen. Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten.
World of Warcraft: Legion
Je krijgt overigens wel vaak bloedmooie kinderen van En het eten is heerlijk. Maar ja, dan moet je het wel klaar kunnen maken natuurlijk.

Mijn zusje is moeder van bloedmooie halfbloed kinderen en kan Surinaams koken, dus ik heb niet echt een Surinaamse man nodig voor de voordelen
quote:Chardonnay schreef op 23 januari 2009 @ 10:00:

Toch zijn buitenvrouwen volgens mij wel iets Surinaams. Of zeg ik nu iets heel raars?

Ja, dat is inderdaad Surinaams. En bovendien zijn er ook relatief veel mannen die niet voor hun eigen kinderen zorgen (een en ander zal wel met elkaar te maken hebben). Maar goed, de ene is de andere niet. Er zijn er ongetwijfeld velen voor wie dat allemaal niet geldt.

Net zoals er veel blanke mannen zijn die geen watje zijn, zich wel kunnen kleden en ook zelfs nog kunnen dansen.
quote:Vl43inder schreef op 23 januari 2009 @ 10:04:

[...]

Net zoals er veel blanke mannen zijn die geen watje zijn, zich wel kunnen kleden en ook zelfs nog kunnen dansen.oh ja? Nou ik kom er weinig tegen..... en zeker niet als we het over Salsa, Merengue, Bachata of Zouk hebben.
.
evyblissy wijzigde dit bericht op 14-10-2018 13:42
99.56% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een blanke man. (Ben zelf Nederlands en blank) Tja, op de één of andere manier trekt het me niet aan. Of misschien beter gezegd, alles wat anders is dan ik, trekt me wel aan. Ik val gewoon niet op blond en blauwe ogen.
Count your blessings...
quote:JJ80 schreef op 23 januari 2009 @ 10:19:

[...]

oh ja? Nou ik kom er weinig tegen..... en zeker niet als we het over Salsa, Merengue, Bachata of Zouk hebben.Mijn exvriend op Sint Maarten. Komt uut een durp in NL maar is nu, na jaren op SXM, echt een halve Antilliaan geworden. White Chocolate noemde ik hem weleens (bijna als afscheidscadeau zo'n autoruitsticker met die naam gegeven, voor op zijn Mustang :-))
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:La Vie en Rose schreef op 23 januari 2009 @ 09:48:

Oops, net te laat IEK wat een enge foto zeg, The Grudge alleen in het roze

GggggggrrrWrraaaaaaahhhh!

Zoiets?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 23 januari 2009 @ 10:36:

[afbeelding]

GggggggrrrWrraaaaaaahhhh!

Zoiets? Helleeep! Ja, of f**k wat een k*t film zeg (sorrie)
ik val in ieder geval op donker haar, ik ben nog nooit op een blonde man gevallen.
Nou ik heb ook wel het bed gedeeld met een paar Surinaamse mannen. Kijk over de seks, het gaat erom wat je voor iemand over hebt. Als je je best doet voor iemand ben je goed in bed. Iedereen is weer anders in bed. Die laatste Surinaamse man waarmee ik gescharreld heb maar waarmee ik niet echt een relatie had, kon onwijs goed knuffelen, strelen en lief zijn in bed. En dat mis ik heel erg nu. Maar ik heb ook een vriend gehad uit Noord-Ierland waarmee ik toen goede seks had, maar nog nooit heeft iemand zo met me geknuffeld als die Surinamer. De waarheid is dat je in bed aan elkaar moet wennen, je raakt vertrouwd met elkaar en na een paar keer wordt de seks beter, eerst verken je toch elkaar meer. Maar met die Suri wordt het nu niets meer helaas. Ik vind zo'n bruine huid nu eenmaal het allermooiste, ik val daar nu op. Ook zoek je vaak onbewust een kopie van de laatste man op wie je verliefd was. Ik ga op jacht in de stad waar ik woon. En wie weet tref ik een leuke Suri.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven