Surinaamse mannen
vrijdag 23 januari 2009 om 00:02
Ik ben single en zoekende. Ik val alleen op Surinaamse mannen. Misschien raar maar bij een relatie zit ook een lichamelijke kant en als ik die mannen nou aantrekkelijk vind. Ergens denk ik, ik moet mijn blik verruimen maar dat zijn nou eenmaal de mannen waar ik naar omkijk. En zo begint het toch als je uberhaupt iemand leuk vindt, je merkt iemand op. Er zijn toch ook mensen die vallen op blond, groot of klein, dus denk ik ieder zijn ding, en dit is mijn ding. Hebben meer vrouwen een sterke voorkeur voor een bepaald type?
zondag 14 oktober 2018 om 13:14
umauma schreef: ↑23-01-2009 10:53Nou ik heb ook wel het bed gedeeld met een paar Surinaamse mannen. Kijk over de seks, het gaat erom wat je voor iemand over hebt. Als je je best doet voor iemand ben je goed in bed. Iedereen is weer anders in bed. Die laatste Surinaamse man waarmee ik gescharreld heb maar waarmee ik niet echt een relatie had, kon onwijs goed knuffelen, strelen en lief zijn in bed. En dat mis ik heel erg nu. Maar ik heb ook een vriend gehad uit Noord-Ierland waarmee ik toen goede seks had, maar nog nooit heeft iemand zo met me geknuffeld als die Surinamer. De waarheid is dat je in bed aan elkaar moet wennen, je raakt vertrouwd met elkaar en na een paar keer wordt de seks beter, eerst verken je toch elkaar meer. Maar met die Suri wordt het nu niets meer helaas. Ik vind zo'n bruine huid nu eenmaal het allermooiste, ik val daar nu op. Ook zoek je vaak onbewust een kopie van de laatste man op wie je verliefd was. Ik ga op jacht in de stad waar ik woon. En wie weet tref ik een leuke Suri.
Een voor een of allen tegelijk?
zondag 14 oktober 2018 om 13:18
Het verbaasde mij ten zeerste dat je niet ingehaakt hebt op de reacties op de eerste bladzijde.fashionvictim schreef: ↑10-08-2010 23:02Oh, zit ik even op een superoud topic te reageren, wat een waardeloze topic kick, zeg.