Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 28 februari 2017 @ 17:54:

[...]

Ze moeten dat hele systeem van permabannen gewoon opheffen, want ze kunnen het totaal niet managen.Nee. Zo fout!
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 17:53:

[...]

Nou. Vroeger zonder ads en geen rare mods was het hier veel leuker! Relletje? Even uitvechten en klaar. Niks rare dingen.In de loop van de tijd wordt het bekender en verzamel je meer weirdo's. 1 per jaar, dan heb je er nu 20.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 17:56:

[...]

In de loop van de tijd wordt het bekender en verzamel je meer weirdo's. 1 per jaar, dan heb je er nu 20.

De weirdo's van toendertijd, echt lang geleden, bleven vanzelf weg. Wij reguleerden de boel wel zelf.

De eerste mod kwam alleen in actie als er reclame werd gemaakt. Zelden trouwens.
quote:Loca_Loca schreef op 28 februari 2017 @ 17:52:

Grappig dat er ook forummers op truffel jagen die toen überhaupt nog niet op het forum kwamen

Alles om erbij te høren?Hoe weet jij wie er toen al op het forum was? En nooit gehoord over meelezers?
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 18:00:

[...]

De weirdo's van toendertijd, echt lang geleden, bleven vanzelf weg. Wij reguleerden de boel wel zelf.

De eerste mod kwam alleen in actie als er reclame werd gemaakt. Zelden trouwens.

Ik vind een paar regels echt niet verkeerd.

Maar doe dan een paar reële, logische en werkbare regels en pas die consequent toe.
quote:doemijdiemaardan schreef op 28 februari 2017 @ 17:54:

[...]

Er zijn ook forummers met een nieuwe nick Precies.
quote:Star schreef op 28 februari 2017 @ 17:44:

[...]

Ik tel vast af.

Nog niet gegumd, maar waarschijnlijk eten de mods vroeg.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 18:01:

[...]

Maar doe dan een paar reële, logische en werkbare regels en pas die consequent toe.Zo makkelijk kan het zijn!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 17:51:

[...]

En contact met anderen.Dank Star en Joost.
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 18:01:

[...]

Maar doe dan een paar reële, logische en werkbare regels en pas die consequent toe.

Lastig zonder vaste krachten en met stagiaires vermoed ik.

De CM laat zich ook veel te weinig zien. Lotte, haar voorgänger was een stuk opener en meer betrokken!
Je kan roepen wat je wilt maar gehoord word je niet.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 18:00:

[...]

De eerste mod kwam alleen in actie als er reclame werd gemaakt. Zelden trouwens.Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye
Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 18:13:

Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.

De mod zijn er een paar keer per dag om het CMtopic te wissen en wat stafjes weg te werken.

Ze hebben geen idee wie, hoe of wat.
quote:bossanova schreef op 28 februari 2017 @ 18:12:

[...]

Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye Waarom zou je daardoor wegblijven? Er is een verschil tussen 'anders' zijn (weet niet hoe ik het moet omschrijven, vind dat zelf een stom woord) en echt gekke dingen posten/doen/denken.
quote:bossanova schreef op 28 februari 2017 @ 18:12:

[...]

Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye Ha! Doeiiii!

Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.Redenen temeer om de stafjes/meldingen van forummers ernstiger te nemen. Even kijken hoelang iemand lid is en hoe iemand staft/meldt kan heel zinvol zijn.

Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.Dan nog zou het slim van ze zijn om niet klakkeloos te wissen van het CMforum en eens naar de forummers te luisteren.
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 18:16:

[...]

Redenen temeer om de stafjes/meldingen van forummers ernstiger te nemen. Even kijken hoelang iemand lid is en hoe iemand staft/meldt kan heel zinvol zijn.

Dat lijkt me ook moeilijk. Ik denk dat hier enorm veel gestaft wordt.

Het staffen openbaar maken, zou mss kunnen helpen.
quote:Kootsies schreef op 28 februari 2017 @ 18:17:

[...]

Dan nog zou het slim van ze zijn om niet klakkeloos te wissen van het CMforum en eens naar de forummers te luisteren.Dat zou zeker slim zijn.
quote:Kootsies schreef op 28 februari 2017 @ 18:17:

[...]

Dan nog zou het slim van ze zijn om niet klakkeloos te wissen van het CMforum en eens naar de forummers te luisteren.Dat inderdaad. Roepen we al jaren sinds dit "systeem" bestaat
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 18:18:

[...]

Dat zou zeker slim zijn.En ik heb geen probleem met openbaar staffen. Als ik die staf gebruik sta ik daar achter.
quote:Loca_Loca schreef op 28 februari 2017 @ 17:52:

Grappig dat er ook forummers op truffel jagen die toen überhaupt nog niet op het forum kwamen

Alles om erbij te høren?

Voor truffel had ze nog een paar andere nicks toen was ik er ook al..

Nee niet met deze nick.
Gewoon het taggen weer invoeren. Kan je het daarin kwijt
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 18:20:

[...]

En ik heb geen probleem met openbaar staffen. Als ik die staf gebruik sta ik daar achter.Idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven