Mode & Beauty alle pijlers

Een baard

03-03-2017 15:16 72 berichten
Wat vinden jullie van de aanhoudende trend voor (jonge) mannen om een baard te laten staan? Wij hebben een stagiair die ik minstens 30 had geschat, maar die pas 21 blijkt te zijn. Zo'n (woeste, in dit geval) baard maakt toch echt wel ouder.

Zijn er ook mannen die juist opknappen van een baard?

Een baard

Totaal aantal stemmen: 131

Maakt sommige mannnen knapper (53%)
Zou verboden moeten worden (18%)
Is echt iets voor oude mannen (3%)
Is een vereiste, geen baardloze man in mijn bed (5%)
Is een teken van luiheid (2%)
Maakt geen verschil (2%)
Is onhygiënisch (11%)
Anders, nl (6%)
Alle reacties Link kopieren
Ik houd niet van baarden.
Is echt zo hipster, inclusief knotje.
Mijn man is het schoolvoorbeeld van een blotebillengezicht zónder en een hunk mét baard.
Ik heb anders gestemd. Ik vind een five o clock shine wel leuk of een hele korte baard. Dus haren van maximaal 1 cm ofzo. Mijn vriend staat dat erg lief, vind ik. Ik vind hem dan leuker dan frisgeschoren eigenlijk. Maar langere baarden, eh nee. Daar blijft eten in hangen. En ik vind die mannen allemaal lijken op boswachters.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Mijn man is trouwens verder gemillimeterd qua hoofdhaar, staat geweldig.
Mijn man heeft echt al tien jaar ofzo een baard. 1 keer zonder gezien en hij knapt echt op van een baard.

Sommige mannen staat het prima. Ik vind baarden leuk, moeten ze wel goed verzorgd zijn.
Ik heb wel een vriend gehad die er met baard wat meer mijn categorie uitzag.

Hij was 19, ik 28 toen het aanraakte.
quote:JonathanStrange schreef op 03 maart 2017 @ 15:20:

Mijn man is het schoolvoorbeeld van een blotebillengezicht zónder en een hunk mét baard.Hier hetzelfde !
Mijn vader heb ik zelfs nooit zonder baard gekend.
Baard (en de man die eraan vastzit) moet perfect verzorgd zijn en het moet passen bij het gezicht. Oh en het baardhaar moet zich ervoor lenen. Sommigen zien er uit als ontsnapte holbewoners en bij anderen ziet het er een beetje sneu uit; ze proberen een baardje te kweken maar het lukt niet echt.

Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.
Ik heb zelf trouwens gestemd voor 'is voor oude mannen', maar bij mijn eigen man vind ik een vierdagenbaard nog wel aardig staan. Hij is niet piepjong maar zeker ook niet oud.
Het was even wennen, maar nu vind ik het wel geinig.

In mijn jeugd waren snorretjes helemaal tha bomb. This too shall pass en zo.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En baardharen zijn een stuk zachter dan al die die mannen die niet net 5 minuten geleden geschoren zijn.
Ik vind een baardJE wel leuk, maar ken ook net zo iemand die echt bizar oud lijkt terwijl hij begin 20 is. Als je dan de groei van de baard op foto's ziet, denk ik halverwege: ja, hier was het mooi! Maar helaas vinden ze zelf zo'n dikke baard vet mannelijk, ofzo.

Gelukkig heb ik een vriend die amper een baard kan groeien (na 3 weken niet scheren is het nog steeds minder dan als m'n broer zich 2 dagen niet heeft geschoren), dus hij trimt het één keer per week om wat hij heeft netjes te houden. Glad maakt hem wel wat jonger, dat maakt hem als 27-jarige eerder een net 20-er.
quote:SallySpectra schreef op 03 maart 2017 @ 15:24:

Baard (en de man die eraan vastzit) moet perfect verzorgd zijn en het moet passen bij het gezicht. Oh en het baardhaar moet zich ervoor lenen. Sommigen zien er uit als ontsnapte holbewoners en bij anderen ziet het er een beetje sneu uit; ze proberen een baardje te kweken maar het lukt niet echt.

Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.Mijn man heeft een korte rode baard, heel erg vol en dik. Max anderhalve centimeter denk ik. En zijn baard groeit als een plakplaatje, volledig gesoigneerd zonder bij te werken. Ongelooflijk!!
Mijn vriend is veel knapper met baard.

Maar wel netjes kort gehouden.
LOVE IT maar ik ben viking lover
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance

dit is voor mij wel maximale lengte
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Voor mijn broer is het een uitkomst. Hij ziet er zonder 10 jaar jonger uit en heeft echt een blote billen gezicht. Hij laat hem elke paar weken ook verzorgen door de barber.

Hoe leuk was dat....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ligt aan het type. Sommigen zien er heerlijk woest uit met baard. Dat heeft wel wat.
quote:ladygaga_xx schreef op 03 maart 2017 @ 15:29:

[img]http://vignette2.wikia.nocookie.net/you ... 0515183510[/img]

dit is voor mij wel maximale lengteIk vind het bij sommige mannen heel mooi. Een korte baard dan. Ligt wel erg aan de uitstraling en de baardgroei. Bovenstaande vind ik echt niets, maar hij is sowieso totaal niet mijn type..
x
Die baard bij Gaga vind ik ook te lang.

Dit vind ik een betere lengte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven