Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ok...maar daar kun je hem niet op afrekenen toch? Hij gaat/is op vakantie, dan denkt ie echt niet aan jouw nieuwe meubels lijkt mij. Stond er een vraag in je sms dan?
Het is niet alleen de sms. Ik wil niet meer malen over hem...en hij heeft het maar "lekker" makkelijk met mij, als het hem te veel wordt verdwijnt hij maar weer een maand

en als hij zin heeft ben ik er weer voor hem.

Zoals dr Martina zegt "voor jezelf kiezen...."
Ok dat laatste begrijp ik helemaal, maar dat weet je! Het is o zo moeilijk om iemand los te laten om wie je zoveel geeft, maar hij zal je nooit geven wat jij wilt en nodig hebt...Cold turkey..weet je nog?
Komen die niet vanzelf aanwaaien dan?

Nee..zonder gekheid dat weet ik nog niet Xen...hahaha

Maar ik sta er wel voor open denk ik
Heftig hoor, Miran! Voor jezelf kiezen...Ik moet wel zeggen dat het bij mij destijds een hele goede keus is geweest. Het zal eerst moeilijk zijn, maar later ga je je er beter door voelen!
Ja heel erg moeilijk. Ik dacht dat ik vrienden kon blijven.

Dat lukt niet en hij werkt daar zelf ook niet aan mee.

Hij neemt ook die "afstand" (zoals dat hoort bij vriendschap) niet als we elkaar zien.
En als je opziet tegen de leegte of je teveel blijft malen over het waarom en het waarom niet...koop dan ajb het boek he's scared, she's scared. Geloof me, een eyeopener!
goed gevoel dat je er nu voor open staat, Indi! wou dat ik dat gevoel had....
Thanks, ik wilde je laatste nog vragen naar de titel

Het is zo raar, normaal als mannen niet genoeg voor je voelen dan stoppen ze ermee en je ziet ze niet meer. Dit "heintje davids gedrag" heb ik nog nooit zo meegemaakt.

En tja....ik heb dat gevoel al heel lang............maar ben een pechvogel helaas
hier nog 1, Miran, vandaar dat ik er nu even niet voor opensta...alhoewel als t de juiste is....
Klote hoor, Miran!

Ik heb nu voor het eerst in weken het gevoel een beetje over alles heen te zijn...Ik weet alleen wel dat ik niet te snel moet gaan, maar ik zou het leuk vinden om weer een man in mijn leven te hebben. Misschien ren ik ook wel weer heel hard weg, mocht het een keer gebeuren..

Zou dat boek ook iets voor mij zijn? Ik ga even googelen...
Miran, dat is juist omdat ie wel gevoelens voor je heeft...hij kan dat alleen niet handlen...lees ajb het boek, dan krijg je alle antwoorden
Het gaat meer over bindingsangst als ik het goed begrijp..ik weet niet of ik daar last van heb...
Haha Indi, dit boek gaat over bindingangst..dat heb jij toch niet?
Hey Xen,

Lief dat je benieuwd bent hoe het was..

Het was supergezellig!! Was zo trots om met hem theater in te lopen, weinig bekenden gezien, wel collega, die al nieuwsgierig naar 'm stond te kijken hihi, maar het was zo leuk, érg leuke voorstelling, daarna nog de kroeg ingedoken, eerst naar een leuke coverband die in kroeg speelde, daarna naar andere kroeg, zijn stamkroeg, was ook gezellig, al vond ik het publiek daar beetje jong, rond 2.30 naar huis, ik was de Bob, en hij had al lekker wat biertjes op, werd ie trouwens érg lollig van, kom er steeds meer achter dat ie erg leuke humor heeft! En joehoeeeeee, hij wou dat ik bleef slapen....alleen iets te lang tanden gepoetst, want toen ik in bed kwam, lag meneer al in dromenland, combinatie van biertjes en moeheid, maar vond 'm wel schattig zo, lekker tegen 'm aangekropen en in slaap gevallen, er is niks fijners dan tegen iemand aan in slaap te vallen, heb al veel te lang elke nacht alleen in m'n bed gelegen, en nu mis ik 'm zo.....
ik ga plat meiden!

Allemaal prettige (werk) week gewenst!

Miran: hou je taai!

X
Oh TP, leuk zeg, ben blij voor je! heeft ie t vanochtend wel goed met je gemaakt dan?
Truste !

Ik ga ook slapen en heb zojuist het boek besteld !

thanks !!!
ah goed zo Miran, leg de marker maar klaar....bij mij is de helft van het boek geel gemarkeerd! ben benieuwd wat je er van vindt...
Daar was ik al acher Xen..geen boek voor mij!

Wat heb je een fijne avond gehad, TP! Geniet er maar lekker van!

Ik ga ook lekker slapen! Miran, sterkte!
ik nu ook echt....truste!!!
quote:Xenia66 schreef op 25 januari 2009 @ 23:30:

ah goed zo Miran, leg de marker maar klaar....bij mij is de helft van het boek geel gemarkeerd! ben benieuwd wat je er van vindt...

Er is geen vertaling van zeker? Vind het altijd wel relaxter om in het NL te lezen.......maarre.....definitieve diagnose hadden we nog niet gesteld toch, of jij wel? (ik heb het nooit aan hem gevraagd).
TP, ben je er nog?

Hoe ging het vanmorgen? En hoe zijn jullie uit elkaar gegaan. Was dat allemaal leuk?
Haha naughty Xen, hij heeft het vanochtend zeker goed gemaakt, kwam heerlijk slaapdronken tegen me aan liggen, en de rest is niet moeilijk denk ik...Hij is ook zo lief, heeft heerlijk ontbijtje voor me gemaakt, lekker vers geperste jus, broodjes uit de oven, hard gekookt eitje, doe ik zelf nooit als ik alleen ben, hij heeft me echt verwend.....
Leuk TP !!

Geniet ervan!

Ik ga nu echt. Truste !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven